ecowat

ecowat

توسط ۱ نفر دنبال می شود

انواع چراغ فروشگاهی

چراغ فروشگاهی و نورپردازی فروشگاه امروزه با پیشرفته و حرفه‌ای تر شدن فرایندهای بازاریابی و هم چنین افزایش رقابت در بازار محصولات مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. با توجه به افزایش اهمیت دکوراسیون فضا بر روانشناسی مشتری و هم‌چنین بر اساس آمار محققین در ارتباط با تاثیر بسیار زیاد نورپردازی بر خلق و ایجاد اتمسفری جذاب در فروشگاه و روشن شدن ارتباط بین میزان فروش و نحوه‌ی نورپردازی فروشگاه، استفاده از چراغ فروشگاهی مناسب اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است.

اگر شما هم به دنبال توسعه‌ی کسب و کار و هم‌چنین بهتر دیده شدن محصولاتتان و متمایز کردن فروشگاه و یا شوروم و گالری خود هستید، در ادامه به بررسی انواع چراغ‌های فروشگاهی و کاربرد آن‌ها خواهیم پرداخت تا بتوانید از میان انواع بسیار متنوع چراغ فروشگاهی در بازار روشنایی بهترین گزینه‌ی ممکن را انتخاب و از نور با کیفیت آن در فروشگاه خود استفاده کنید.

همانطور که پیش‌تر اشاره شد چراغ خیابانی انواع بسیار متنوعی در بازار روشنایی دارد از جمله چراغ های سقفی، چراغ ویترینی، چراغ دیواری، انواع چراغ‌های دکوراتیو و غیره که با کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از انواع چراغ‌های فروشگاهی می‌توان به چراغ‌های ریلی در توان‌های مختلف از 15 وات تا 60 وات، چراغ توکار سقفی از 5 وات تا 60 وات و حتی  100 وات ، چراغ توکار تک خانه، دو خانه و سه خانه، چراغ خطی، پنل سقفی و حتی در برخی مواقع به پروژکتور ال‌ای‌دی اشاره کرد.

چراغ فروشگاهی توکار

دلیل اهمیت چراغ فروشگاهی توکار در یکدست کردن فضای فروشگاه و اشغال کمترین جای ممکن توسط چراغ است به این ترتیب می‌توانید بهترین نور را از کمترین فضای قابل دید و قابل رویت در فروشگاه به‌دست آورید. چراغ‌های توکار فروشگاهی هم انواع مختلفی مانند چراغ‌های گردبر و تیپ هالوژنی از 5 وات تا 60 وات، چراغ توکار خطی و دارک لایت یا لیزر بلید و هم‌چنین چراغ‌های توکار چند خانه از انواع چراغ‌های توکار فروشگاهی هستند. در واقع می‌توان گفت چراغ‌های توکار بخشی جداناپذیر از سیستم نورپردازی فروشگاه هستند.

البته هنگام استفاده و خرید چراغ فروشگاهی توکار باید به کیفیت و برخی ویژگی‌های آن مانند شاخص نمود رنگ آن دقت کنید. شاخص نمود رنگ فاکتوری است که به وضوح رنگی اجسام، محصولات و کالاهای شما زیر نور چراغ مربوط می‌شود، هرچه این عدد به 100 نزدیک‌تر باشد اجسام و کالاها زیر نور چراغ نیز نمود بهتری پیدا می‌کنند. هم‌چنین فاکتوری که باید به آن دقت کنید گارانتی محصولات است، گارانتی و ضمانت‌نامه معتبر هزینه‌های نگهداری و تعمیر چراغ‌های فروشگاهی شما را تا حد قابل توجهی پایین می‌آورد.

 

 

 

ecowat
ecowat

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋