ecowat

ecowat

توسط ۱ نفر دنبال می شود

نورپزدازی آشپزخانه با چراغ ریلی (لامپ ریلی)

چراغ ریلی یک گزینه‌ی همه کاره برای نورپردازی آشپزخانه‌ی خانه‌های مدرن است که علاوه بر تامین نور عمومی فضا می‌توانید در هر نقطه که می‌خواهید روشنایی تاکیدی نیز داشته باشید و یا ریل را بر روی سقف و یا دیوار نصب کنید و چراغ های ریلی را به هر طرف که نیاز دارید بچرخانید.

در ادامه به بررسی چند ایده ی نورپردازی با چراغ ریلی می‌پردازیم که می‌توانید در پروژه و یا خانه خود از آن‌ها استفاده کنید.

روی کانتر را با چراغ ریلی روشن کنید

چراغ ریلی از بهترین ادوات روشنایی  برای نورپردازی بالای جزیره و میز است، چراکه روشنایی‌ای که برای کارهای آشپزی و یا تمیزکاری لازم است را فراهم می‌کند و نکته ی دیگر این است که چراغ های ریلی قابل تنظیم هستند، یعنی می‌توانید موقعیت چراغ‌ها را تغییر دهید تا نور را در مناطق مختلف اتاق متمرکز کنید.

هرچه ساده تر بهتر

لامپ ریلی سیاه یا سفید ساده، یکی از محبوب‌ترین انواع چراغ‌ها است، چراکه می‌تواند به طور یکپارچه با هر آشپزخانه‌ی امروزی ترکیب شود. می‌توانید برای اجرای یک طراحی ساده از چراغ‌های ریلی مینیمال برای آشپزخانه‌های اوپن استفاده کنید.

از شکل های هندسی استفاده کنید

می‌توانید ریل‌های چراغ ریلی را به اشکال هندسی مثل مستطیل و یا مربع و... طراحی و نصب کنید تا با قرار گرفتن چراغ‌های ریلی داخل ریل هم تمام فضای اتاق کاملا روشن شود و  هم با این نوع چینش باعث بزرگتر دیده شدن فضا می‌شود؛ در واقع اگر آشپزخانه کوچک یا راهروهای باریکی بین پیشخوان دارید، طراحی خود را به شکل مستطیل یا خطی قرار دهید. این باعث می‌شود که منطقه بازتر و بزرگتر از قبل احساس شود.

تمام راه حل‌های بالا چند نمونه ساده از نورپردازی با چراغ ریلی بودند. میتوانید با استفاده از این نوع چراغ‌ها هم نور عمومی فضای خود را به خوبی تامین کنید و هم از انواع نور پردازی های دکوراتیو بهره‌مند شوید. برای مشاوره با کارشناسان و مهندسان فنی اکووات با ما در ارتباط باشید.

ecowat
ecowat

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋