ecowat

ecowat

توسط ۱ نفر دنبال می شود

پنل ال ای دی با کیفیت چه ویژگی­‌هایی دارد؟

پنل ال ای دی یکی از محبوب‌ترین انواع چراغ‌های ال‌ای‌دی در بازار محصولات روشنایی است. پنل ال‌ای‌دی بواسطه‌ی نور یکدست و درخشان بسیار مورد توجه مدیران و مسئولین خرید در بخشهای مختلف قرار گرفته و معمولا از این چراغ برای تامین روشنایی عمومی مجموعه‌های مختلف مانند دفاتر اداری، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها و غیره استفاده می‌کنند.

برای خرید پنل ال‌ای‌دی مناسب لازم است تا با اطلاعات فنی و ویژگی‌های پنل ال‌ای‌دی با کیفیت آشنا باشید تا بتوانید هنگام خرید آن، بهترین گزینه را از بین انواع متنوع پنل‌های ال‌ای‌دی انتخاب کنید به همین دلیل در ادامه به بررسی چند ویژگی مهم پنل ال‌ای‌دی با کیفیت پرداخته‌ایم تا بتوانید هنگام خرید از آن استفاده کنید.

تابش نور به مقدار کافی

در مقابل منبع نور پنل ال‌ای‌دی پوششی از جنس پلی کربنات قرار دارد که به آن دیفیوزر گفته می‌شود. وظیفه‌ی این پوشش یکپارچه کردن نور پیش از خروج، پخش یکنواخت آن در سطح و جلوگیری از ایجاد خیرگی چشم است. در واقع ضخامت و جنس دیفیوزر بسیار در کیفیت و میزان نور خروجی از آن تاثیر گذار است به همین دلیل در یک پنل ال‌ای‌دی با کیفیت جنس و ضخامت آن به نحوی است که هم‌چنین که از ایجاد خیرگی جلوگیری می‌کند، تا حد امکان اتلاف نور را نیز کاهش دهد.

از این نظر می‌توان به پنل ال‌ای‌دی اکووات اشاره کرد که در دمای نور مهتابی 6028 لومن نور را از خود ساطع می‌کند و این نور فقط نور خروجی از منبع نور نیست بلکه نور خروجی از چراغ می‌باشد و به این ترتیب شما می‌توانید با استفاده از یک پنل ال‌ای‌دی اکووات اتاقی به مساخت 24 متر مربع و ارتفاع 3 متر را به میزان 450 لوکس روشن کنید. این میزان روشنایی حد معمول و محبوب روشنایی در فضای اداری است.

نور با کیفیت با شاخص نمود رنگ بالا: (CRI>85)

شاخص نمود رنگ و یا CRI بیانگر میزان شباهت رنگ اجسام و اشیاء زیر نور چراغ با رنگ واقعی آن‌ها زیر نور خورشید است. این مقدار عددی بین 0 تا 100 و هرچه CRI پنل ال‌ای‌دی بالاتر و به 100 تزدیک‌تر باشد فضا را زیباتر، شفاف‌تر و طبیعی‌تر نمایش خواهد داد و در جلوه بصری فضای شما بسیار تاثیر گذار است. برای اینکه پنل‌ ال‌ای‌دی مورد نظر شما CRI بالایی داشته باشد باید به کیفیت چیپ‌های استفاده شده در آن بسیار دقت کنید.

بدنه با کیفیت و پخش نور یکنواخت

بدنه‌ی با کیفیت و آلومینیومی پنل ال‌ای‌دی باعث می‌شود تا خنک کنندگی چراغ به بهترین نحو ممکن انجام شود و به دلیل مقاومت بالا، در معرض فشار و حرارت دفرمه نشده و تغییر شکل نمی‌دهد. دیفیوزر نیز که در ابتدا به آن اشاره کردیم باید به نحوی باشد تا نور را به صورت کاملا یکدست بتاباند و نقاط نوری از پشت آن دیده نشود تا زیبایی چراغ را از بین نبرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پنل ال‌ای‌دی و یا کسب مشاوره در رابطه با خرید و نحوه نورپردازی و روشنایی با آن می‌توانید با مشاورین و کارشناسان فنی تیم اکووات در تماس باشید.

 

ecowat
ecowat

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋