انترالون

انترالون

انترالون انقلابی مدرن در صنعت فروش املاک

خرید ملک پرتغال با انترالون

 

خرید ملک در پرتغال، قیمت خرید ملک در پرتغال و اجاره آپارتمان و نحوه اخذ اقامت از طریق خرید ملک در پرتغال در این مقاله به صورت علمی مورد بحث قرار خواهد گرفت. برای خرید ملک پرتغالی چقدر سرمایه لازم است؟ آیا با خرید ملک می توان اقامت پرتغال را دریافت کرد؟ آیا با خرید ملک در پرتغال می توان اقامت تمامی اعضای خانواده را دریافت کرد؟ هزینه خرید ملک پرتغالی چقدر است؟ در این مقاله سعی کرده ایم به این قبیل سوالات و سوالات دیگری که ممکن است برای شما پیش بیاید پاسخ دهیم و اطلاعات کافی در مورد سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در پرتغال به شما بدهیم. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و بیشتر در این زمینه، فرم تماس را تکمیل و یا با کارشناسان موسسه ملک پور تماس گرفته و از مشاوره تلفنی رایگان در این زمینه بهره مند شوید. لازم به ذکر است این مقاله بر اساس تحقیقات انجام شده توسط موسسه ملک پور و سوالات وکلای محلی پرتغال و همچنین بررسی سایت های دولتی گردآوری و گردآوری شده است.

 

شرایط خرید ملک در پرتغال

افرادی که قصد مهاجرت از طریق خرید ملک پرتغالی را دارند باید شرایط عمومی پرتغال را بدانند. جمهوری پرتغال کشوری در جنوب غربی اروپا است. پایتخت آن لیسبون و زبان رسمی آن پرتغالی است. پرتغال 10.5 میلیون نفر جمعیت دارد و واحد پول آن یورو است. پرتغال همچنین یکی از اعضای اتحادیه اروپا و ناتو است. امروزه پرتغال یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی است. این غربی ترین کشور اروپاست و همراه با اسپانیا شبه جزیره ایبری را تشکیل می دهد. پرتغال از غرب توسط اقیانوس اطلس احاطه شده است و دو جزیره اقیانوسی مادیرا و آزورا بخشی از پرتغال هستند. صنایع اصلی پرتغال شامل شراب سازی، ماهیگیری، محصولات چوب پنبه، صنایع غذایی و ساردین است. با توجه به توضیحات داده شده افراد زیادی با خرید ملک پرتغالی برای اقامت اقدام می کنند. از جمله مزایای بزرگ سرمایه گذاری در بخش املاک پرتغال می توان به سود قابل توجه (از طریق اجاره ملک)، ضمانت بازگشت اصل پول در پایان 5 سال و همچنین امکان اخذ اقامت برای همسر، فرزندان اشاره کرد. او به سن 24 سالگی و همچنین والدین متقاضی توجه کرد. در این مقاله به بررسی دقیق این موضوع می پردازیم.

لیسبون:

لیسبون پرجمعیت ترین شهر و پایتخت پرتغال با حدود 550000 نفر جمعیت است. لیسبون، پرتغال پیشرو در اقتصاد، سرگرمی، هنر، تبادل بین المللی، آموزش و گردشگری است.

 

پورتو:

پورتو پس از لیسبون پرجمعیت ترین شهر پرتغال است. جمعیت این شهر حدود 1.7 میلیون نفر است. این شهر یکی از قدیمی ترین شهرهاست. قدمت قسمت های غربی پورتو به دوران رومیان باز می گردد.

 

اخذ اقامت پرتغال با خرید ملک

خرید ملک پرتغال و برنامه ویزای طلایی پرتغال یکی از محبوب ترین پروژه ها در اروپا برای سرمایه گذارانی است که قصد اقامت با خانواده خود را در یک کشور اروپایی دارند. برنامه ویزای سرمایه گذار 2012 به طور فعال توسط دولت پرتغال در سطح بین المللی حمایت و اجرا شد. متقاضیان باید بین 350000 تا 500000 یورو در املاک پرتغال سرمایه گذاری کنند و برای خانواده و فرزندان خود اجازه اقامت بگیرند. ملک خریداری شده توسط مشتری پس از 5 سال به دیگران فروخته می شود و در اکثر موارد به عنوان ضمانت نامه فروخته می شود. شایان ذکر است که امکان خرید ملک با قیمت 280 هزار یورو وجود دارد که معمولا در مناطق کم جمعیت ترجیح داده می شود.
ویزای طلایی می تواند به صورت دوسالانه به متقاضیان ارائه شود و ثبت نام دو هفته طول می کشد. افرادی که در پرتغال ملک خریداری می کنند پس از 5 سال اقامت دائم پرتغال را دریافت می کنند و پس از یک سال می توانند برای پاسپورت پرتغال اقدام کنند.

 

واجد شرایط خرید ملک در پرتغال

همانطور که قبلا ذکر شد یکی از راه های اخذ اقامت پرتغال خرید ملک می باشد. در این قسمت به بررسی افرادی می پردازیم که واجد شرایط خرید ملک در پرتغال هستند. کسانی که می خواهند در پرتغال ملک بخرند دو گزینه دارند:
خرید ملک نوساز به ارزش بیش از 500000 یورو. (یا در مناطق کم جمعیت به قیمت 400000 یورو ملک بخرید)
در بازسازی املاک قدیمی به ارزش 350000 یورو شرکت کنید. (یا تجدید ملک در مناطق کم جمعیت به مبلغ 280 هزار یورو)
خرید ملک به ارزش 280 هزار یورو در مناطق کم جمعیت واقع شده است. دولت پرتغال به افرادی که سابقه کیفری ندارند و منابع مالی آنها باید در خارج از پرتغال باشد اجازه خرید ملک را می دهد. و پس از شش سال اقامت با خرید ملک پرتغالی که در اختیار فرد قرار می گیرد، فرد می تواند برای اقامت دائم و پاسپورت پرتغال اقدام کند. افرادی که در پرتغال ملک می خرند می توانند به صورت خانوادگی و با همراه داشتن همسر و فرزندان زیر 18 سال خود به این کشور زیبا مهاجرت کنند.

 

مراحل قانونی خرید ملک در پرتغال

افراد برای خرید ملک پرتغال انترالون ابتدا باید با ویزای توریستی پرتغال سفر کنند و ملکی را که قصد خرید دارند بررسی و انتخاب کنند. در این مرحله و با ویزای توریستی افراد حق خرید ملک و افتتاح حساب بانکی در پرتغال را ندارند. بنابراین فرآیند تجاری خرید ملک از طریق یک واسطه و وکالتنامه به یک وکیل پرتغالی خواهد بود و پس از خرید این ملک و ورود متقاضی از این طریق به پرتغال، اثبات مالکیت این ملک خواهد بود. منتقل شده. به مشتری. او انجام میدهد. با سرمایه گذاری در بخش املاک پرتغال می توانید پس از 5 سال به اقامت دائم این کشور برسید و در نتیجه پس از 6 سال می توانید برای شهروندی و پاسپورت پرتغال اقدام کنید. علاوه بر خرید ملک در پرتغال، چندین کشور اروپایی دیگر مانند اسپانیا و یونان نیز شرایط مساعدی را برای متقاضیان خرید ملک و اخذ اقامت از طریق خرید ملک فراهم کردند.

 

هزینه های خرید و اجاره ملک در پرتغال

مبلغ سرمایه گذاری املاک و مستغلات برای ویزای طلایی در پرتغال 500 هزار یورو است. علاوه بر این، دولت پرتغال یک سطح سرمایه گذاری جدید 350000 یورویی را برای دسته بندی های خاصی مانند خرید و نوسازی املاک فرسوده معرفی کرد. این گزینه فقط برای املاک بالای 30 سال یا واقع در منطقه نوسازی شهری در دسترس است. این هزینه شامل اجرای عملیات بازسازی است. بازدیدکنندگانی که 500000 یورو در مکانی مانند لیسبون سرمایه گذاری می کنند معمولاً طی چند روز مراحل اداری را تکمیل می کنند. سرمایه گذاری جایگزین 350000 یورو مستلزم زمان بیشتر و مدیریت بیشتر است. با خرید ملک امکان اجاره ملک نیز وجود دارد. میانگین هزینه اجاره ملک در این کشور بین 500 تا 1200 یورو در ماه است. هزینه خرید ملک برای هر متر مربع از 1300 تا 2400 یورو می باشد. قبلاً اشاره کردیم که در مناطق کم جمعیت پرتغال می توان ملک را با قیمت 280000 یورو خریداری کرد.

 

قیمت خانه در پرتغال

هر کسی در هر کجای دنیا مجاز به خرید خانه در پرتغال است. قیمت خانه در پرتغال هر از چند گاهی در نوسان بوده و از سال 2015 به دلیل بحران مالی در این کشور بین 20 تا 30 درصد افزایش یافته است. افراد با قیمت های مختلف می توانند در پرتغال خانه بخرند و این کشور، منطقه، منطقه خانه، سال ساخت، امکانات و غیره را انتخاب کنند. پایتخت باید برای خرید خانه در پرتغال تصمیم بگیرد. قیمت اولیه خانه در پرتغال باید 200000 یورو تخمین زده شود، که با رفتن به محله های خوب و آپارتمان های نوساز، افزایش می یابد. در واقع 300000 یورو قیمت پایه برای خرید خانه در پرتغال است.

 

خرید ملک در لیسبون

خرید ملک در لیسبون، پایتخت پرتغال، تقاضای زیادی دارد. سرمایه گذاری در پایتخت پرتغال با خرید ملک اتفاقات مثبتی را برای متقاضی به همراه خواهد داشت. از آپارتمان های قابل حمل گرفته تا پنت هاوس ها و ویلاهای بزرگ، خریداران ملک در لیسبون وجود دارند که هر کدام با قیمت متفاوتی هستند. با توجه به ثبات اقتصادی، بازار کار مطلوب و کیفیت بالای زندگی در این شهر، لیسبون بهترین انتخاب برای خرید ملک است. البته نباید فراموش کرد که قیمت املاک در لیسبون با توجه به منطقه متفاوت است.

 

خرید ملک در پورتو

این شهر شلوغ پرتغال برای خرید ملک مناسب است. با توجه به جمعیت و اهمیت این شهر باید قیمت های بالایی برای خرید ملک در آن پیش بینی کرد. افرادی که بودجه محدودی دارند بهتر است ملکی در اطراف پورتو از 100000 یورو بخرند.

 

وکیل املاک در پرتغال

اگر قصد خرید ملک در پرتغال را دارید به یک وکیل مجرب با دانش کامل و کافی در این زمینه نیاز دارید. حتی اگر در زمینه سرمایه گذاری و خرید ملک مهارت دارید، توصیه می کنیم هنگام خرید ملک در پرتغال با یک وکیل مجرب و معتبر همکاری کنید، زیرا شرایط خرید و سرمایه گذاری در ملک در هر کشور متفاوت است. شما نماینده وکیل خود برای خرید ملک هستید، بنابراین این وکیل باید شهرت بالایی داشته باشد. با انتخاب وکیل مطمئن می توانید از هدر رفتن سرمایه خود به دلیل کلاهبرداری توسط افراد سودجو جلوگیری کنید و سرمایه گذاری موفقی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت از طریق خرید ملک در پرتغال از راهنمای اقامت گام به گام تدریس شده توسط استاد ملک پور استفاده نمایید. در این ویدیو روش های سرمایه گذاری با جزئیات بیشتر توضیح داده شده و تمامی روش ها را یاد خواهید گرفت. و روش دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

خدمات موسسه انترالون در زمینه خرید ملک در پرتغال

مهاجرت برای خرید ملک در پرتغال پیچیدگی های خاص خود را دارد و مشکلاتی را برای یافتن شغل برای وکلا به همراه دارد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم کسانی که قصد خرید ملک پرتغالی را دارند از وکلای مهاجرتی که مهاجرت و سرمایه گذاری مطمئن را برای آنها و خانواده هایشان فراهم می کنند، استفاده کنند. موسسه ملک پور با بیش از 15 سال سابقه و بکارگیری وکلای مجرب بین المللی و تیم های حقوقی مجرب در اروپا و آمریکا در این فرآیند در کنار متقاضیان و مشتریان خود می ایستد و هر روز با متقاضیان در تماس است. ما امکان تماس با وکیل معتبر پرتغالی را فراهم می کنیم و در تمامی مراحل از جمله ارسال دعوتنامه، اخذ ویزای شینگن و انتخاب ملک مورد نظر وکالت و همراهی شما را خواهیم داشت. می توانید با مراجعه به لینک زیر نگاهی به تاریخچه موسسه ملک پور و میزان موفقیت این موسسه در پرونده های مهاجرتی بیندازید.

 

مشاوره حقوقی برای خرید ملک پرتغالی

افرادی که قصد خرید ملک در پرتغال را دارند باید با یک وکیل مجرب که بر امور حقوقی و ثبت ملک در پرتغال نظارت دارد، مشورت کنند. زیرا هم سرمایه فرد و هم آینده فرد و خانواده اش در این زمینه مهم است. به همین دلیل تاکید می شود که تمامی جوانب قانونی در نظر گرفته شود تا از تقلب و مشکلات مشابه به طور کامل جلوگیری شود. مقاله خرید ملک در پرتغال توسط تیم تحقیقاتی موسسه ملک پور نوشته شده است و در صورت تکثیر و کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع شرعی می باشد. در سایر موارد، اقامتگاه انتخاب شده توسط متقاضیان باید به درستی ثبت شده باشد و بررسی صحت معامله و انتخاب ملک با مستندات صحیح بر عهده وکیل مربوط است. همچنین متقاضیان عزیز خرید ملک در پرتغال باید شرایط قضایی این کشور به ویژه امنیت سرمایه گذاری، نرخ تورم و کلیه شاخص های اقتصادی کشور را دقیقاً بدانند و به آنها توجه داشته باشند تا بتوانند یک سرمایه گذاری مطمئن داشته باشند.

 

استانداردهای سرمایه گذاری در پرتغال

یکی از مهمترین سوالات متقاضیان خرید ملک در پرتغال بدون شک استانداردهای سرمایه گذاری در این کشور است. استانداردهای سرمایه گذاری ریسک سلب مالکیت و کنترل فساد را در این بخش بررسی می کند. خوشبختانه استانداردهای سرمایه گذاری در این کشور کاملا رعایت می شود و مانند تمامی کشورهای عضو شنگن این استانداردها تا حد قابل قبولی از جمله عدم انسداد سرمایه، کنترل فساد و نظارت دولت رعایت می شود و از سرمایه گذاری خارجی استقبال می شود و سرمایه گذاری خارجی مورد استقبال قرار می گیرد. استقبال کرد. سرمایه گذاران تشویق می شوند. احترام گذاشت.

 

خطر توقیف اموال

در جدول زیر خطر تصرف اموال در پرتغال، امکان تغییر قانون و نگرش تبعیض آمیز دولت نسبت به خارجی ها و شهروندان را مشاهده می کنید. این شاخص از 1 تا 7 متغیر است، با 1 برای امن ترین کشورها و 7 برای پرخطرترین کشورها:

 

کنترل فساد

شاخص دیگری که باید در مورد آن بحث کنیم بحث فساد و کنترل آن در پرتغال است. شاخص کنترل فساد در پرتغال شامل منافع شخصی، فساد اداری جزئی و عمده، سیستم مالی و اداری آن، میزان نفوذ افراد با نفوذ بر قدرت، سیاست و اقتصاد و غیره است. در جدول زیر می توانید سطح کنترل فساد در پرتغال را مشاهده کنید، جایی که کشورها بر اساس دامنه 2.5- تا 2.5+ تقسیم می شوند. این مقدار برای پرتغال در سال 2018 0.85 است.

 

نظارت بر کیفیت

شاخص کیفیت نظارتی همچنین شامل توانایی دولت برای تدوین و اجرای سیاست‌ها و مقررات صحیح است که توسعه بخش دولتی و خصوصی را ممکن می‌سازد. در نمودار زیر می توانید شاخص های کیفی کنترل دولتی را مشاهده کنید. مانند نمودار کنترل فساد در نمودار زیر، کشورها به 2.5+ تقسیم می شوند که از 2.5- افزایش یافته است که در سال 2017 در پرتغال 0.91 بود:

 

شاخص های سرمایه گذاری در پرتغال

برای بررسی شاخص های سرمایه گذاری در کشورها باید به عوامل زیادی توجه کرد که در اینجا به سه مورد از مهمترین آنها بسنده می کنیم. تورم، مالیات و تولید ناخالص داخلی عوامل مهمی برای سرمایه گذاری در سایر کشورها برای پیش بینی سود هستند.

 

تولید ناخالص ملی

تولید ناخالص داخلی یک کشور نشان دهنده مجموع ارزش کالاها و خدمات نهایی تولید شده در یک دوره معین (یک سال) است. این نشان دهنده قدرت تولیدی یک اقتصاد بی ثبات است. تولید ناخالص داخلی سرانه از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. بیش از 35000 دلار در سال در اقتصادهای پیشرفته. در برخی از کشورهای بسیار فقیر، حتی کمتر از 1000 دلار در سال. در نمودار زیر می توانید تولید ناخالص داخلی پرتغال را نزدیک به 32.181 دلار مشاهده کنید:

 

نرخ تورم

تورم یک روند افزایشی و نامنظم قیمت ها در اقتصاد است. تورم در پرتغال و سایر کشورها معمولاً به عنوان درصد تغییر در شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) از یک سال محاسبه می شود. بیشتر کشورها سعی می کنند تورم را در حدود 2 تا 3 درصد در سال نگه دارند. در جدول زیر نرخ تورم 3.5 پرتغال را مشاهده می کنید:

 

نرخ مالیات

برای افرادی که به دنبال خرید ملک پرتغالی هستند، نرخ مالیات بسیار مهم است که یکی از مواردی است که متقاضی را قادر می سازد تا تصمیم بهتری بگیرد. نرخ مالیات بر درآمد در پرتغال از 40٪ تا 48٪ متغیر است و این در نمودار زیر در سال های اخیر نیز دیده می شود:

 

حداقل سرمایه لازم برای خرید ملک در پرتغال و اخذ اقامت پرتغال چقدر است؟

برای خرید ملک در پرتغال و اخذ اقامت پرتغال باید حداقل 350000 یورو برای خرید ملک کنار بگذارید.

 

پس از خرید ملک در پرتغال چه مدت می توانم پاسپورت پرتغالی دریافت کنم؟

با خرید ملک در پرتغال و احراز شرایط لازم پس از 5 سال اقامت دائم پرتغال و پس از 6 سال در صورت قبولی در آزمون زبان پرتغالی پاسپورت این کشور را دریافت خواهید کرد.

 

چند نفر با خرید خانه در پرتغال می توانند اقامت پرتغال را دریافت کنند؟

با خرید ملک در پرتغال، در صورت وجود مدرکی مبنی بر حمایت از همسر، فرزندان زیر 18 سال و فرزندان بالای 18 سال، می توانید برای والدین و همسر خود اجازه اقامت پرتغال دریافت کنید.

 

آیا برای خرید ملک در پرتغال مدرک زبان لازم است؟

خیر اگرچه برای دریافت پاسپورت پرتغالی نیاز به یادگیری زبان پرتغالی دارید، اما برای خرید ملک و اخذ اقامت موقت پرتغال نیازی به مدرک زبان ندارید.

انترالون
انترالون انترالون انقلابی مدرن در صنعت فروش املاک

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋