efprom m

efprom m

دستگاه پرکن

مقایسه قیمت دستگاه های پرکن متفاوت

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم دستگاه های پر کن از نظر تکنولوژی ساخت، ابعاد و اندازه، دقت و اندازه گیری، سرعت انجام فرآیند پر کردن و … با هم فرق هایی دارند که موجب تفاوت در قیمت شده است. برای مثال دستگاه هایی که دقت بالایی دارند، فرآیند پر کردن را به صورت خودکار انجام میدهند و در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی بسته را آماده میکنند نسبت به دستگاه های نیمه اتوماتیک که سرعت انجام کار توسط این دستگاه ها پایین است، قیمت بالاتری دارند.

دستگاه پرکن دستی

این دستگاه با کاربردی ساده و آسان به منظور استفاده در کسب و کار های کوچک و فروشگاهی از آن استقبال شد. با این دستگاه کوچک میتوان انواع محصولات  مثل مایعات رقیق و غلیظ را پر و سپس بسته بندی کرد. از ویژگی های این محصول این است که قیمت پایین تری نسبت به دستگاه های اتوماتیک و صنعتی دارد اما نمی توان انتظار دقت و سرعت بالا را از این دستگاه داشت.

اگر در صنایع تولیدی مواد شیمیایی، شوینده، مواد غذایی و دارویی به دستگاه های پر کن نیاز پیدا کردید بهتر است دستگاه با کیفیت و با عملکرد مناسب را خریداری کنید. زیرا این دستگاه از جمله دستگاه های بسیار مهم در خط تولید صنایع مختلف است و بدون این دستگاه خط تولید دچار اشکال خواهد شد.

efprom m
efprom m

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋