ecowat

ecowat

توسط ۱ نفر دنبال می شود

کاربرد، اهمیت و انواع چراغ فروشگاهی در بازار روشنایی

چراغ فروشگاهی و نورپردازی فروشگاه با افزایش رقابت در بازار محصولات مختلف و هم‌چنین حرفه‌ای تر شدن فرآیندهای بازاریابی و هم‌چنین پی بردن به تاثیر دکوراسیون بر روانشناسی مشتریان اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. بر اساس آمار و تحقیقات محققین در این زمینه، چراغ فروشگاهی مناسب و نورپردازی دریت فروشگاه آنقدر می تواند بر خلق اتمسفری جذاب در فضا تاثیر گذار باشد که حتی فروش مجموعه را تا چندین برابر افزایش دهد.

چراغ فروشگاهی تنوع بسیار زیادی دارد از جمله انواع چراغ‌های سقفی، چراغ ویترینی، چراغ دیواری، چراغ دکوراتیو و غیره که با کاربردهای متفاوت در بخش‌های مختلف فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرند. از انواع چراغ فروشگاهی می‌توان به چراغ ریلی، چراغ خطی، چراغ‌های توکار تک خانه، دوخانه و سه خانه، پنل ال‌ای‌دی، انواع چراغ‌های توکار از 5 وات تا 60 و یا 100 وات و در برخی موارد پروژکتور ال‌ای‌دی.

در ادامه به بررسی دقیق‌تر برخی از چراغ های فروشگاهی پرداخته‌ایم.

چراغ ریلی

چراغ ریلی از جمله چراغ های بسیار مناسب برای نورپردازی و روشنایی فضاهای تجاری و فروشگاهی است که محبوبیت آن در بین صاحبین کسب و کار روز به روز در حال افزایش است. محبوبیت چراغ ریلی دلایل بسیار زیادی دارد ک می‌توان از جمله این دلایل به نور بسیار با کیفیت و عالی این چراغ‌ها، قابلیت جا به جایی چراغ‌ها در ریل و امکان چرخش 360 درجه آن‌ها اشاره کرد که به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به نحوه‌ی دکوراسیون خود نورپردازی بهتر و دقیق‌تری را اجرا کنید و با تغیر دکوراسیون نورپردازی فضای خود را نیز تغییر دهید هم‌چنین چراغ ریلی انواع بسیار زیادی از جمله انواع چراغ ریلی سیلندری و دارک لایت اشاره کرد که میزان خیرگی در آن به حداقل رسیده و در فاصله‌ای معین از چراغ ریلی دارک لایت منبع نور آن مشخص نمی‌شود و فقط اثر نور در فضا معلوم است.

با استفاده از چراغ ریلی در فضای فروشگاهی خود می‌توانید روشنایی را روی محصولات متمرکز کنید و فضایی دکوراتیو بر اساس کانسپت معماری فضا بوجود آورید.

ecowat
ecowat

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋