السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

افزایش اجاره بها در این منطقه رکورد زد

مشاوران املاک در منطقه ۸ تهران می‌گویند: بازار رهن و اجاره این منطقه نسبت به سال گذشته بیشتر از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

اکو ایران: مشاوران املاک در منطقه ۸ تهران می‌گویند: بازار رهن و اجاره این منطقه نسبت به سال گذشته بیشتر از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

افزایش اجاره در این منطقه رکورد زد

یک واسطه‌گر ملکی در نارمک واقع در منطقه ۸ پایتخت می‌گوید: بازار رهن و اجاره این منطقه نسبت به سال گذشته بیشتر از ۵۰ درصد افزایش یافته است و موجران به سقف افزایش اجاره‌بها توجهی ندارند و کسی هم بر این مساله نظارت ندارد.

به گفته او، آپارتمانی با ۸۵ مترمربع زیربنا و کلیدنخورده، که سال گذشته با ۹۰۰ میلیون تومان رهن کامل اجاره داده می‌شد هم‌اکنون رهن کامل آن با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

او ادامه می‌دهد، واحدی ۱۵۰ متری و دارای ۳ خواب که سال گذشته با ۲ میلیارد تومان رهن کامل داده می‌شد، در سال جاری رهن کامل آن، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

بنا به مشاهدات ما، در وحیدیه رهن کامل آپارتمانی ۵۸ متری و ۱۴ سال ساخت، ۶۵۰ میلیون تومان و در دردشت، برای واحدی ۹۰ متری و دارای انباری، ۵۰۰ میلیون تومان رهن و ۹ میلیون تومان اجاره تعیین شده است.

در محله کرمان، با ۵۰۰ میلیون تومان می‌توان واحدی با ۵۰ مترمربع زیربنا و بدون امکانات، رهن کامل کرد؛ در هفت حوض، رهن کامل واحدی با ۱۴۰ مترمربع زیربنا، ۲ سال ساخت و دارای ۳ خواب، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

افزایش اجاره در این منطقه رکورد زد

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋