ebrahimpour.ramzinex

ebrahimpour.ramzinex

چرا رمزینکس محبوب‌ترین صرافی از دیدگاه کاربران ایرانی است

 

 
   

تصمیم به انتخاب یک صرافی خوب تنها در صورت داشتن اطلاعات کافی ممکن خواهد بود. یکی از این صرافی‌های خوب، رمزینکس است.رمزینکس از معتبر ترین صرافی ارز دیجیتال در ایران است؛ اما واقعاً چرا؟ در ادامه به پاسخ این پرسش پرداخته ایم. 

 چرا رمزینکس محبوب‌ترین صرافی از دیدگاه کاربران ایرانی است

اول از همه؛ یک صرافی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

برای هر کاربری این ویژگی‌های می‌تواند مقداری متفاوت باشد. بهتر است از قبل شروع به کار با یک صرافی سؤالات زیر را از خودتان بپرسید. 

 

  • مسئول اصلی این صرافی چه کسی است؟ 
  • چقدر در بازار ارزهای دیجیتال نفوذ و شهرت دارد؟ 
  • نظر کارشناسان و وب‌سایت‌های حوزه ارزهای دیجیتال در خصوص صرافی چیست؟ 
  • تنوع ارزهای دیجیتال پوشش داده شده چقدر است؟ 
  • پشتیبانی از مشتریان در چه سطحی است؟ 
  • چه خدماتی و مزیت‌هایی ارائه می‌دهند؟ 
  • آیا اپلیکیشن موبایل دارد یا خیر؟ 
  • میزان کارمزد چقدر است؟ 
  • حجم معاملاتی در چه سطحی است؟ 

خب؛ حالا چرا صرافی ارز دیجیتال رمزینکس تا این اندازه محبوب است؟ 

چند ویژگی و قابلیت عمده در خصوص یک صرافی ارز دیجیتال مطرح است که پایه و اساس حضور کاربر در این بازار را تشکیل می‌دهند. 

صرافی ارز دیجیتال رمزینکس امکاناتی را در بستر معاملاتی خود در اختیار کاربر قرار می‌دهد که نیاز هر معامله‌گر مبتدی یا حرفه‌ای را می‌تواند برطرف کند. در ادامه به معرفی چند مورد از مهم‌ترین مزایا این صرافی پرداخته شده است. 

اعتبار، تخصص و تجربه 

بازار ارزهای دیجیتال از نبود قانون‌گذاری رنج می‌برد. صرافی‌های ارز دیجیتال فاقد مجوزهای لازم از دولت هستند. از این رو اعتبار و تاریخچه یک صرافی ارز دیجیتال حرف اول را در انتخاب یک صرافی می‌زند. 

رمزینکس به‌عنوان یکی از قدیم‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال یک شرکت دانش‌بنیان است که با همکاری جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف شروع به کار کرد. 

طی چند سال فعالیت رمزینکس در بازار ارزهای دیجیتال اتفاقات خوبی برای این پلتفرم افتاده است. هر روز شاهد بهبود و پیشرفت در سامانه‌های مختلف آن هستیم که دلیل آن می‌تواند در تجربه بالای آن‌ها گره خورده باشد. 

تنوع بالای ارزهای دیجیتال 

همه می‌دانیم که چندین هزار ارز دیجیتال هر روز در سرتاسر جهان خرید یا فروش می روند اما قاعدتاً همه آن‌ها ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری نیستند. 

رمزینکس از میان صرافی‌های معاملاتی بازار همتا به همتا بدون شک متنوع‌ترین بازار را به خود اختصاص داده است. بازاری که تعداد رمزارزهای پشتیبانی شده در آن در سال جدید دو برابر شده است. 

تعداد رمزارزهایی که رمزینکس در بازار معاملات خود پوشش داده است هر هفته و هر ماه در حال افزایش است. در حال حاضر 32 عدد رمزارز برای خرید و فروش در رمزینکس در دسترس هستند که همه آن‌ها جزء بهترین ارزهای داخل بازار به شمار می‌روند. در حال حاضر مهمترین ارزها ازجمله بیت کوین، اتریوم و ... و ترندترین ارزها مانند دوج کوین و شیبا و ... را در بازار رمزینکس می توانید به صورت امن، سریع و بدون واسطه به خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بپردازید. 

 چرا رمزینکس محبوب‌ترین صرافی از دیدگاه کاربران ایرانی است

بازار معاملاتی همتا به همتا 

صرافی‌هایی که داخل کشور فعال هستند در دو دسته فروشگاهی و معاملاتی قرار می‌گیرند. در صرافی‌های معاملاتی برخلاف صرافی‌های فروشگاهی، کاربر با خود صرافی طرف نیست بلکه به طور مستقیم با دیگر کاربران در یک بازار همتا به همتا وارد معامله می‌شود. 

در بازار معاملاتی همتا به همتای رمزینکس، این کاربران هستند که قیمت رمزارزها را تعیین می‌کنند. هر زمان که بخواهند صرف‌نظر از شرایط حاکم بر بازار می‌توانند در کسری از ثانیه تراکنش خود را انجام دهند. 

حجم معاملاتی بالا 

حجم معاملاتی از دیگر فاکتورهای درگیر در انتخاب یک صرافی خوب است. اما چرا؟ خب به این دلیل که هر چقدر حجم معاملاتی یک ارز دیجیتال در یک صرافی خاص بیشتر باشد به این معنی است که تعداد کاربران زیادی مشغول به خرید و فروش هستند. در نتیجه سفارش شما هم در مدت زمان کمتری تکمیل خواهد شد و ریسک انجام نشدن آن کمتر خواهد بود. 

صرافی ارز دیجیتال رمزینکس با توجه به تنوع بالای رمزارزها و جامعه کاربری بزرگی که دارد در حال حاضر از بزرگترین حجم‌های معاملاتی در میان صرافی‌های ایرانی برخوردار است. از این رو خیال هر کاربری را در این رابطه هم راحت خواهد کرد. 

 چرا رمزینکس محبوب‌ترین صرافی از دیدگاه کاربران ایرانی است

یک اپلیکیشن تمام عیار 

بازار ارزهای دیجیتال یک بازار کاملاً پویا و پرنوسان است. از این رو کاربر باید بتواند در هر زمان و هر کجا در کمترین زمان ممکن به بازار ورود کند. قطعاً اپلیکیشن‌های موبایل در این شرایط نقش مهمی خواهند داشت. 

رمزینکس هم با درک این مهم، یک اپلیکیشن همه فن حرف را در در اختیار کاربران خود قرار داده است. هر آنچه که کاربر برای فعالیت از ابتدا در بازار ارزهای دیجیتال نیاز دارد در این اپلیکیشن تعبیه شده است. این اپلیکیشن برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون در دسترس است. 

کمترین کارمزد ممکن 

بررسی کارمزد صرافی‌های مختلف کار چندان سختی نیست. کافی است که به وب‌سایت رسمی هر یک از این صرافی‌ها سر بزنیم. کارمزدهای تعیین شده در صرافی ارز دیجیتال رمزینکس در میانی صرافی‌های داخلی معتبر در کمترین حد ممکن قرار دارد. حتی کارمزد معاملاتی در بازار دلاری رمزینکس صفر در نظر گرفته شده است. 

سخن آخر 

یک صرافی ارز دیجیتال مطمئن، معتبر و همه چیز تمام برای هر کاربری که قصد حضور در بازار ارزهای دیجیتال را دارد از نان شب هم واجب‌تر است. صرافی تضمین‌کننده امنیت دارایی شما است. پس باید در انتخاب آن دقت کرد. صرافی ارز دیجیتال رمزینکس با در نظر گرفتن قابلیت‌ها، امکانات، سابقه و تجربه‌ای که دارد بدون شک از بهترین و محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال داخل کشور است.

منبع: پایگاه خبری ساعت24

ebrahimpour.ramzinex
ebrahimpour.ramzinex

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋