اکوموتیو

اکوموتیو

اکوموتیو رسانه‌‌ای تخصصی است که می‌کوشد ضمن پوشش اخبار و رویدادهای جامعه استارتاپی، با تولید محتوای شناختی و کاربردی بخشی از نیاز محتوایی این جامعه را تامین نماید و در راستای شکوفایی آن نقش‌آفرینی کند.

رزرو هتل داخلی از بهترین شرکت

 

سفر امروزه جایگاه ویژه ای در سبد خانوارهای ایرانی دارد. این یک سفر کوتاه مدت است که می تواند با وسیله نقلیه شخصی یا با خرید بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس انجام شود. با تمام این اوصاف همین موضوع در انواع سفرها مشکل اسکان است. اگر سفر بیش از یک روز طول بکشد، مسافر لزوماً به مکانی برای استراحت و به اصطلاح به مکانی برای خواب نیاز دارد. برخی از مسافران یافتن هتل مناسب را تا رسیدن به مقصد به تعویق می اندازند. این روش در فصول کم سفر سال می تواند کارآمد باشد اما مطمئناً پاسخگوی نیاز مسافران در فصل پیک سفر نخواهد بود. فرض کنید شیراز، اصفهان، کیش، مشهد یا... شما در ایام نوروز به یکی از مقاصد داخلی سفر کردید بدون اینکه از قبل به رزرو هتل فکر کنید. بدیهی است که در چنین شرایطی نمی توان انتظار داشت مانند روزهای دیگر سال در شهر پرسه زده و هتل مورد نظر خود را پیدا کنید. این وضعیت ممکن است به حدی شدید شود که حتی نتوانید یک اتاق خالی در شهر رزرو کنید و در مهمترین قسمت سفر خود یعنی محل اقامت با مشکلاتی مواجه شوید. از سوی دیگر، گروه های دیگری از مسافران هستند که قبل از شروع سفر، تمام مراحل را برنامه ریزی می کنند. این طرح از همان مراحل اولیه سفر یعنی رزرو بلیط قطار، هواپیما یا اتوبوس شروع می شود و با رزرو هتل به پایان می رسد. مزیت این روش این است که با انجام این کار می توانید مطمئن شوید که دیگر نگران محل اقامت نیستید و می توانید به سادگی سوار تاکسی شوید بدون اینکه چمدان خود را در شهر بکشید تا اتاق خالی پیدا کنید. از فرودگاه یا ایستگاه قطار تا هتل مورد نظر شما.

 

رزرو آنلاین هتل

روش های مختلفی برای رزرو اتاق در هتل وجود دارد. می توانید تمام مراحل سفر خود را به آژانس مسافرتی بسپارید و به صورت تور سفر کنید. در این صورت تمامی مراحل یافتن هتل مناسب و رزرو به عهده آژانس مربوطه خواهد بود. موارد دیگری نیز وجود دارد که در گذشته تجربه اقامت در یک هتل خاص را داشته اید و برای سفر بعدی خود همان هتل را در نظر می گیرید. با این حال، اغلب اوقات ممکن است مقصد جدیدی پیش روی خود داشته باشید و از موقعیت، قیمت و امکانات هتل ها اطلاعی نداشته باشید. در این شرایط چگونه باید عمل کرد؟ بدیهی است که اکثر ما در چنین مواقعی سعی می کنیم با جستجو در اینترنت محل اقامتی مناسب پیدا کنیم، اما این روش معایب خاص خود را دارد. در بسیاری از موارد ممکن است با جستجو نتوانیم اطلاعات دقیقی در مورد موقعیت هتل در شهر و فاصله آن با جاذبه های مقصد پیدا کنیم و یا نتوانیم قیمت یک شب اقامت در هتل را تخمین بزنیم. و ما این را با بودجه سفر خود هماهنگ می کنیم. در این صورت کارشناسان سفر و گردشگری رزرو آنلاین هتل را به مسافران پیشنهاد می کنند.
برای رزرو آنلاین هتل یا باید هتلی با سایت و سیستم رزرواسیون اینترنتی انتخاب کنید یا از سیستم های جامع خدمات مسافرتی استفاده کنید. بدیهی است که بسیاری از واحدهای اقامتی در مقاصد داخلی ممکن است سیستم رزرواسیون اینترنتی نداشته باشند و یا نرخ اتاق آنها در سیستم آنها به روز نباشد. رزرو آنلاین هتل فرآیندی متفاوت با سیستم های اینترنتی ارائه دهنده خدمات مسافرتی دارد. چنین سیستم هایی اغلب دارای چندین ویژگی برجسته هستند که به مسافران کمک می کند تا با توجه به سلیقه و بودجه سفر خود در اسرع وقت هتل ها را به صورت آنلاین رزرو کنند. شاید اولین و متمایزترین ویژگی سیستم های رزرو آنلاین هتل این باشد که در هر دو بخش داخلی و بین المللی خدمت می کنند. قابلیتی که به کاربر این تضمین را می دهد که به راحتی می تواند برای هر مقصدی در دنیا هتل رزرو کند. ویژگی بعدی موقعیت هتل ها، اقامتگاه های بوم گردی، مهمانسراها و... است. جدایی است بر این اساس هر مسافری با هر بودجه ای می تواند مکانی امن و مطمئن را برای اقامت انتخاب کند و از سفر خود نهایت لذت را ببرد. ایجاد یک فایل ویژه برای هر هتل حاوی امکانات، عکس ها و قیمت یک شب اقامت در آن هتل نیز از جمله امکاناتی است که به کاربر این امکان را می دهد تا با آگاهی کامل از تمامی شرایط و ضوابط، هتل خود را به صورت آنلاین رزرو کند.

 

رزرو هتل خارجی با کارت شتاب

همانطور که می دانید مقاصد سفر مسافران ایرانی به داخل شهرها محدود نمی شود. هر ساله بسیاری از ایرانیان با خرید بلیط هواپیما به شهرهایی مانند استانبول، دبی، ایروان، هامبورگ و مسکو خود را برای تجربه سفر متفاوتی آماده می کنند. برای مسافرانی که تورهای مسافرتی دارند، مشکل اسکان حل شده است، اما برای مسافران انفرادی، رزرو هتل خارجی می تواند به دردسر بزرگی تبدیل شود. البته در گذشته امکان رزرو هتل های خارجی با کارت عضویت شتاب وجود نداشت و این نگرانی بیشتر به چشم می خورد اما امروزه در شرایطی که شرکت های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند، امکان رزرو هتل های خارجی با ایران وجود دارد. . کارت های اعتباری نیز موجود است.
فرآیند رزرو هتل خارجی در کسادک 24 مانند رزرو آنلاین هتل در ایران است. برای این کار کافی است کاربر پس از خرید بلیط هواپیما در شهرهای توریستی که به آنها می رود، هتل را انتخاب کند و پس از پرکردن فیلدهای مربوط به تاریخ ورود و خروج، اقامتگاه مورد نظر را جستجو کند. سپس اطلاعات هتل انتخابی را بررسی کرده و پس از مشاهده عکس های هتل، اتاق مورد نظر خود را رزرو کرده و با کارت نقدی عضو شتاب پرداخت نمایید.

 

رزرو هتل خارجی

فرآیند رزرو هتل خارجی در کسادک 24 بسیار ساده است، زیرا این سیستم به کاربران خود امکان جستجو، مقایسه و رزرو هتل خارجی را بدون واسطه با استفاده از آخرین تکنولوژی روز می دهد. بنابراین کاربر با انتخاب شهر یا هتل خارجی مورد نظر می تواند به تمامی اطلاعات اقامتگاهی که درخواست کرده دسترسی داشته باشد و پس از مقایسه قیمت ها بهترین و ارزان ترین هتل خارجی موجود را به صورت آنلاین رزرو کند. شایان ذکر است زمانی که رزرو هتل خارجی از کسادک 24 انجام می شود، تمامی مشخصات هتل مانند موقعیت مکانی، قیمت هتل خارجی و عکس هتل در اختیار خریدار قرار می گیرد تا بتواند بهترین انتخاب را از بین هتل های موجود داشته باشد. به علاوه در این سامانه امکان دریافت کوپن آنلاین آنی برای تمامی هتل های شهرهای معروف دنیا وجود دارد و تمامی مراحل تنها با چند کلیک در کمترین زمان انجام می شود.
در پایان لازم به ذکر است که در هنگام رزرو هتل خارجی، امکان رزرو سایر دسته های موجود مانند هتل، آپارتمان، متل و اقامتگاه با توجه به نیاز و خواسته کاربر وجود دارد تا کاربر بتواند اقامتگاهی را انتخاب کند. آنلاین متناسب با سلیقه و بودجه سفر شما.

 

قوانین لغو و رزرو آنلاین هتل

درخواست کنسلی رزرو آنلاین هتل پس از اطلاع کسادک 24 بررسی می شود و پس از کسر جریمه انصراف و با توجه به شرایط کنسلی اعلام شده از سوی هتل، در اسرع وقت نسبت به استرداد مبلغ باقی مانده به کاربر اطلاع داده می شود. ممکن است. قوانین دقیقاً مطابق با سیاست لغو هتل اعمال می شود که ممکن است برای اقامت های مختلف متفاوت باشد. با این حال، قوانینی که به طور کلی در لغو رزرو آنلاین هتل های داخلی اعمال می شود به شرح زیر است:
- ساعت ورود به هتل 14:00 بعد از ظهر می باشد. بنابراین در صورتی که میهمان قبل از روز رزرو از ساعت 07:00 الی 14:00 به هتل مراجعه کند، نیم بها (50 درصد از اقامت شبانه) از وی دریافت خواهد شد. هزینه یک شب اقامت قبل از ساعت 7 صبح از مهمان محاسبه می شود.
- موظف است ساعت 12 ظهر اتاق مهمان را تحویل دهد. در غیر این صورت در صورت تمدید اقامت از ساعت 12:00 الی 20:00 نیم بها از شما اخذ می شود. هزینه خروج بعد از ساعت 20:00 به طور کامل محاسبه می شود.
- توجه داشته باشید که پرداخت در رزرو آنلاین به منزله نهایی شدن رزرو هتل است و قوانین انصراف برای این امر اعمال می شود.
- رزرو هتل تا 72 ساعت قبل از ورود بدون جریمه قابل کنسل است. برای کنسلی تا 48 ساعت قبل از ورود، درصد جریمه شامل 20 درصد یک شب اقامت و 50 درصد از یک شب اقامت تا 24 ساعت قبل از ورود خواهد بود. ضمناً در صورت انصراف از رزرو هتل در روز ورود، 80 درصد هزینه یک شب اقامت و در صورت عدم پذیرش، 100 درصد هزینه یک شب اقامت دریافت می شود.
- در صورتی که رزرو انجام شده توسط واحد اقامتی به دلایلی غیر از فورس ماژور، یعنی بلایای طبیعی و حوادث خارج از اراده و اراده طرفین لغو شود، وجه دریافتی به میهمان مسترد خواهد شد. ضمناً در این صورت هتل می تواند با توافق میهمان واحد اقامتی دیگری با شرایط و قیمت مشابه تهیه کند.
در پایان یادآور می‌شویم که کارت ملی و شناسنامه، شناسنامه افراد در هتل‌های داخلی است، در حالی که ملاک تایید ازدواج تنها نام همسر در شناسنامه است. در غیر این صورت، هتل ممکن است طبق قوانین ورود مهمان را مسدود کند و طبق قانون کنسلی عمل کند.

 

اگر بعد از رزرو آنلاین هتل پیامک تایید نهایی را دریافت نکردم چه کار کنم؟

با وارد کردن شماره رزرو و شماره تلفن همراه خود در قسمت پیگیری سفارش می توانید وضعیت رزرو خود را پیگیری کنید. در این قسمت می توانید هزینه رزرو را پرداخت کنید، کوپن بگیرید و یا رزرو را لغو کنید.

 

آیا می توانم پس از رزرو آنلاین هتل، رزرو خود را لغو کنم و پولم را پس بگیرم؟

آره. در صورتی که پس از رزرو آنلاین هتل به هر دلیلی مجبور به کنسلی سفر خود شدید می توانید رزرو خود را کنسل کنید تا درخواست کنسلی شما طبق شرایط اعلام شده توسط هتل مربوطه ارزیابی شود. پس از آن سایت مبلغ جریمه و نحوه بازپرداخت آن را به اطلاع شما خواهد رساند. لازم به ذکر است به دلیل اطلاع قبلی در روزهای شلوغ و شلوغی امکان انصراف از رزرو و استرداد وجه وجود ندارد.

 

بعد از رزرو آنلاین هتل، چه ساعتی می توانم اتاقم را دریافت کنم؟

در اکثر هتل ها ساعت ورود مسافران 14:00 و ساعت خروج از هتل 12:00 ظهر است.

 

واژه Lookout برای رزرو هتل به چه معناست؟

واچر در واقع رسید پرداخت و تایید نهایی رزرو هتل است که پس از پرداخت از طریق پیامک برای شما ارسال می شود.

 

آیا قیمت اتاق ها در مناطق زمانی مختلف در رزرو آنلاین هتل متفاوت است؟

نرخ اتاق ممکن است در مناطق زمانی مختلف، به ویژه در روزهای شلوغ و شلوغ، متفاوت باشد. لازم به ذکر است که این تغییر نرخ توسط خود هتل انجام می شود.

 

منبع: https://respina24.ir/hotel

اکوموتیو
اکوموتیو اکوموتیو رسانه‌‌ای تخصصی است که می‌کوشد ضمن پوشش اخبار و رویدادهای جامعه استارتاپی، با تولید محتوای شناختی و کاربردی بخشی از نیاز محتوایی این جامعه را تامین نماید و در راستای شکوفایی آن نقش‌آفرینی کند.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋