ecowat

ecowat

توسط ۱ نفر دنبال می شود

معرفی انواع چراغ های ال ای دی فروشگاهی و ارئه چند راهکار برای نورپردازی فروشگاه

نورپردازی فروشگاه و استفاده از چراغ فروشگاهی مناسب و با کیفیت امروزه با پیشرفت علم بازاریابی و هم چنین گسترش رقابت در بین بازار محصولات مختلف اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و دیگر اهمیت نحوه ارائه محصولات بر هیچ‌کس پوشیده نیست و از آن‌جایی که تنها رسانه‌ی شما در خارج از فروشگاهتان و در خیابان ویترین فروشگاه شماست، طراحی و نورپردازی حرفه‌ای ویترین اهمیت بسیار زیادی دارد و نقشی اساسی در جذب و تبدیل رهگذران به مشتری را ایفا می‌کند.

به طور کلی می‌توان گفت که نورپردازی ویترین باید به نحوی باشد که هم باعث جلب توجه و جذب مشتری شود و هم باعث شود که مشتریان در فروشگاه شما بیشتر وقت بگذرانند و هم‌چنین هزینه‌ی چندانی نیز بر روی دست صاحب فروشگاه نگذارد.

چند راهکار برای نورپردازی بهتر در فروشگاه و ویترین:

  1. چراغی با شاخص نمود رنگ بالا انتخاب کنید:

یکی از مهم‌ترین نکاتی که نقشی کلیدی در کیفیت نورپردازی ایفا می‌کند، شاخص نمود رنگ و یا CRI چراغ است. شاخص نمود رنگ معیاری است که به کیفیت رنگ بازتاب شده در چراغ‌های مختلف می‌پردازد. هر چه عدد این شاخص در چراغ‌هایی مه برای نورپردازی فضای خود از آن‌ها استفاده می‌کنید به 100 نزدیک باشد رنگ محصولات، اجسام و کالاها در زیر نور این چراغ به رنگ واقعی آن‌ها نزدیک‌تر است.

  1. برجسته کردن کالاها و محصولات خاص

می‌توان در فروشگاه با ایجاد کنتراست و تضاد نوری، تمرکز را بر روی کالاهای مهم‌تر هدایت کرد و حواس مشتری را به سمت این کالاها معطوف کنید.

  1. هنگام نورپردازی حال و هوای فروشگاهتان را در نظر بگیرید

چراغ‌های LED قابلیت برنامه ریزی رنگ و شدت نور دارند و شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت حال و هوای فروشگاهتان به آن‌چه در راستای فضای کاری شماست نزدیک کنید و از این قابلیت به نفع خودتان استفاده کنید.

طبق تحقیقات انجام شده در این زمینه، یک نورپردازی خوب و متفاوت منجر به افزایش میزان فروش تا حدود 12% نسبت به فروشگاه‌هایی با نورپردازی نا مناسب می‌شود.

الویت و انتخاب اولتان انواع چراغ‌های LED باشد.

با استفاده از چراغ‌های ال‌‌ای‌دی علاوه بر کاهش مصرف انرژی و برق، هزینه‌های تعمیر و نگهداری از ادوات روشنایی نیز بسیار کاهش پیدا می‌کند چراکه این چراغ‌ها طول عمر بسیار بالایی دارند، بنابراین چراغ‌های LED می‌توانند نقش بسیار مهمی در کاهش هزینه‌های برق مصرفی و در حالت کلی روشنایی و نورپردازی داشته باشند.

علاوه براین چراغ‌های LED کیفیت نور بسیار بالاتری دارند و نور با کیفیت‌تری را در فضا ساطع می‌کنند.

پیشنهاد چند نوع چراغ ال‌ای دی برای ایجاد روشنایی بهتر

چراغ خطی: چراغ خطی می‌تواند برگ برنده‌ی نورپردازی فروشگاه شما باشد چرا که این چراغ‌ها با ظاهری مینیمال و مدرن و نوری با کیفیت و دیفیوز شده می‌توانند جلوه‌ای زیبا و خاص به فروشگاهتان ببخشند.

چراغ ریلی: بهترین نوع چراغ برای نورپردازی موضعی و تاکیدی انواع چراغ‌های ریلی است. قابلیت جا به جایی و چرخش 360 درجه چراغ در ریل باعث شده که بتوان از چراغ ریلی برای نورپردازی دکوراسیون‌های مختلف استفاده کرد و هم‌چنین با تغییر دکوراسیون در فروشگاه و یا ویترین بتوانید نورپردازی را نیز مطابق با آن تغییر دهید.

چراغ فروشگاهی AR111: این دسته از چراغ‌های توکار بهترین گزینه برای تامین نور سراسری و عمومی فروشگاه هستند. ماژول‌های AR111 علاوه بر نو با کیفیت، از ظاهری دکوراتیو بر خوردارند و در قاب‌های یک و یا چند خانه عرضه می‌شوند، هم‌چنین این چراغ‌ها قابلیت چرخش درون قاب را نیز دارند.

 

ecowat
ecowat

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋