efprom m

efprom m

دستگاه بسته بندی

انواع دستگاه های بسته بندی

دستگاه ها بسته بندی از متنوع ترین ماشین آلاتی هستند که در کسب و کار های تولیدی مورد استفاده قرار میگیرند. بر اساس عملکرد این دستگاه ها و وظیفه ای که در خط تولید بر عهده دارند میتوان آن ها را تقسیم بندی کرد. انواع دستگاه ها شامل:

دستگاه شیرینگ: این دستگاه در دو نوع کابینی و تونلی موجود است.

مدل کابینی این دستگاه با یک لایه سلفون خشک که البته به راحتی پاره میشود محصول را پلمپ میکند. برای مثال سلفون پوشیده شده روی محصولات غذایی توسط دستگاه شرینگ کابینی انجام شده.

دستگاه بسته بندی

اندازه و ابعاد دستگاه بسته بندی خانگی

دستگاه هایِ بسته بندی حبوبات و مواد غذایی دارای اندازه و ابعاد و ظرفیت های متفاوتی هستند و سرعت عملکرد آنها نیز با هم متفاوت می باشد. با توجه به اینکه هر چه دستگاه دارای اندازه و ابعاد بزرگتر و بیشتری باشد، به دلیل افزایش ظرفیت،  خروجی بیشتری در بازه زمانی کم دارد، در نهایت منجر گران تر خواهد شد.

انواع مختلف دستگاه بسته بندی خانگی

دستگاه های بسته بندی برخی پر کن بوده و برای حبوبات و خشکبار مورد استفاده قرار گرفته و برخی نیز برای بسته بندی سبزیجات، عرقیجات ها کاربرد دارند. قابلیت های این دستگاه ها و ساختار و طراحی کلی آنها کاملا با هم متفاوت می باشد و به همین دلیل از نظر قیمت نیز با هم فرق دارند.

 

efprom m
efprom m

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
پاشا صنعت البرز
https://idat.ir/@psalborz/240683_%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C_%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9_%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87_%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋