ecowat

ecowat

توسط ۱ نفر دنبال می شود

اهمیت و نقش نورپردازی در فروشگاه

چراغ فروشگاهی امروزه یکی از مهم‌ترین عناصر موجود در هر فروشگاهی است که با توجه به آمار محققین در این زمینه می‌توان با قطعیت گفت که استفاده از چراغ فروشگاهی با کیفیت و نورپردازی مناسب می‌تواند میزان فروش یک مغازه و فروشگاه‌ها را تا چند برابر بیشتر کند. امروزه دیگر بر هیچکس پوشیده نیست که نحوه ارائه محصولات و فضاسازی در فروشگاه‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل فروش و جذب مشتری است و دکور و طراحی داخلی زیبا و متفاوت می‌تواند کمک بسیار بزرگی در جهت رشد کسب و کار شما باشد و در این مسیر نورپردازی خوب و با دقت، نکته بسیار مهم و حیاتی‌ای است که نباید از آن غافل شد چراکه بدون وجود نورپردازی درست تمام زحمات و مخارجی که برای طراحی و پیاده‌سازی دکوراسیون مغازه داده‌اید می‌تواند بی اثر شود.

وظایف نور در فروشگاه:

  1.  اولین و اصلی‌ترین وظیفه‌ی نور در فروشگاه تامین روشنایی کافی و با کیفیت به نحوی است که تمام محصولات و کالاها به درستی دیده شوند.
  2. نور در فروشگاه باید به گونه‌ای باشد که همه‌ی نگاه‌ها را به سمت محصولات شما جلب کند و شما بتوانید به وسیله‌ی نور در فروشگاهتان محصولات مهم و مورد نظرتان را برجسته کنید.
  3.  دکوراتیو بودن و کمک به اجزای طراحی داخلی فروشگاه برای زیباسازی بیشتر و برجسته کردن فروشگاه در چشم مشتری

اهمیت نورپردازی ویترین

طراحی یک نورپردازی حرفه‌ای در ویترین بسیار با اهمیت است چراکه ویترین فروشگاه شما تنها رسانه‌ی شما در خارج از فروشگاه است و نقش بسیار زیادی در جذب مشتریان و رهگذران ایفا می‌کند. نورپردازی ویترین باید طبق اصول و واجد شرایط خاصی باشد. برای مثال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. باعث جذب مشتریانبیشتر از طریق جلب توجه شود.
  2. سبب شود مشتریان بیشتر در فروشگاه شما وقت بگذرانند.
  3. به صرفه باشد و هزینه‌ی هنگفتی روی دست صاحب فروشگاه نگذارد.

برای مثال می‌توانید برای نورپردازی فضای داخلی و هم‌چنین ویترین فروشگاه خود از انواع چراغ‌های خطی، ریلی و یا ماژول‌های AR111 در انواع قاب‌های تک خانه، دوخانه و یا سه خانه استفاده کنید.

هم‌چنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان در رابطه با نورپردازی فروشگاه خود با مشاورین و مهندسین فنی تیم اکووات در تماس باشید.

 

 

ecowat
ecowat

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋