edad001400

edad001400

راه یافتن فوری وکیل خوب

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده که در شرایطی قرار بگیرید که دیگر مشورت با اطرافیان و دوستان نتیجه بخش نباشد و همگی یک توصیه واحد به شما داشته باشند: یک وکیل خوب پیدا کن! بله در دنیایی که قانون های پیچیده ای وضع می شود که حتی خواندن متن آن برای سایر فارغ التحصیلان دانشگاهی دشوار است، باید به متخصصین این امر یعنی وکلا روی بیاوریم. اما چگونه می توان خیلی سریع و فوری وکیل خوب پیدا کرد؟ با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا موضوع پیدا کردن وکیل حاذق برای طرح شکایت و دادخواست و … را بررسی کنیم.

 پرس و جو از اطرافیان و همکاران در مورد وکیل خوب

مثل بازاریابی دهان به دهان، برای پیدا کردن وکیل هم می توانید شروع کنید و از هرکسی که به وی اطمینان دارید سوال کنید که آیا وکیل خوبی می شناسد یا خیر!؟ اگر شانس با شما یار بود و کسی را به شما معرفی کردند می توانید سوابق وی را بررسی کنید. توجه داشته باشید که این شغل شباهت هایی هم به تخصص های پزشکی دارد؛ مثلا وکیل مهریه خوب لزوما در زمینه وکالت بیمه هم تبحر ندارد. بعد از آن می توانید برای تنظیم شکواییه اقدام کنید و با وکیل آنرا به درستی بررسی کنید تا برنامه ها در صحت کامل پیش برود. اما راه سریع تری هم وجود داشت؟ بله شما می توانستید از طریق سامانه های هوشمند، تنظیم شکواییه خود را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهید و یک مرحله جلو افتاده باشید.

آیا مشاوره حقوقی اینترنتی هم امکان پذیر است؟

بله امروزه سامانه های هوشمند حقوقی زیادی طراحی و اجرا شده اند که برخی مربوط به خود قوه قضاییه بوده و تعدادی دیگر مثل سایت ایداد مجزا عمل می کنند. شما می توانید برای مشاوره حقوقی آنلاین به صورت اینترنتی عمل کنید و خیلی سریعتر پاسخ بگیرید. این سامانه ها حتی در ساعاتی از شبانه روز که ارتباط با هر شخصی سخت است به شما پاسخگو خواهند بود و این با کمک هوشمند بودن آنها و هوش مصنوعی امکان پذیر است. به طور کلی برای بسیاری از خدمات حقوقی این چنینی شما می توانید از خدمات اینترنتی سایت هایی مثل بنیاد وکلا و ایداد استفاده کنید، پس بهتر است برای وقت خود احترام بیشتری قائل شویم و با تکنولوژی هم قدم پیش برویم.

edad001400
edad001400

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
Alireza Heidary
https://edad.ir/service/set-online-complaint/
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋