انترالون

انترالون

انترالون انقلابی مدرن در صنعت فروش املاک

مزایای خرید ملک ترکیه از ایران با انترالون

 

آیا به دنبال طیف وسیعی از املاک برای خرید و انتخاب خانه در ترکیه هستید؟ شما جای درست آمده اید. Nabhouse مشاوره و مشاوره جامع در مورد کلیه پروژه ها برای خرید ملک در هر نقطه از ترکیه ارائه می دهد.
ما در حال حاضر بزرگترین مجموعه پروژه های املاک و مستغلات را دور از مرکز شهر و در داخل مجتمع ها تحت عنوان پیش فروش یا فروش آپارتمان دست دوم در هر دو منطقه اروپایی و آسیایی استانبول داریم. ما داریم.
ما به عنوان یک واسطه اما سازنده عمده و سهامدار عمده در بازار املاک ترکیه، کمترین قیمت ممکن و بهترین شرایط خرید را به شما ارائه خواهیم داد.
به راحتی از دفاتر استانبول، آنکارا، ازمیر و دفاتر هلدینگ ناب هاوس ایران در تهران و ارومیه دیدن کنید و در مورد نیازهای خود با مشاوران مجرب ما صحبت کنید.
اولویت شماره یک هلدینگ پیور هاوس همیشه این است که مطمئن شویم بهترین گزینه های زندگی و سرمایه گذاری را برای شما در ترکیه پیدا می کنیم. اگر به دنبال خرید خانه، آپارتمان یا ملک در ترکیه برای فروش مجدد و سود هستید، ما مطمئنا شما را راضی خواهیم کرد.
خرید خانه در ترکیه به دلیل قوانین خوبی که اردوغان برای خرید خانه در ترکیه در سال 2020 وضع کرده است، از نظر اکثر سرمایه گذاران در کشورهای در حال توسعه، یکی از جذاب ترین اهداف سرمایه گذاری است.
تقاضا برای ملک در ترکیه در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است و این تقاضای فزاینده با تغییر قوانین اقامت در ترکیه با خرید ملک در سال 2020 ادامه دارد.
بر اساس آمار به دست آمده در ماه های اخیر، حدود یک میلیون و 58 هزار معامله ملکی در ترکیه به ثبت رسیده که با توجه به شیوع کرونا و کاهش تعداد گردشگران در این کشور، رقم مهمی است.
در حالی که تعداد دقیق خریداران ایرانی مشخص نیست، اتباع ایران و اتباع عراق، سوریه، آلمان و انگلیس عمده خریداران خانه در ترکیه هستند.

 

 

سودآوری خرید خانه در ترکیه

برای پاسخ به سوال سودآوری خرید خانه در ترکیه به آمار رسمی خرید خانه و آپارتمان در ترکیه اشاره می کنیم.
بر اساس گزارش سرمایه گذاری جهانی 2019 (UNCTA)، ترکیه دومین دریافت کننده بزرگ سرمایه گذاری مستقیم خارجی یا سرمایه گذاری خارجی در آسیا محسوب می شود.
در سال 2018، ورودی سرمایه مستقیم سرمایه گذاران خارجی بالغ بر 12.94 میلیارد دلار بوده است. دقیقا یک سال پیش در سال 2017 میزان سرمایه سرمایه گذاری شده توسط یک سرمایه گذار خارجی 11.48 میلیارد دلار بود.
برخی از کشورهای اتحادیه اروپا به طور سنتی بزرگترین سرمایه گذاران در املاک و مستغلات ترکیه بوده اند. جالب است بدانید که آمریکا بعد از هلند دومین سرمایه گذار ترکیه است.
هلند 15.8 درصد از کل سرمایه گذاری خارجی را به خود اختصاص داده و در سرمایه گذاری در ترکیه پیشتاز است.
بر اساس داده های اولیه وزارت صنعت و فناوری ترکیه، بزرگترین سرمایه گذاران در ترکیه آمریکا با 7.6 درصد و انگلیس با 6.9 درصد هستند.

ترکیه آژانس حمایت و ترویج سرمایه گذاری ترکیه (ISPAT) را برای تسهیل پذیرش سرمایه گذاران خارجی تأسیس کرد و با انجام یک سری اصلاحات قانونی توانست سرمایه گذاران خارجی را جذب کند. .

 

مقایسه قیمت ملک در ترکیه و ایران

می توان گفت که قیمت خانه در ترکیه بسیار متفاوت و به طور کلی ارزان تر از ایران است. دولت ترکیه با سیاست های درست مانند اعطای وام های بلندمدت با نرخ بهره پایین توانست به ثبات مسکن دست یابد. این تفاوت قیمت در این است که قیمت مسکن در گران ترین مناطق شهری ترکیه ارزان تر از ایران است.
برای خرید یک آپارتمان 110 متری نوساز در منطقه باکرکوی ترکیه، یکی از محله های قدیمی استانبول، تقریباً به یک میلیون و سیصد هزار لیر نیاز دارید و اگر می خواهید آن را اجاره کنید حداقل 3500 لیر ماهانه. اجاره. اقتصاد با ثبات تر ترکیه نسبت به ایران از نوسانات شدید قیمت در بازار مسکن ترکیه جلوگیری می کند.
منطقه دیگری که در آن خرید خانه در ترکیه نسبت به بقیه استانبول ارزان تر است و آپارتمان ها و شهرک ها نیز دارای تمام امکانات رفاهی و تفریحی هستند و امنیت 24 ساعته را فراهم می کنند، منطقه Snivert است که در غرب واقع شده است. بخش اروپایی استانبول .
متوسط ​​قیمت آپارتمان یک خوابه 250000 لیر ترکیه، 875 میلیون تومان به ارز ایران 3500 تومان است. بنابراین یک واحد 1 خوابه با متراژ 50 متر متری 17.5 میلیون تومان قیمت دارد.

 

مزایای خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان

ترکیه از نظر آب و هوا شباهت زیادی به ایران دارد و اکثر مردم آن مانند ایران مسلمان هستند و شباهت های فرهنگی زیادی بین ترکیه و ایران وجود دارد.
در بین تمام کشورهای جهان، ترکیه شاید محبوب ترین و ارزان ترین کشور برای ایرانیان برای سفر یا مهاجرت به آن باشد. اینها همگی دلیل ایرانی بودن اکثر متقاضیان خرید خانه در ترکیه است.
پاسپورت ترکیه
با پاسپورت ترکیه می توانید بدون ویزا به بسیاری از کشورهای دنیا سفر کنید و در رتبه 52 دنیا قرار دارد.

شرایط خرید خانه در ترکیه برای اخذ تابعیت و پاسپورت ترکیه:
1. خرید خانه در ترکیه به مبلغ 250000 دلار نقدی.
2. فروشنده خانه خریداری شده باید تابعیت ترکیه را داشته باشد.
3. گزارش ارزیابی اموال با مبلغ پرداختی مطابقت دارد.
4. داشتن بیمه درمانی معتبر برای خریدار و خانواده وی.
5. ترجمه گذرنامه و مدارک هویتی گیرنده و خانواده وی.
7. ملک خریداری شده در ترکیه باید دارای سند رسمی باشد.
6. مبلغ درج شده در سند ملکی خریداری شده باید مطابق گزارش ارزش گذاری و مبلغ پرداختی باشد.
7. خریدار می تواند برای خود، همسر و فرزندان زیر 18 سال خود پاسپورت و تابعیت ترکیه را با رعایت شرایط فوق اخذ کند.
8. پس از تکمیل فرم های شهروندی مربوطه، مدارک لازم و ترجمه پاسپورت و مدارک مورد نیاز برای خرید خانه در ترکیه از طریق شرکت ناب هاوس به اداره مهاجرت ارسال می شود.
9. پروسه اخذ پاسپورت و شهروندی ترکیه تقریباً 3 ماه طول می کشد.

 

اقتصاد ترکیه و قوانین خرید خانه در ترکیه

ترکیه یکی از کشورهای خاورمیانه به دلیل طبیعت زیبا، تاریخ و تمدن کهن خود به رشد اقتصادی چشمگیری دست یافته و سرمایه گذاران خارجی را به خود جذب کرده است. برای خرید خانه و اجاره ملک در ترکیه شرایط و محدودیت های متعددی وجود دارد.
از جمله اینکه «خرید ملک در مناطق روستایی و اطراف آن خصوصاً نزدیک مناطق نظامی امکان پذیر نیست».
با این حال، این مشکلی نیست که شما را نگران کند، زیرا سرمایه گذاران تمایل دارند در مناطقی با آپارتمان ها و ویلاهای لوکس و مدرن سرمایه گذاری کنند.

همانطور که می دانید برای داشتن خانه در ترکیه می توانید برای اقامت این کشور اقدام کنید که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

 

قوانین خرید ملک و اخذ اقامت ترکیه

طبق مقررات جدید، افراد و سرمایه‌گذاران خارجی در ترکیه می‌توانند 250000 دلار ملک در ترکیه داشته باشند و می‌توانند طبق قوانین ترکیه برای شهروندی ترکیه درخواست دهند.
از سوی دیگر، برای اینکه سرمایه گذاران خارجی تابعیت خود را حفظ کنند، باید معیارهای تعیین شده توسط ترکیه را رعایت کنند. برای حفظ تابعیت ترکیه، خریداران ملک باید به مدت 3 سال از فروش ملک خریداری شده خودداری کنند، در غیر این صورت تابعیت آنها لغو می شود و معمولا 65 تا 80 روز طول می کشد تا پاسپورت ترکیه صادر شود.
البته با خرید خانه ای حداقل 60000 دلاری می توانید در ترکیه صاحب خانه شوید. در این صورت به فرد 3 سال حق اقامت داده می شود.
این روش به این معنی است که شما اجازه کار به عنوان توریست را نخواهید داشت، اما اگر بتوانید در این کشور کار کنید و حق بیمه آن را پرداخت کنید یا اینکه بتوانید یک شرکت راه اندازی کنید و حداقل 5 شهروند این کشور را استخدام کنید. برای کار. در این کشور به شما داده شد.
اقامت گردشگران در ترکیه تا 10 سال قابل تمدید است.

 

هزینه های جانبی خرید ملک در ترکیه

باید بدانید که علاوه بر هزینه مستقیم خرید ملک در ترکیه، هزینه های دیگری نیز به شما تحمیل خواهد شد، چنین هزینه هایی در بسیاری از نقاط جهان اجتناب ناپذیر است.
اصل یا کپی محضری هر پاسپورت که برای شما 200 لیر تمام می شود.
شما باید هزینه انتقال سند را که معادل 2.5 درصد از کل مبلغ ملک خریداری شده است، از فروشنده به خریدار به اداره ثبت ترکیه به TL پرداخت کنید.
هزینه های بازسازی شهرداری که تقریباً 2 تا 3 درصد از کل هزینه خانه خریداری شده در ترکیه را به قیمت خرید خانه اضافه می کند.
پورسانت مشاورین املاک در ترکیه معادل 3 تا 5 درصد قیمت آپارتمان یا ملک مورد معامله می باشد و همزمان با نوشتن قرارداد از خریدار خانه در ترکیه اخذ می شود.
دولت ترکیه برای هر عضو خانواده 169 لیر دریافت می کند.
آخرین هزینه ای که به قیمت خانه در ترکیه اضافه می شود بسته به سن برای هر نفر بین 300 تا 800 لیر خواهد بود.

 

سرمایه مورد نیاز برای خرید خانه در ترکیه

هیچ محدودیتی برای خرید ملک در مناطق آزاد برای شهروندان خارج از ترکیه وجود ندارد. اما باید بدانید که قیمت خانه در ترکیه به مواردی مانند مساحت، مساحت و قدمت ساختمان بستگی دارد.
قیمت هر متر خانه در ترکیه بین 3 تا 5 هزار لیر متغیر است و برای خرید یک خانه کوچک معمولی مثلا 50 متری به 150 هزار لیر و بیشتر نیاز دارید. با توجه به اینکه هر لیر حدود 3500 تومان است، حداقل به 525 میلیون تومان نیاز دارید. نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که برای خرید یک خانه بسیار معمولی در تهران باید بسیار بیشتر از این مبلغ پرداخت کنید و با این سرمایه اقامت ترکیه را دریافت خواهید کرد.
اکنون به بررسی قیمت املاک در ترکیه، به ویژه در برخی از شهرهای بزرگ آن خواهیم پرداخت.

 

استانبول

منطقه شیشلی استانبول دقیقاً مانند خیابان فرشته تهران است که قیمت زندگی در آن نسبت به برخی نقاط استانبول بالاتر است و ساکنان آن مجبورند برای مسکن خود قیمت های بالاتری بپردازند.
به عنوان مثال قیمت یکی از آپارتمان های معمولی 142 متری در منطقه یشیشلی استانبول، 4 میلیون و پانصد هزار لیر ترکیه است که معادل 14 میلیارد و 750 میلیون تومان واحد پول ایران است. هر متر مربع حدود 110 میلیون تومان خواهد بود. اتفاق افتاد قیمت مسکن در ترکیه در هر منطقه از شهر نسبت به مناطق دیگر متفاوت است و شرایط زندگی در آپارتمان ها نیز در این زمینه موثر است.

 

آنتالیا

شهر آنتالیا در ترکیه یکی از معروف ترین شهرهای توریستی ترکیه است که بسیار مورد علاقه ایرانیان است. قیمت مسکن 126 متری آپارتمان در منطقه آنالیا آنتالیا در ترکیه 87 هزار یورو است، بنابراین در سال جاری قیمت (هر یورو 31 هزار تومان) 2 میلیارد و 697 میلیون تومان و قیمت متری آن تقریباً 21 میلیون و 400 هزار تومان است. با توجه به مبادلات یورو برآورد می شود.
در این شهر با متراژ 100 مترمربع قیمت سایر آپارتمان ها از 300000 لیر شروع شد. میانگین ریالی این آپارتمان حدود یک میلیارد و 50 میلیون تومان است. منطقی بودن قیمت مسکن در ترکیه را می توان به عقل سلیم وزیر شهرسازی نسبت داد.

 

ازمیر

ازمیر که یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه است، پس از استانبول و آنکارا در رتبه سوم قرار دارد.
این شهر وضعیت صنعتی-تجاری دارد و بسیاری از شرکت های معروف در اینجا فعالیت می کنند. دریای اژه که به ازمیر متصل است یکی از زیباترین سواحل ترکیه است. ازمیر به عنوان شهری زیبا و پرجنب‌وجوش شناخته می‌شود که با برپایی جشنواره‌های مختلف در طول سال، افراد زیادی را از نقاط مختلف به خود جذب می‌کند. همه اینها باعث شده تا خارجی ها از کشورهای اروپایی و آسیایی به خرید ملک در ازمیر بروند.
قیمت خانه در ازمیر ترکیه از 20000 یورو شروع می شود و تا چند میلیون دلار می رسد. برای مثال می توانید یک آپارتمان 100 متری در منطقه «ممن» را با قیمت 22 هزار یورو خریداری کنید. البته سال ساخت این آپارتمان بین 21 تا 25 سال بوده و دارای 2 اتاق خواب می باشد.
علاوه بر موارد فوق، خانه های لوکس زیادی در این شهر وجود دارد که می توانید با قیمتی کمتر از قیمت اصلی آنها خریداری کنید. یکی از مزایای املاک در حال ساخت، امکان دریافت وام بسیار ارزان تر از بانک های ترکیه با نرخ بهره بسیار پایین است.

 

بورسا

بورسا چهارمین شهر بزرگ ترکیه است. نام این شهر به زبان یونانی است و در عربی و فارسی به بورسا معروف است. بورسا یک شهر صنعتی است که بسیاری از کارخانه های خودروسازی آن را به مرکز اصلی تولید خودرو ترکیه تبدیل کرده اند.
اما این موارد باعث خفه شدن شهر در آلودگی نشده است و آلاینده های بیش از حد هوا با وجود تعداد زیاد پارک ها و فضای سبز کمتر دیده می شود. همچنین در این شهر مساجد باشکوهی از جمله مسجد سبز وجود دارد.
قیمت املاک در بورسا به دلیل نزدیکی به استانبول، بزرگترین شهر ترکیه، هنوز به سطح باورنکردنی از املاک در استانبول نرسیده است. برای کسانی که به دنبال ملکی با منطقه و چشم انداز طبیعی هستند، خانه های روستایی و زمین های زیادی برای فروش در بورسا وجود دارد. این منطقه جنوبی ایده آل است و شما می توانید با خرید ملک در بورس ترکیه به این مهم دست یابید.

 

وان ترکیه

وان، نزدیک ترین شهر بزرگ ترکیه به ایران، با جاذبه های گردشگری مانند دریاچه وان و جزیره گنجشک و مراکز خریدی که با شعبه هایی از برندهای معتبر ترکیه توسعه یافته است، امروزه مورد توجه ویژه ایرانیان قرار گرفته است.
علاوه بر این، به دلیل نزدیکی این شهر به مرزهای زمینی ایران، تجار ترک و ایرانی که با هم مبادله کالا می کنند، جلسات کاری خود را نیز در این شهر برگزار می کنند.
خرید خانه در حمام ترکی برای ایرانیان بسیار مهم است تا بتوانند در سفر به جلسات کاری و تجاری هم از اقامت ترکیه و هم از پایگاهی نزدیک به ایران لذت ببرند و هر هفته آن را برای تردد بین ایران و ایران تجهیز کنند. ترکیه اقدام کند.
قیمت ملک در وان ترکیه نسبت به شهرهای دیگر اطراف وان مانند ارزروم و حکاری بالاتر است.
صبحانه های ون و گربه های مودار وان از جاذبه های آناتولی شرقی در جهان هستند.

 

مزایای خرید ملک در ترکیه

مطمئناً اگر قصد خرید خانه یا آپارتمان در ترکیه را دارید، باید بدانید که چه مزایایی برای شما و خانواده تان به همراه خواهد داشت. در زیر مهمترین این مزایا ذکر شده است.
ترکیه کشوری است که در بخش گردشگری پیشرفت چشمگیری داشته و در این زمینه جایگاه خوبی در جهان کسب کرده است. هر ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان برای گذراندن تعطیلات به این کشور سفر می کنند. رونق گردشگری در ترکیه توجه سرمایه گذاران خارجی را به این منطقه جلب کرده است.
با تغییر قوانین مهاجرت به ترکیه در سال 2020، سرمایه گذاران خارجی می توانند خانه بخرند و برای اقامت ترکیه اقدام کنند. مزایا و معایب خرید خانه در ترکیه، مدارک مورد نیاز برای خرید ملک ترکیه انترالون از جمله موضوعاتی است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

 

ارزش عالی برای سرمایه گذاری در املاک ترکیه

قیمت خانه در ترکیه بسیار ارزان تر از کشورهای اروپایی است. به عنوان مثال، خرید ملک در لندن تقریبا هشت برابر گرانتر از استانبول است. قیمت املاک و مستغلات در سایر شهرهای بزرگ و شلوغ ترکیه بیشتر از شهرهای دیگر است.
پول مورد نیاز برای خرید ملک در ازمیر ترکیه از 200 هزار لیر معادل 700 میلیون تومان شروع می شود و پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری بلند مدت دارد.
با افزایش ارزش دلار و یورو در برابر لیر ترکیه، اکنون زمان ایده آلی برای سرمایه گذاری در ترکیه است زیرا از ارز خود بیشتر استفاده می کنید.

 

تنوع در انتخاب ملک برای خرید خانه در ترکیه

ترکیه دارای مناطق مختلفی است و قیمت املاک و مستغلات با توجه به شرایط هر منطقه متفاوت است. بسته به اندازه خود، می توانید در طرح های پیش خرید شرکت کنید یا خانه جدیدی بخرید. همه چیز به تصمیم شما بستگی دارد.

 

اخذ اقامت ترکیه

خرید ملک و اقامت در ترکیه احتمالا مهمترین دلیل برای اکثر سرمایه گذاران ایرانی است. طبق قانون مهاجرت ترکیه، اتباع خارجی که حداقل 250 هزار دلار در این کشور سرمایه گذاری کرده اند، به راحتی می توانند برای اقامت اقدام کنند.

 

خانه ای راحت و بدون دردسر بخرید

در سال های گذشته خرید ملک در ترکیه بسیار پیچیده بود و گرفتن سند مالکیت زمان زیادی می برد. اما اکنون دولت ترکیه با ساده‌سازی فرآیند خرید ملک را آسان‌تر و سریع‌تر کرده است تا فرآیند خرید خانه در کمتر از یک هفته برای دریافت سند تکمیل شود.

 

امکان پرداخت اقساطی هنگام خرید خانه در ترکیه

اگر قبلا تصمیم به خرید خانه گرفته اید یا می خواهید خانه جدیدی بخرید، دولت ترکیه این امکان را برای شما فراهم کرده است که بین 6 تا 60 ماه ملک بخرید. این بدان معناست که حتی اگر سند مالکیت داشته باشید، باید ظرف مدت پنج سال مبلغ ملک را پرداخت کنید.

 

قیمت ارزان تر برای خرید آپارتمان در ترکیه نسبت به سایر کشورها

هزینه زندگی در ترکیه تقریبا نصف کشورهای اروپایی است. این امر باعث می شود سرمایه گذاران تمایل بیشتری به سرمایه گذاری در این کشور داشته باشند. کیفیت زندگی در این کشور با توجه به پیشرفت های اخیر در بخش گردشگری ترکیه و توسعه زیرساخت های آن افزایش یافته است. شما می توانید در ترکیه با هزینه کمتری نسبت به کشورهای اروپایی به همین امکانات دسترسی داشته باشید.

 

شبکه حمل و نقل گسترده

ترکیه برای گسترش شبکه حمل و نقل خود سرمایه گذاری های زیادی انجام داده است. با توجه به حمل کالا به کشورهای اروپایی از طریق ترکیه، سرمایه گذاری قابل توجهی در بزرگراه های کشور صورت گرفته و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. ایرلاین های ترکیه با میزبانی تعداد زیادی از مسافران و گردشگران نقش مهمی در صنعت گردشگری این کشور ایفا می کنند.

 

بسیاری از مکان های گردشگری و تفریحی

ترکیه یک کشور گردشگری است و سرگرمی های مختلفی در آن موجود است. آب و هوای مدیترانه ای، تاریخ غنی، سواحل زیبا از جمله دلایلی است که می تواند خارجی ها را به این کشور جذب کند.

 

سود بالای خرید خانه در ترکیه

در سال های اخیر با توسعه شهرهای ترکیه و گسترش ساخت و ساز، با تغییر شرایط اعطای اقامت به اتباع خارجی، میزان سرمایه گذاری خارجی در این کشور افزایش یافته است. در دراز مدت می توانید با سرمایه گذاری در بخش املاک ترکیه درآمد خوبی کسب کنید.

 

فرهنگی مشترک

ترکیه کشوری است که مشارکت های فرهنگی، سیاسی، تاریخی و اجتماعی زیادی با ایران دارد. بنابراین شاید ترکیه اولین انتخاب ایرانیان برای مهاجرت باشد.

 

مالیات بر ارث

در ترکیه مانند ایران مالیات وجود ندارد. در بسیاری از کشورها مانند انگلستان، اگر بخواهید مالکیت خانه را به عزیزان خود واگذار کنید، باید تا 20 درصد مالیات بپردازید. اما این مالیات در ترکیه وجود ندارد و تاکنون در مورد آن صحبتی نشده است.
این امر می تواند به ویژه برای کسانی که می خواهند با پس انداز دوران بازنشستگی خود در ترکیه ملک بخرند و بقیه عمر خود را در آرامش در ترکیه بگذرانند بسیار مهم باشد.
در ترکیه نیز مانند سایر نقاط دنیا از برج خنک کننده با چیلر تراکمی برای خنک سازی واحدهای مسکونی و تجاری استفاده می شود.

 

مراحل خرید خانه و آپارتمان در ترکیه

فرآیند خرید خانه و آپارتمان در ترکیه در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است که به اختصار به شرح زیر است:
از سایت خرید خانه در ترکیه و همچنین تحقیقات میدانی پروژه ها ملک مورد نظر خود را جستجو و انتخاب کنید
قیمت گذاری املاک توسط کارشناس شهرداری (برخلاف شرایط حاکم بر بازار املاک ایران در ترکیه، تفاوت چندانی بین قیمت ملک و قیمت ارز دولتی وجود ندارد و این تفاوت می تواند تا 10 درصد باشد، پس املاک مالکان نمی توانند قیمت های غیر واقعی بدهند)
مبلغ پیش پرداخت را به حساب فروشنده واریز کنید
مابقی پول را در روز انتقال سند به حساب فروشنده ملک واریز کنید.
در کمتر از یک هفته، شما یک سند مالکیت در ترکیه دریافت می کنید و سپس درخواست ملاقات با اداره مهاجرت ترکیه را می دهید.
پس از طی این مراحل در زمان مقرر با تمامی مدارک به اداره مهاجرت مراجعه خواهید کرد.
در نهایت کارت اقامت یک ساله به آدرس شما در ترکیه ارسال می شود.

 

نمونه قرارداد خرید ملک در ترکیه

مشاوران املاک ترکیه برای انعقاد قراردادهای مسکن، آپارتمان، زمین و انواع قراردادهای پیش خرید و فروش پیش خرید یا فروش، قراردادهای ویژه ای استاندارد شده توسط اتحادیه مشاوران املاک دارند. این برای مشاوران املاک شاغل در استان ها و حوزه ها آزاد است. در همین شهر واقع شده است.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه

کپی محضری گذرنامه
ترجمه رسمی شناسنامه
ترجمه رسمی سند ازدواج
اثبات ملک خریداری شده
فرم درخواست
عکس شناسنامه ۴×۳
بیمه یک ساله

 

خطرات و خطرات خرید خانه در ترکیه

نگران برخورد با افراد غیرقابل اعتماد نباشید
خرید خانه با اقساط دلخواه در ترکیه
ترس از انتخاب ملک اشتباه
سقوط غیرمنتظره ارز ترکیه در برابر دلار
روال خرید اقساطی خانه در ترکیه به صورت صدور اسناد پس از پرداخت اقساط می باشد، بنابراین ممکن است شرایط اقساطی تحت تاثیر نوسانات داخل کشور قرار گیرد و این تغییرات معتبر نباشد. منافع سرمایه دار
ضمناً وقتی اقساط پرداخت می شود، خریدار حق فروش خانه در ترکیه را ندارد، می تواند ملک یا زمین بهتری بخرد که باز هم از این اقدام محروم شود.
از طرفی نمی تواند برای اقامت دائم ترکیه شکایت کند مگر اینکه گواهی ملک خریداری شده به نام خریدار ثبت شده باشد. علاوه بر این، هر ساله مقررات جدیدی در هر کشور وضع می شود. چه تضمینی وجود دارد که این قوانین مانع از تحویل ساختمان به شما نشود؟ زیرا در سال 2004 بیشتر زمین های خریداری شده توسط سرمایه گذاران در بخشی از ترکیه توسط دولت مصادره شد و 4 سال بعد پول به مالکان تحویل شد.
تمامی این توضیحات به این دلیل است که شخصی به صورت خودسرانه و بدون مشورت با کارشناسانی که کار را می شناسند اقدام به خرید خانه در ترکیه می کند.
شرکت پیور هاوس می تواند به درستی شما را برای رسیدن به اهداف سرمایه گذاری راهنمایی کند و از سرمایه شما در برابر زیان های احتمالی محافظت کند. زیرا این شرکت دارای مجوز رسمی و قانونی برای خرید خانه در ترکیه می باشد و مشاوران این شرکت بر تمامی قوانین کشور ترکیه تسلط کامل دارند.
به طور کلی لیر ترکیه نوسانات زیادی داشته که جای نگرانی و گلایه دارد. آنها نگرانند که بحران اقتصادی جهانی باعث کاهش قیمت املاک در ترکیه شود.

برخی از افراد در مورد ریسک خرید ملک در ترکیه به دلیل انتخاب اشتباه ملک صحبت می کنند. آنها دقیقاً نمی دانند هدف از خرید ملک چیست. این هدف فقط می تواند برای مقاصد شهروندی، سرمایه گذاری یا مسکونی باشد.
در هر صورت ابتدا باید هدف از خرید ملک را بدانید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید در این کشور زندگی و کار کنید، زمانی که می خواهید در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید، اولویت های شما متفاوت است.
ریسک خرید خانه در ترکیه ممکن است به موقعیت نامناسب ملک، محله یا مجتمع مرتبط باشد. بهتر است قبل از خرید ملک، مکان مناسب ملک خود را به اندازه کافی بررسی کنید.
با افزایش تقاضا برای خرید ملک در ترکیه متاسفانه عده ای سودجو با سوء استفاده از ناآگاهی هموطنان سعی در کلاهبرداری از سرمایه گذاران دارند لذا در هنگام خرید ملک به موارد زیر توجه کنید:
قبل از واریز پول به حساب مالک، همیشه وضعیت ملک را از اداره ثبت املاک ترکیه استعلام کنید.
قبل از خرید ملک در ترکیه از سازندگان و مشاوران بخواهید تا مجوزهای لازم را به شما نشان دهند. و از صحت آنها مطمئن شوید.
خرید خانه تضمینی برای پذیرش اجازه اقامت شما در صورتی که ارزش آن کمتر از 25000 دلار باشد نیست. شما فقط شرایط را برای بررسی دارید. زیرا وزارت کشور باید در مورد اعطای اقامت تصمیم گیری کند. (لازم به ذکر است که در اکثر موارد این درخواست پذیرفته شد).
در صورت بروز اختلاف بین خریدار و فروشنده، هر دو طرف می توانند به دادگاه ها و حوزه های قضایی اقامه دعوی کنند.
شما می توانید در تمام دفاتر پست درخواست خرید خانه خود را بدهید.
یکی دیگر از مشکلات خرید خانه در ترکیه نبود سیستم خنک کننده و تهویه مطبوع در واحد انتخابی است. در این صورت، اگر خانه ای ارزان بخرید، زیرا قیمت انرژی در این کشور بسیار بالاست، هزینه برق و گاز را در حین استفاده به قدری می پردازید که در نهایت آسیب خواهید دید.

 

آیا خرید ملک در ترکیه امن است؟

آره خرید ملک در ترکیه به شرط رعایت قوانین خرید ملک در ترکیه کاملا امن است. این قوانین در 5 سال گذشته برای حمایت از سرمایه خریداران سخت‌گیرانه‌تر شده است. با توجه به اینکه خارجی های زیادی در ترکیه هستند که از طریق سرمایه گذاری مستقیم خارجی به اقتصاد این کشور کمک می کنند، نمی خواهند این اعتماد خدشه دار شود.
تنها کاری که خریداران خارجی باید انجام دهند این است که از یک نماینده فروش داخلی کمک بگیرند. ما اغلب جملاتی از این قبیل می شنویم: "چند سال پیش او را می شناختیم، فکر می کردیم او یک دوست است." مهم نیست دوستی شما چقدر عمیق است، همیشه قوانین خرید خانه در ترکیه را سرلوحه کار خود نگه دارید و فقط با تراکنش های رسمی بانکی پول ارسال کنید.

 

محدودیت خرید خانه در ترکیه

هر تبعه خارجی در ترکیه تنها می تواند تا 30 هکتار زمین در جمهوری ترکیه خریداری کند.
هیچ یک از اتباع خارجی نمی توانند زمین های واقع در مناطق نظامی و امنیتی جمهوری ترکیه را خریداری کنند.
اتباع خارجی تنها می توانند تا 10 درصد از زمین و املاک هر شهرستان یا شهرستان را خریداری کنند.
اتباع خارجی نیز می توانند برای خرید ملک در ترکیه از موسسات مالی یا بانک ها وام درخواست کنند و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

 

خطرات خرید خانه در ترکیه

در چه صورت خرید ملک و قراردادهای مربوطه لغو می شود؟ در موارد زیر نمی توانید برای ملک، آپارتمان یا خانه ای که در ترکیه خریده اید سند مالکیت بگیرید.
قراردادها و اموال تجاری ناقض قانون بود.
عدم تایید ملک یا معامله توسط وزارتخانه و نهادهای امنیتی.
انقضای مهلت قانونی شروع پروژه(های) ارائه شده به وزارتخانه ذیربط.
عدم تکمیل کار بر اساس طرح ارائه شده و ثبت شده در وزارت مربوطه.

 

اجاره خانه در ترکیه

پاسخ این پرسش "بلی" است؛ اما در این صورت شما اقامت توریستی سالانه ای خواهید داشت که اجازه کار و تحصیل را ندارید و باید نوع اقامت خود را به کار و تحصیل تغییر دهید.
در گذشته امکان تمدید اقامت تا پنج سال با تمدید سالانه بعد از یک سال وجود داشت. اما با تغییر قوانین خرید خانه در ترکیه در سال 2020، این امکان دیگر در ترکیه وجود ندارد و با اجاره ملک در ترکیه تنها به مدت یک سال اجازه اقامت توریستی را خواهید داشت و قابل تمدید نیست. برای استفاده مجدد از این ملک باید حداقل یک سال از آخرین روز اقامت توریستی شما گذشته باشد.

 

شرایط عمومی اجاره ملک در ترکیه

اجاره هر ماه باید در تاریخ مشخص شده در قرارداد (معمولاً بر خلاف ایران اولین روز ماه) پرداخت شود.
سوئیت های ارزان روزانه، هفتگی و ماهانه استانبول برای دانشجویان و مسافران مناطق متوسط ​​در دسترس است. به عنوان مثال اجاره روزانه یا هفتگی یک سوئیت در تکسیم بین 100 تا 150 لیر برای هر شب متغیر است. البته میزان هزینه ها بسته به مدت اجاره متفاوت است.
در مجتمع های مسکونی ترکیه معمولاً موجر در زمان اجاره حکم تخلیه را صادر می کند تا در صورت بروز مشکل با مستاجر به راحتی دستور تخلیه را بدهد.
افزایش مبلغ اجاره بها طبق قانون انجام می شود و میزان آن به میزان 10 درصد مبلغ اجاره تعیین می شود.
اگر مستاجر یا موجر بخواهد قبل از پایان مدت اجاره قرارداد را فسخ کند باید 2 ماه قبل به طرف مقابل اطلاع دهد. اگر مستاجر بخواهد زودتر تخلیه کند، وجه سپرده مسترد نخواهد شد. همچنین مالک نمی تواند بدون دلیل موجه تقاضای تخلیه کند.
در صورتی که خانه رنگ شده مانند قبرس، انگلیس و سایر کشورهای جهان در ترکیه به مستاجر تحویل داده شود، خانه رنگ شده باید در زمان تحویل به مالک مسترد شود.
قبل از اجاره خانه در ترکیه از تمامی لوازم و وضعیت کلی خانه با صاحبخانه فیلم بگیرید تا مشکلی با صاحبخانه نداشته باشید.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت از طریق اجاره ملک در ترکیه

یک قرارداد اجاره حداقل 8 ماهه از طرف شخصی که مایل به اقامت است.
تاییدیه اجاره توسط دفتر
گذرنامه و کپی پاسپورت.
عکس (4 عدد) برای کارت اقامت.
شماره مالیات بگیرید
بیمه درمانی یک ساله.
فیش واریزی مهاجرت و اداره پست

 

روش های اجاره ملک در ترکیه

به طور کلی دو راه برای اجاره ملک در ترکیه وجود دارد:

 

اجاره خانه در ترکیه از آژانس های املاک و مستغلات

مشاوران املاک ترکیه به تعداد محدودی ملک در منطقه خود دسترسی دارند و فقط می توانند خانه های آن منطقه را به شما معرفی کنند. برای پیدا کردن خانه ای مانند این، باید با بسیاری از مشاوران املاک تماس بگیرید. همچنین طبق قوانین، مالک باید هزینه های مشاوران املاک برای اجاره خانه در ترکیه را بپردازد. کمیسیون املاک 12 درصد از کل اجاره بها را به مستاجر می پردازد.

 

اجاره خانه و سوئیت مستقیماً از مالک

بسیاری از صاحبخانه ها در ترکیه معمولاً برای اجاره خانه به مشاوران املاک مراجعه نمی کنند. (به دلیل هزینه بالای آن) و در عوض املاک خود را مستقیماً از طریق وب سایت هایی مانند سایت دیوار در ایران اجاره می دهند. برخی از صاحبخانه ها در ترکیه نیز از روزنامه های محلی و حتی آگهی های مستقیم روی ملک استفاده می کنند و واحدهای خود را مستقیماً به مستاجر اجاره می دهند.

 

مدارک مالکیت در ترکیه را بررسی کنید

چگونه می توان مطمئن شد که ملک خریداری شده از نظر اسناد و مدارک مشکلی نداشته باشد؟
برای این منظور در خصوص خرید ملک در ترکیه موارد زیر را حتما در خرید خود لحاظ کنید.
برای خرید خانه و ملک در ترکیه پروژه ملکی را با مدرک و اقامت سایر افراد غیر ترک که قبل از شما در همان پروژه خریداری کرده اند خریداری کنید زیرا از برخی ادارات و اکثر واحدها در این پروژه ها استعلام می شود. مشکلی نیست
سپس قبل از پرداخت و تسویه نهایی، یک کپی از سند دریافت کرده و با دفتر اسناد منطقه تماس بگیرید.
خیلی راحت می توان سوال کرد که آیا این ویژگی مشکلی دارد یا خیر. فقط از مسئول آن بپرسید، به دلیل فرآیند مکانیزه پاسخگویی، وقت زیادی از شما نمی گیرد.
خرید در همان دفتر اسناد انجام می شود و اسناد در همان روز پس از تسویه به نام خریدار چاپ می شود.
در زمان خرید، یک مترجم رسمی تایید شده از دفتر اسناد، تمامی مراحل را ترجمه خواهد کرد. توجه داشته باشید که ترجمه شما به احتمال زیاد به زبان انگلیسی خواهد بود.
مدارک مورد نیاز برای تحویل سند نهایی شامل گذرنامه ترجمه رسمی، چهار قطعه عکس، پلاک (مانند کد ملی در ایران)، هزینه سند پرداختی توسط خریدار (بسته به قیمت و نوع ملک متفاوت است). پروژه) و حق مترجم رسمی.
لازم به ذکر است که هزینه مالیات بر دارایی در ترکیه برای اتباع خارجی حذف شده است.
فرآیند مذکور برای خرید ملک در شهرهای ترکیه در پروژه های آماده بهره برداری می باشد. برای پروژه ها یا شرایط پیش فروش، این فرآیند ممکن است بسته به نوع پروژه متفاوت باشد. در برخی از شرکت های ساختمانی تمامی مراحل اخذ گواهینامه توسط نمایندگان شرکت انجام می شود.
بسیاری از سایت های مسکن در ترکیه در آگهی های خود عنوان می کنند که «خرید خانه در ترکیه 100 میلیون تومان» یا «خرید خانه در ترکیه 300 میلیون تومان» یا صحیح است یا این ارقام به خانه نمی خورد. با در نظر گرفتن زندگی در ترکیه، زندگی را برای یک خانواده بخرید، اما اینها موضوعات تبلیغاتی است که توسط سایت های کلاهبرداری خرید خانه در ترکیه آغاز شده است و طبق قوانین دولت ترکیه امکان اخذ اقامت در سال 2021 وجود ندارد. ، حتی به طور موقت. .

 

خرید خانه در ترکیه برای افغان ها

بسیاری از شهروندان افغانستان در ترکیه زندگی می کنند که ویزا دارند و می توانند به راحتی در این کشور کار کنند. البته بسیاری از افغان ها به صورت غیرقانونی وارد ترکیه می شوند و پناهجویانی محسوب می شوند که به دلایل مختلف از جمله جنگ و مشکلات داخلی مجبور به ترک افغانستان شده اند. این افراد می توانند با کمک وکیل به اداره کل اداره مهاجرت ترکیه درخواست پناهندگی و اقامت کنند.
افغان ها می توانند با خرید خانه در ترکیه به راحتی اجازه اقامت دائم دریافت کرده و شهروند ترکیه شوند. افغان ها می توانند ملکی را که می خرند به نام خود نام ببرند. منطقه اسنیورت استانبول بیشترین تعداد مهاجران افغان و مغازه ها و رستوران های افغانی را در ترکیه دارد.
خرید خانه در ترکیه برای اتباع افغان مانند سایر خارجی ها و مهاجران سایر کشورها دارای شرایط زیر می باشد:
شما باید در یکی از بانک های معتبر ترکیه حساب داشته باشید و 500000 دلار واریز کنید.
ارزش ملکی که خریداری می کنید باید 250000 دلار باشد.
او شغل منظم و درآمد کافی دارد.
شما بیماری خطرناکی ندارید، از نظر نظم عمومی و امنیت ملی مشکلی ندارید.
باید بالای 18 سال سن داشته باشد. در صورتی که سن شما کمتر از 18 سال باشد، باید اجازه و رضایت والدین خود را دریافت کرده و به دفتر اسناد رسمی ارائه دهید.

 

چگونه با خرید خانه در ترکیه پاسپورت ترکیه بگیریم؟

طبق قانون مهاجرت ترکیه با خرید ملکی به ارزش 250000 دلار می توان پاسپورت ترکیه را دریافت کرد.

 

چگونه از ایران برای خرید خانه در ترکیه پول انتقال دهیم؟

مطمئن ترین راه برای انتقال پول از ایران به ترکیه داشتن یک حساب بانکی در ترکیه است.

 

آیا خرید بیش از یک خانه در ترکیه امکان پذیر است؟

هیچ محدودیتی برای اتباع خارجی برای خرید خانه در ترکیه وجود ندارد.

 

آیا با اخذ پاسپورت ترکیه اجازه کار قانونی را خواهیم داشت؟

بله، اگر تابعیت و پاسپورت ترکیه را بگیرید، می توانید از تمام مزایای ترکیه برخوردار شوید.

 

آیا ملک در ترکیه به خارجی ها فروخته می شود؟

قیمت خانه در ترکیه برای تمامی خریداران اعم از ترک و خارجی یکسان است.

 

آیا با خرید ملک 250000 دلاری در ترکیه می توان برای تمامی اعضای خانواده پاسپورت گرفت؟

با سرمایه گذاری 250000 دلاری می توانید به طور همزمان برای خود، همسر و فرزندان زیر 18 سال پاسپورت بگیرید.

انترالون
انترالون انترالون انقلابی مدرن در صنعت فروش املاک

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋