السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

ادعای مرد سه زن درباره کشتن دوستش

مردی که متهم است دوستش را با ضربات فلاسک به قتل رسانده است همسر سومش را عامل این درگیری معرفی کرد.

اعتماد آنلاین: مردی که متهم است دوستش را با ضربات فلاسک به قتل رسانده است همسر سومش را عامل این درگیری معرفی کرد.

ادعای مرد سه‌زنه درباره کشتن دوستش

متهم که مردی افغانستانی است با ضرباتی که با فلاسک به سر مقتول زد، او را کشت. این مرد که سه همسر دارد، مدعی شد تعادل روانی ندارد.

یک سال قبل درگیری میان دو نفر به ماموران پلیس گزارش داده شد. وقتی ماموران به محل رفتند، متوجه شدند عامل درگیری که فاضل نام دارد دوستش رسول را به شدت مجروح کرده است. رسول در بیمارستان جانش را از دست داد. به این ترتیب فاضل به اتهام قتل مورد بازجویی قرار گرفت. او گفت: من بابت کاری که کردم پشیمان هستم و عذرخواهی می‌کنم.

پرونده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و اولیای دم در جلسه رسیدگی درخواست قصاص کردند.

وقتی نوبت به فاضل رسید، گفت: قصد قتل نداشتم و کاری هم که کردم کشنده نبود. من فلاسک را به سر دوستم کوبیدم و اصلاً فکر نمی‌کردم کوبیده شدن فلاسک باعث مرگ شود.

سپس وکیل فاضل با ایرادی که به پرونده گرفت، گفت: موکل من برای بررسی روانی به پزشکی قانونی نرفته است و من درخواست رفع نقص دارم، ضمن اینکه علت تامه مرگ متوفی مشخص نشده است.

به همین دلیل، رسیدگی پرونده به بعد موکول شد. در جلسه دوم که با رفع ایرادات وارده همراه بود، اولیای دم یک بار دیگر اعلام کردند بر تقاضای خود مبنی بر قصاص باقی هستند. در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت. او همسر سومش را باعث این قتل معرفی کرد و گفت: من سه همسر دارم و مدتی قبل از قتل با زن سوم ازدواج کرده بودم. درگیری میان من و همسرم سومم آنقدر بالا گرفته بود که به بیماری اعصاب و روان مبتلا شده بودم و به سرعت از کوره در می‌رفتم و عصبانی می‌شدم. به همین خاطر، وقتی آخرین بار با رسول درگیر شدم کنترل اعصابم را از دست دادم و با فلاسک به سمت او حمله کردم  اما قصد کشتن او را نداشتم. من پشیمان هستم و تقاضای بخشش دارم.

سپس وکیل متهم به دفاع پرداخت و گفت: موکلم قصد قتل نداشته و هدف او از زدن فلاسک بر سر قربانی کشتن او نبوده است. موکلم تعادل روحی نداشته که دست به چنین کاری زده است.

با پایان دفاعیات این وکیل، قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، فاضل را به قصاص محکوم کردند.

 

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋