el.netware

el.netware

لاغری شکم و پهلو با جراحی

لاغری شکم و پهلو، دغدغه امروزه خیلی از افراد است. در برخی موارد با رعایت رژیم‌های طولانی و ساعت‌ها ورزش، باز هم نمی‌توان از شر شکم و پهلو خلاص شد. افراد برای خلاصی از این مشکل از روش های لاغری مختلف از جمله لاغری با کدو استفده می کنند. در برخی موارد دیده شده است که به رژیم آب درمانی روی می آورند. اما در آخر با هیچ یک از این موارد به نتیجه دلخواه خود نمی رسند. در این حالت روش‌های لاغری موضعی شکم و پهلو به کار می‌آیند. بسته به‌ شدت چاقی این نواحی می‌توان از هر یک از روش‌های زیر استفاده کرد. با ما همراه باشید.

جراحی لاغری شکم و پهلو ابدومینوپلاستی

امروزه بانوان با استفاده از بهترین رژیم لاغری برای زنان به دنبال لاغری می روند و در صورتی که نتیجه دلخواه را نگیرند به دنبال ابدومینوپلاستی می روند. ابدومینوپلاستی یک عمل جراحی زیبایی پلاستیک برای کوچک کردن شکم (کاهش چربی و پوست اضافی شکم و پهلو) و اصلاح افتادگی دیواره عضلانی شکم (شکم شل و افتاده) پس از کاهش وزن شدید یا بعد از بارداری (بارداری‌های مکرر) است. جراحی شکم شامل سه نوع جراحی اصلی است:

  1. لیپوساکشن شکم
  2.  ابدومینوپلاستی
  3.  مینی ابدومینوپلاستی

هدف جراحی ابدومینوپلاستی

می‌توان جراحی ابدومینوپلاستی را به دو دلیل اساسی انجام داد:

  1. برای کاهش چربی اضافی (شکم آویزان و شکم شل)
  2. برای کاهش پوست اضافی (شکم چروکیده با پوست اضافی) با لیفت شکم.

هدف از ابدومینوپلاستی صاف کردن دیواره شکم (برای رسیدن به شکمی صاف)، برداشتن و از بین‌ بردن پوست و چربی اضافی، تقویت عضلات شل شده شکم و بازسازی ناف به شکل اولیه است.

برای چه کسانی مناسب است؟

کارایی ابدومینوپلاستی در موارد زیر است:

  • کاهش وزن شدید که اغلب باعث ایجاد پوست اضافی روی شکم و شل شدن بیش از حد عضلات می‌شود.
  • در صورت شل شدن شکم به دلیل یک یا چند بارداری
  • زمانی که نه رژیم لاغری و نه فعالیت بدنی نمی‌تواند شکم را از نظر زیبایی به حالتی دلپذیر بازگرداند.

چه انتظاراتی از جراحی ابدومینوپلاستی داشته باشیم؟

باید این را بپذیریم که بعد از جراحی ابدومینوپلاستی، جای زخم‌هایی با اندازه‌های مختلف باقی می‌ماند که ممکن است حذف شوند. ابدومینوپلاستی باعث از بین رفتن خطوط قسمت تحتانی شکم می‌شود. علاوه بر این علائم کشیدگی قسمت بالایی شکم به دلیل کشش پوست از نظر ظاهری بهبود می‌یابند.

جراحی ابدومینوپلاستی حتما با بیهوشی عمومی انجام می‌شود. تعداد روزهای بستری مراجعه کننده که معمولاً 2-4 روز است، دفعات پانسمان و زمان برداشتن بخیه‌ها به فرد و به میزان مداخله (میزان چربی و پوست برداشته شده) بستگی دارد. باتوجه به موارد گفته شده ابدومینوپلاستی از همان ابتدا رضایت‌ بخش است. بهترین کاندیدها برای جراحی، بیمارانی هستند که از سلامت خوبی برخوردارند و چربی و پوست اضافی در ناحیه شکم و لگن دارند. اگر شل شدن شکم کوچک یا متوسط باشد، می‌توان فقط مینی لیفت شکم یا مینی ابدومینوپلاستی را انجام داد. در نتیجه شما باید با تحلیل و بررسی به دنبال بهترین روش لاغری بروید.

منبع : www.dritm.ir

 

el.netware
el.netware

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋