انترالون

انترالون

انترالون انقلابی مدرن در صنعت فروش املاک

خرید خانه در انگلیس با انترالون

 

خرید خانه در بریتانیا در میان ثروتمندترین خانواده های جهان به دلیل امکانات و جذابیت ویژه در سراسر جهان که مزایای شهروندی آنها برابر با ایالات متحده است، در حال افزایش است.
بریتانیا با 130410 کیلومتر مربع وسعت، مهمترین بخش ایالت بریتانیا است که در شمال غربی اروپا و قسمت شمالی اقیانوس اطلس واقع شده است.
پایتخت انگلستان شهر لندن است و از مهم ترین شهرهای این کشور می توان به لیورپول، منچستر و بیرمنگام اشاره کرد. این کشور دارای آب و هوای معتدل است اما قابل پیش بینی نیست.
کمترین دما در زمستان صفر درجه سانتیگراد و بیشترین دما در تابستان 32 درجه سانتیگراد است. سردترین ماه (ژانویه و فوریه) در این کشور ژانویه و فوریه و گرم ترین ماه (ژوئیه) جولای است. ما در ناب هاوس در این مقاله قصد داریم کشور انگلستان و شرایط خرید خانه در انگلستان را به اطلاع شما عزیزان برسانیم. به ما بپیوند.
انگلستان که از قرن نوزدهم پیشرفت های زیادی در ورزش داشته است، در ورزش هایی مانند فوتبال، تنیس، بدمینتون، تنیس روی میز، بیلیارد، بوکس، هاکی، دارت، قایقرانی و مسابقات فرمول 1 جایگاه ویژه ای دارد. فوتبال محبوب ترین و قدیمی ترین ورزش در انگلستان است و اولین باشگاه فوتبال در سال 1857 تاسیس شد و باشگاه فوتبال شفیلد نام دارد.
زبان رسمی این کشور انگلیسی است و تقریباً 98 درصد از مردم به زبان انگلیسی صحبت می کنند. البته گویش های زیادی در مناطق مختلف انگلستان مانند اسکاتلندی، ایرلندی و ولزی وجود دارد که تعداد کمی از آنها استفاده می کنند. واحد پول رسمی بریتانیا پوند و پوند است.
انگلیسی ها ساکت و محتاط هستند، اما در عین حال دوستانه و مهمان نواز هستند. آنها بسیار صریح و متواضع هستند و قوانین اجتماعی را رعایت می کنند و قوانین را به خوبی رعایت می کنند.
انگلستان اخیرا به یکی از بهترین مراکز جذب سرمایه گذاری خارجی و خرید ملک در اروپا تبدیل شده است. خرید خانه در انگلستان مطمئن ترین و سودآورترین راه برای سرمایه گذاری در خارج از کشور و اخذ اقامت در این کشور تاریخی و زیبا است.
جالب اینجاست که امکان خرید ملک و خانه برای خارجی ها در انگلستان وجود دارد و شما به راحتی می توانید بدون اقامت در این کشور خانه بخرید. بهتر است قبل از خرید توانایی مالی و بودجه خود را بررسی کنید و با چشمانی باز و واقع بینانه این کار را انجام دهید.

 

خرید خانه در انگلستان و اخذ اقامت با سرمایه گذاری

بریتانیا از نظر امنیت اقتصادی، کیفیت نظارت و کنترل فساد و ثبات اقتصادی، ارز قوی و وضعیت مطلوب جهانی، تضمین می کند که قیمت ملک نوسان زیادی نداشته باشد و سودآور باشد، یکی از 7 کشور برتر جهان است. . به همین دلیل است که سرمایه گذاری در انگلستان مطمئن و مطمئن است و شما می توانید با اطمینان و اطمینان ملک و خانه در انگلستان خریداری کنید. در مجموع انگلستان شرایط بسیار خوبی را برای سرمایه گذاری خارجی ها و مهاجران فراهم کرده است و خرید خانه و ملک امن ترین و آسان ترین راه برای سرمایه گذاری در این کشور است.
بسیاری از افراد معتقدند که خرید ملک در انگلستان برای اخذ اقامت دائم این کشور بیهوده است و نمی توان در این کشور اقامت داشت. باید گفت که این نظریه صحت ندارد، خرید خانه در انگلستان برای تمامی افراد و اتباع خارجی نامحدود است و پس از چند سال به راحتی می توان تابعیت بریتانیا و پاسپورت بریتانیا را دریافت کرد. با این حال، اگر می خواهید خیلی سریع شهروند بریتانیا شوید و اجازه اقامت دائم در این کشور را دریافت کنید، بهتر است از طریق تحصیل، کار و سایر روش های سرمایه گذاری اقدام کنید. اخذ اقامت دائم انگلستان با خرید خانه زمان بر اما امکان پذیر است.
* فقط به یک نکته توجه کنید، قبل از هر کاری وضعیت مالی و بودجه خود را بررسی کنید و با دانستن تمام اطلاعات و شرایط تصمیم بگیرید و خانه بخرید. البته می توانید از وام مسکن و کمک های بلاعوض برای خرید خانه در انگلستان استفاده کنید.

 

عوامل موثر بر فرآیند خرید خانه در بریتانیا

می توان گفت انگلستان شرایط اقتصادی تقریبا مساعدی دارد و چندان تحت تاثیر تورم و رکود نیست. به همین دلیل قیمت ملک و مسکن زیاد بالا و پایین نمی رود، به راحتی می توان برای خرید ملک و ملک برنامه ریزی و اقدام کرد. با این حال عواملی هستند که بر روند خرید در این کشور تاثیر می گذارند و همه باید قبل از خرید آن ها را بررسی و تجزیه و تحلیل کنند. این عوامل عبارتند از:

نرخ سود بانکی

یکی از شاخص ها و عواملی که نیاز به بررسی و تحلیل دارد، نرخ بهره بانکی است که در سال گذشته در انگلیس 0.75 درصد بوده و نسبت به سال های گذشته اندکی افزایش یافته است.

تورم

اگر قصد خرید و سرمایه گذاری در ملک در انگلستان یا هر کشور دیگری را دارید، باید نرخ تورم آن کشور را بررسی کنید، زیرا نرخ تورم یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین شاخص های اقتصادی است. هر چه نرخ تورم در یک کشور کمتر باشد، شرایط اقتصادی آن کشور مساعدتر است. بر اساس بررسی ها و نمودارها، نرخ تورم در انگلستان 2 درصد است که در مقایسه با سایر کشورها کاملاً منطقی است.

نرخ مالیات بر فروش

نرخ مالیات فروش در بریتانیا بر اساس قیمت فروش کالا است و مصرف کننده باید آن را بپردازد. درآمد مالیات بر فروش منبع درآمد مهمی برای دولت بریتانیا است. نرخ مالیات بر فروش در بریتانیا 20 درصد است که میانگین آن 16.77 درصد در 40 سال گذشته است.

روند خرید خانه در انگلستان

خرید خانه یا ملک در انگلستان مراحل مختلفی دارد که برای رسیدن به نتیجه خوب باید طی شود. در زیر مرحله به مرحله این فرآیند را توضیح داده ایم تا بتوانید به راحتی آن را انجام دهید.
یک جستجوی بسیار خوب و کامل انجام دهید و مشخصات و شرایط همه مناطق و شهرها را بررسی کنید تا به نتیجه نهایی ایده آل برسید.
حال باید ملک مورد نظر خود را انتخاب کنید و بررسی کنید که آیا به امکانات، تجهیزات، فضا و بازسازی نیاز دارد یا خیر.
در مرحله بعد، باید از شهرداری، اداره ثبت و مالیات در مورد وضعیت ملک انتخابی خود سوال کنید تا مطمئن شوید ملک قبلی بدهی یا مالیات ندارد.
اطمینان حاصل کنید که سند به نام شخص دیگری غیر از فروشنده ملک نیست.
پس از بررسی تمامی عوامل و ملاحظات و اطمینان از صحت، جهت اخذ و تکمیل مراحل ثبت نام با مراکز رسمی معاملات ملکی تماس حاصل فرمایید.
مراحل مختلفی برای خرید ملک در انگلستان وجود دارد و بهتر است از یک وکیل واجد شرایط کمک بگیرید تا کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و تجارت قانونی و ثبتی خود را حفظ کنید.

 

واجد شرایط خرید خانه در بریتانیا

به طور کلی، هر کسی که مایل به خرید خانه در بریتانیا است باید واجد شرایط باشد. البته به طور کلی خرید خانه در انگلستان برای اتباع خارجی، مقیم و غیر مقیم محدودیتی ندارد و مهاجران به راحتی می توانند ملک خریداری کنند. در زیر این شرایط را شرح می دهیم.
- خریدار باید کمتر از 2 سال مقیم انگلستان باشد.
- خریدار باید شغل داشته باشد. اگر شغل مشخصی نداشته باشد با شرایط سختی مواجه می شود، مثلاً باید پول بیشتری در بانک سپرده گذاری کند یا سود بیشتری به بانک بدهد.
- خریدار باید دارای سن قانونی و بالای 18 سال باشد زیرا افراد زیر 18 سال مجاز به خرید خانه در این کشور نیستند.
- اگر خریدار ملک را پس از خرید رهن یا اجاره داده باشد، باید مالیات انگلستان را بر درآمد حاصل از رهن و اجاره بپردازد.
مهاجران می توانند درخواست وام کنند و برای خرید خانه یا ملک وام بگیرند. البته بانک های خصوصی شرایط نسبتاً سختی برای وام دهی دارند.
- اگر می خواهید از سپرده بانکی خود وام بگیرید و خانه بخرید، سپرده شما باید بین 5 تا 10 سال از تاریخ سپرده گذاری باشد. در غیر این صورت قسط وام شما افزایش می یابد و باید سود بیشتری به بانک بپردازید.
به خاطر داشته باشید که برای جلوگیری از ضررهای احتمالی از یک وکیل یا مشاور حقوقی واجد شرایط کمک بگیرید.

 

خرید زمین و خانه جدید در انگلستان

اگر نمی خواهید در انگلیس خانه بخرید، می توانید زمین بخرید و خودتان آن را بسازید. در این کشور سالانه 13000 نفر زمین می خرند و خانه های خود را می سازند. برای این کار ابتدا باید زمین مورد نظر خود را از طریق شهرداری های محلی و بنگاه های املاک خریداری کنید. سپس از سازمان شهرسازی پروانه ساخت بگیرید. خوب است بدانید که قیمت یک قطعه زمین حدود 30 تا 50 درصد قیمت یک خانه تکمیل شده و هزینه ساخت و خرید مصالح حدود 30 درصد قیمت یک خانه تکمیل شده است.
خانه نوساز در انگلستان تا 10 سال گارانتی دارد و در این مدت هرگونه مشکلی در خانه توسط فروشنده و سازنده ملک پوشش داده می شود. شرایط عالی برای خرید خانه جدید برای افراد زیر 40 سال وجود دارد. البته تاخیر در تولید و زمان تحویل را در نظر بگیرید. شرایط خرید خانه جدید در انگلستان دقیقاً مانند خرید خانه برای چندین سال است. اگر مالک ساختمان هستید اما در زمینی که ملک در آن ساخته شده است، سهام ندارید، باید هر سال اجاره بها پرداخت کنید. اگر مالک زمینی هستید که ملک در آن ساخته شده است، دقت کنید که در متن قرارداد ذکری از دو برابر شدن اجاره بهای سالیانه زمین نداشته باشد.

 

قیمت خرید خانه در شهرهای مختلف انگلستان

انگلستان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بهترین کشور برای سرمایه گذاری است و در کنار سرمایه گذاری در این کشور می توانید با خرید خانه نیز سود کسب کنید.
اما قبل از خرید خانه یا ملک در انگلستان، بهتر است شهرها و مناطق را به خوبی بشناسید تا بتوانید بهترین گزینه با بیشترین سود را پیدا کنید. در انگلستان نیز مانند سایر کشورها، قیمت هر خانه متفاوت است و قیمت ملک بر اساس شرایط، امکانات و متراژ تعیین می شود. میانگین قیمت هر متر مربع از املاک مسکونی در بریتانیا تقریباً است. 35,810.
خرید خانه در منچستر، لیورپول، لندن، بیرمنگام و نیوکاسل حدود 500000 هزار یا معادل 20 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت، اما مطمئن باشید زمانی که در این شهرهای کلیدی بریتانیا ملکی خریدید، آینده شما مال شما خواهد بود. شما بازنشسته می شوید و بچه ها اطمینان حاصل خواهد شد که از جایگاه اجتماعی و علمی برخوردار هستند.
همچنین دربی، شفیلد و سوانسی از جمله شهرهایی هستند که خرید ملک در انگلستان سود بالایی دارد و بهترین شهرها برای خرید ملک محسوب می شوند. ملک در شفیلد نسبت به سایر شهرهای بریتانیا ارزان تر و مقرون به صرفه تر است و شما می توانید با بودجه اندکی در این شهر جذاب و شگفت انگیز صاحب خانه و آپارتمان شوید.
تعداد زیادی آپارتمان و خانه جدید در شهر دربی انگلیس وجود دارد و ملک خیلی گران نیست. سوانسی سومین شهر سودآور برای خرید ملک و خانه است و املاک و مستغلات قیمت مناسبی دارند.
لندن خانه هایی با امکانات، متریال و طرح های منحصر به فرد و جذاب دارد. شهر لندن برای خرید خانه خوب است و ملک قیمت مناسبی دارد اما اجاره آن کمی بالا و گران است.
برای خرید خانه در لندن، پایتخت انگلستان، باید حداقل 000/350 تا 4400000 هزینه داشته باشید. وجود سفارت ها و سازمان های دولتی در شهر لندن این شهر را بسیار مهم و یکی از گران ترین شهرهای جهان از نظر هزینه های زندگی کرده است.
شهرهای آکسفورد و برادفورد نسبت به سایر شهرهای بریتانیا خانه و آپارتمان ارزان تری دارند و شما می توانید به راحتی ملکی تمیز و مقرون به صرفه با بودجه خریداری کنید. شهرهای لینکلن، کاردیف، بلفاست، لستر و نیوکاسل ارزان ترین شهرها برای زندگی و خرید خانه در بریتانیا هستند و اکثر دانشجویان و مهاجران جدید در این شهرها زندگی می کنند.
اگر بودجه زیادی ندارید و نمی توانید هزینه های زیادی را بپردازید، بهتر است از شهرهای کوچک تا متوسط ​​انگلستان شروع کنید. با تماس با مشاورین ما در بخش فروش می توانید تمام سوالاتی را که در ذهن دارید مطرح کنید و برای رسیدن به بهترین و مناسب ترین گزینه مشاوره بگیرید.

 

نکات مهم هنگام خرید خانه در انگلستان

برای خرید خانه در انگلستان باید نکات و مواردی را بدانید و از آنها برای خرید ملک در انگلستان استفاده کنید. این نکات مهم عبارتند از:

روند خرید ملک در انگلستان به طور متوسط ​​6 ماه طول می کشد. 20 تا 90 روز برای پیدا کردن خانه، 15 تا 30 روز برای پیشنهاد و گرفتن وام مسکن، 20 تا 30 روز برای یافتن وکیل و گرفتن قرارداد و 10 تا 30 روز برای تکمیل سند و گرفتن کلید زمان نیاز است.
حداقل قیمت ملک در ارزان ترین منطقه کشور 150000 لیر است.
برای پوشش بخشی از بودجه خود می توانید برای خرید خانه در انگلستان وام مسکن بگیرید.
هیچ محدودیتی برای اتباع خارجی و مهاجران برای خرید ملک در انگلستان وجود ندارد و می توانند برای وام مسکن نیز اقدام کنند.
اگر کمتر از 2 سال در انگلستان زندگی کرده اید یا شغل خاصی ندارید، خرید ملک و خانه برای شما کمی دردسرساز خواهد بود.
افراد زیر 18 سال مجاز به خرید ملک یا اقامت در این کشور نیستند.
خرید ملک زیرمجموعه ای از روش های سرمایه گذاری در انگلستان است.
هزینه خرید خانه در انگلستان ثابت نیست و از شهر به شهر و منطقه به منطقه دیگر متفاوت است.
خرید خانه در انگلستان به تنهایی و سریع منجر به اقامت دائم آن کشور نمی شود و بهتر است از روش های دیگر اخذ اقامت استفاده کنید.
بریتانیا در موقعیت اقتصادی خوبی قرار دارد و ثبات دارد، بنابراین خرید خانه در بریتانیا راهی مطمئن و سودآور برای سرمایه گذاری در این کشور زیبا و شگفت انگیز است. قیمت ملک و خانه در این کشور متفاوت است و هر شهر و هر منطقه قیمت خاص خود را دارد. امکانات هر ملک، مساحت، تعداد اتاق های موجود، قدیمی یا جدید و مصالح استفاده شده قیمت نهایی ملک را تعیین می کند.

 

هزینه تقریبی خرید خانه ارزان در انگلستان چقدر است؟

90000 در منطقه مرکزی

 

آیا با خرید ملک در منچستر امکان اقامت موقت در انگلستان وجود دارد؟

خیر، با خرید ملک امکان اقامت در انگلستان وجود ندارد. شما باید برای ویزای کار یا تحصیل اقدام کنید.

 

اجاره ماهانه یک آپارتمان 100 متری در آکسفورد انگلستان چقدر است؟

ت 1000 تا 01200

 

قوانین خرید ملک در انگلستان؟

برای اطلاع از قوانین خرید خانه در انگلستان با همکاران ما در خانه ناب تماس بگیرید و از آنها بخواهید که آن را به صورت فایل PDF ارائه کنند.

 

منبع: انترالون

انترالون
انترالون انترالون انقلابی مدرن در صنعت فروش املاک

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋