کالای برق عرفانیان

کالای برق عرفانیان

ekala.org

خرید رسوب گیر کولر سپهر

معرفی محصول : رسوب گیر کولر سپهر

استفاده از این محصول باعث میشود تا شوره و رسوبات آب وارد سیستم خنک کننده کولر نشود و تا حد زیادی از آسیب دیدن و مختل شدن عملکرد کولر جلوگیری شود.

متاسفانه آب لوله کشی در اکثر مناطق کشور ، دارای شوره و رسوبات زیادی است که علاوه بر آسیب زدن به بدن باعث آسیب دیدن سیستم های آب رسانی ، کولر های آبی، شوفاژ و … می شود که ما در این صفحه محصولی به نام رسوب گیر سپهر ( مخصوص کولرهای آبی ) را معرفی می کنیم.

رسوب گیر سپهر ، با قرار گرفتن در کولر ، می تواند بخش زیادی از رسوبات و شوره های کولر را به خود جذب کند و به این صورت از ورود آن به سایر بخش های کولر جلوگیری نماید . یکی از آسیب پذیر ترین بخشهای کولر در برابر رسوب و شوره ، پوشال کولر می باشد که اگر مقدار زیادی شوره و رسوب ، وارد آن شود ، گردش آب در کولر با اختلال مواجه شده و از خنک کنندگی کولر کاسته می شود .

 

همچنین در صورتیکه آب منطقه شما حجم زیادی رسوبات و شوره در خود داشته باشد ، پس از مدتی ، لوله های گردش آب در کولر جرم گرفته و ممکن است فشار زیادی روی پمپ وارد شود و در نتیجه منجر به سوختن و از کار افتادن آن شود. همچنین ورود شوره و رسوبات به خود پمپ هم می تواند باعث آسیب دیدن آن شود .

همین الان با خرید رسوب گیر سپهر ، از آسیب دیدن کولر تان جلوگیری کنید. (برای کولرهای بزرگ ، خرید و استفاده از 2 عدد رسوب گیر سپهر توصیه می شود.)

ویژگی‌های محصول رسوب گیر سپهر

  • نوع محصول: رسوب گیر کولر آبی
  • جنس بدنه: پلاستیکی
  • مناسب برای کولرهای: انواع کولرهای آبی
  • وزن: 120 گرم

برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک کنید.

رسوب گیر کولر

کالای برق عرفانیان
کالای برق عرفانیان ekala.org

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋