Parisa Ebrahimi

Parisa Ebrahimi

توسط ۱ نفر دنبال می شود

بهترین برندهای پمپ اسیدی

پمپ اسیدی یکی از مایحتاج های ضروری در بسیاری از صنایع و فعالیت های بزرگ و کوچک می باشد که با توجه به پیشرفت های زیادی که در طراحی و تولید این دستگاه در چند سال اخیر شکل گرفته است ، تقاضاهای این کالا نیز بیشتر شده است . یکی عواملی که باعث شده از این کالا برای بیشتر صنایع به کار گرفته شود این است که هم میتوان از آن برای سیستم هایی استفاده کرد که باید یک سری سیالات اسیدی یا دارای خواص شیمیایی پمپاژ کرد و همچنین میتوان از آن در زمینه هایی که نیاز است دستگاه استرلیزه باشد نیز استفاده کرد ، به عنوان مثال در صنایع آرایشی و بهداشتی نیاز است که دستگاه استرلیزه باشد و قطعات داخلی از جنسی ساخته شده باشد که به هیچ عنوان تکه ای از قطعه وارد سیال نشود . و از آنجایی که تمام قطعات داخلی پمپ های اسیدی از مواد اولیه ای ساخته شده اند که به هیچ عنوان وارد سیال نمیشوند و در برابر تمام واکنش ها مقاومت نسبتا خوبی را از خود نشان میدهند . 

همانطور که گفته شد ، به دلیل مزایایی که در این دستگاه وجود دارد ، تقاضای زیادی نیز در بازار ایجاد شده است ، و به دنباله ی همین تقاضاها برندهای زیادی در زمینه ی تولید پمپ های اسیدی وارد عرصه شده اند . میتوان گفت محصولات هر کدام از برندها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که مشتریان و کاربران باید در زمان خرید به آنها توجه نمایند . 

 

. . .

 

1. پمپ اسیدی Dia : 

این شرکت ترکیه ای ، یکی از شرکت های جهانی برای تولید انواع پمپ میباشد که یکی از مهمترین محصولات آنها پمپ ضد اسید میباشد . از این محصول میتوان برای پمپاژ سیالاتی همچون اسید سولفوریک ، اسید نیتریک و هیدروکلریک و حتی آب دریا استفاده کرد . از مزایای محصولات این شرکت میتوان به قیمت کم ، آسان بودن شرایط تعمیر و نگهداری در کنار تولید کالا در سری و مدلهای مختلف ، اشاره کرد . 

2. پمپ اسیدی CSE

این شرکت که کار خود را از کشور کره آغاز کرده است ، حالا توانسته است به یکی از صادر کنندگان بزرگ پمپ اسیدی تبدیل شود . محصولات این شرکت توانایی پمپاژ آب شور ، هیدرولیک اسید ، اب زوال و .. را دارد . مزایای این محصول نزدیک صفر بودن درصد نشتی دستگاه به همرااه تولید دستگاه در ابعاد کوچک میباشد .

3. پمپ ضد اسید بهمن 

با توجه به تحریم هایی که در سال های اخیر به کشور تحمیل شده است ، تولید کنندگان داخلی حتی شده به اجبار نیز در این چند سال پیشرفت های زیادی کرده اند تا بتوانند نیازهای صنعتکاران داخلی را رفع کنند . یکی از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان داخلی پمپ ضد اسید ، شرکت بهمن میباشد که توانسته طی چند سال تجربه ای که داشته است ، مشتریان زیادی را به دست آورد . از مزایای پمپ اسیدی بهمن میتوان به موارد زیر اشاره کرد : 

  • میتوان برای افزایش دستگاه ، آب بند مکانیکی را به دستگاه اضافه کرد .
  • میتوام فن را برای فعالیت هایی که امکان بالا رفتن دما سیستم در هنگام فعالیت وجود دارد نصب کرد 
  • میتوانید با توجه به فعالیت خود دستگاه را سفارشی سازی کنید ( با توجه به نوع سیال یعنی میزان خورندگی ، چسبندگی و .. )
  • توانایی پمپاژ سیالات دارای ویسکوزیته بالا 

امکان دارد یک تفکر عمومی هنوز در کشور وجود داشته باشد که محصولات تولید داخلی ، کیفیت محصولات رقیبان خارجی خود را ندارد ، اما میتوان با اطمینان گفت بسیاری از تولید کنندگان داخلی با استفاده از نیروهای انسانی قوی و کارکشته توانسته به دانش و ابزارهای به روز دنیا دست یافته و به مراتب با توجه تجاربی که کسب کردند توانسته اند کیفیت محصولات خود را بهبود بخشند . به همین دلیل به کسب و کارها و فعالیت های کوچک که سرمایه ی کمتری دارند توصیه میشود از محصولات ایرانی استفاده کنند .  

در زمان خرید پمپ ضد اسید ، موارد زیادی وجود دارد که افراد باید به آنها توجه کنند ، دلیل این امر این است که در بیشتر صنایعی که از پمپ اسیدی استفاده میشود ، سیالات هم برای سلامت نیروهای انسانی خطرناک بوده و هم برای سایر قطعات داخل سیستم . پس در صورتی که نشتی صورت بگیرد خسارت های مالی و جانی زیادی ممکن است اتفاق بیفتد . 

با توجه به این موضوع که از پمپ های اسیدی برای پمپاژ سیالات دارای ویژگی های شیمیایی خاص مانند خورندگی و …. استفاده میشود ؛ مواد اولیه در ساخته این دستگاه بسیار حائز اهمیت میباشد ؛ به صورت کلی و معمولی پمپ ضد اسید را از PP ،  PE ، PTFE ، PVC تولید میکنند اما ممکن است بر اساس نیازهای کاربران در آن به صورت سفارشی سازی از سرامیک ، کربن و یا لاستیک نیز استفاده کنند .

 

منبع :  chemipump.com

Parisa Ebrahimi
Parisa Ebrahimi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
Farshad Ebrahimi
برای چه انتقال چه اسیدهای مناسبعه؟
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋