ecowat

ecowat

توسط ۱ نفر دنبال می شود

انواع پنل ال ای دی 60 وات و کاربرد آن

پنل ال ای دی را می‌توان در سه حالت روکار، توکار و آویز نصب کرد و به همین دلیل پنل سقفی قابلیت نصب در فضاهای مختلف و متعددی را دارد.

برای نصب این چراغ به صورت روکار می‌توان از قاب روکار مخصوص پنل ال‌ای‌دی استفاده کرد و برای حالت آویز هم انواع بست‌ها و آویزها موجود هستند که می‌توانید از آن‌ها بر اساس طراحی فضای خود استفاده کنید.

 

پنل LED در بازار به تایل LED هم معروف است چراکه پنل‌های ال‌ای‌دی در فضاهایی با سقف کاذب و تایل بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع استفاده از پنل ال‌ای‌دی بین تایل‌های سقف باعث ایجاد یکدستی و هارمونی در سقف می‌شود؛ برای مثال برای نورپردازی یک بیمارستان یا کلینیک می‌توانید از پنل 60 وات به صورت یکی در میان در بین تایل‌ها استفاده کنید تا علاوه بر ایجاد روشنایی عمومی و کافی در فضا باعث ایجاد تداعی نظم و یکدستی فضای مورد نظرتان شود.

برای نورپردازی فضای اداری توجه به شاخصه‌های کیفی چراغ مانند فیلیکر یا چشمک نداشتن و یا میزان خیرگی بسیار مهم است. کیفیت نور در حین فعالیت کارکنان باید به صورتی باشد تا از خستگی ایشان جلوگیری شود و البته به غیر از شاخصه‌های کیفی چراغ، طول عمر بالای آن نیز اهمیت زیادی دارد به دلیل اینکه پرسنل مجبور به تعویض و یا تعمیر مداوم ادوات نورپردازی نباشند.

همانطور که گفته شد پنل LED برای تامین نور عمومی فضا به دلیل ایجاد نور یکنواخت بدون نقاط تاریک و روشن و کنتراست زیاد بسیار مناسب است. بنابر این پنل‌های ال‌ای‌دی در فضاهای زیادی به غیر از فضای اداری و یا بیمارستانی قابل استفاده‌اند برای مثال میتوان از این چراغ‌ها در فضاهای تجاری و مراکز خرید هم استفاده کرد، فقط باید دقت داشت که در این فضاها باید از پنل سقفی‌ای استفاده شود که علاوه بر راندمان نوری بالا، شاخص نمود رنگ بالایی (بیشتر از 80) داشته باشد تا بتواند رنگ واقعی کالاها و یا اجسام را نشان دهد.

در مجموع پنل­ ال ای دی به دلیل تابش یکدست نور و جلوگیری از خستگی چشم، از گزینه­های اصلی نورپردازی و تامین نور عمومی فضاست که می‌توان با توجه به فضای خود در سه حالت روکار، توکار و یا آویز از آن استفاده کرد.

می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در باره‌ی پنل ال ای دی 60 وات با کارشناسان و مهندسان فنی اکووات در تماس باشید.

ecowat
ecowat

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋