Parisa Ebrahimi

Parisa Ebrahimi

توسط ۱ نفر دنبال می شود

بهترین لپ تاپ اداری

بهترین لپ تاپ های اداری کدامند ؟ 

در چند سال اخیر مدل و کاربرد لپ تاپ ها همواره در حال گسترش بوده و  همین گسترش هم توانسته به نیاز کاربران زیادی پاسخ دهد و هم در بعضی مواقع باعث سردرگمی کاربران معمولی در زمان خرید لپ تاپ شده است . برای مثال کارمندانی که از سیستم های خود فقط برای کارهای سبک اداری استفاده میکنند ؛ همواره باید به دنبال چه ویژگی هایی در لپ تاپ باشند و چه مدل هایی مناسب کارشان است ؟ کدام برند بهترین لپ تاپ اداری را تولید میکند ؟ در ادامه این مطلب سعی شده است که به این سوالات به صورت خلاصه پاسخ دهیم . 

 

معمولا لپ تاپ های اداری یکی از سبکترین و همینطور ارزان ترین مدل های لپ تاپ در دنیا میباشد ؛ زیرا افرادی که از این دستگاه ها استفاده میکنند کارشان خلاصه میشود در وبگردی ، کار با نرم افزارهای اداری مانند آفیس ، برنامه نویسی های سبک و .... که تمام این کارها منابع زیاد و قدرت بالایی را طلب نمیکنند ؛ پس خبر خوب این است که شما میتوانید با استفاده از یک سرمایه ی معمولی لپ تاپ مورد نیاز خود را تهیه نمایید . 

برای شناخت بهتر خواننده از این مطلب ، ویژگی های لپ تاپ های اداری را به صورت خلاصه جمع آوری کرده ایم :  

یکی از مهمترین ویژگی هایی که همواره سعی شده است در این دسته از لپ تاپ ها در رعایت شود ، سبک و قابل حمل بودن دستگاه میباشد ، زیرا بیشتر کاربران این دستگاه ها یا مهندسین هستن یا کسانی که کارهای مدیریتی انجام میدهند ، این دسته از افراد هم مسلما در جاهای مختلف به اطلاعات خود نیاز دارند پس سبک بودن دستگاه یک امتیاز برای آنها به حساب می اید .

در اینجور وسایل که بیشتر مواقع در حال جا به جایی هستند؛ باتری حرف اول را میزند . بیشتر افرادی که از این مدل لپ تاپ ها استفاده میکنند ؛ به دستگاه در جاهای مختلفی احتیاج دارند ، به همین دلیل شرایط همیشه همراه داشتن شارژ را ندارند . پس مدت زمانی که باتری شارژ را نگه میدارد در این مدلها بیشتر است  

با توجه به شرایط ارزی که هم اکنون در کشور برقرار است ، قیمت لپ تاپ های گیمینگ و .. افزایش بسیار زیادی پیدا کرده اند ولی همچنان قیمت لپ تاپ های اداری برای کاربران معمولی ، مناسب تر است . 

از طرفی دیگر به دلیل اینکه این دستگاه ها در بیشتر مواقع در حال جا به جا شدن هستند ، پس از سایر دستگاه ها وزن سبکتری دارند .

لپ تاپهای اداری دارای بدنه ی مقاومتری نیز هستند ، که این ویژگی برمیگردد به این موضوع که بیشتر این لپ تاپ ها در مراکزی مانند شرکت ها ، ادارات و ... مورد استفاده قرار میگیرد و در این جاها امکان ضربه خوردن به دستگاه نیز زیاد میباشد . 

توانایی پردازنده کم است ، این مدل از دستگاه ها ، ممکن است برای اجرای بعضی بازی های سبک و حتی رندرینگ های هم حجم مناسب باشد ، اما به هرحال ممکن است در زمان استفاده برای اینجور فعالیت ها لپ تاپ یا داغ یا کلا هنگ کند ، به همین دلیل قبل از خرید پیشنهاد میشود حداکثر حجم پردازنده و حافظه ای را که ممکن است کارهای شما بطلبد را به صورت حدودی به دست آورید . 

 

از دیگر ویژگی های بارز این مدل از دستگاه ها ، ویژگی های امنیتی ( مانند سنسور اثر انگشت ) ، طراحی زیبا و ... میباشد . 

 

Parisa Ebrahimi
Parisa Ebrahimi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋