Parisa Ebrahimi

Parisa Ebrahimi

توسط ۱ نفر دنبال می شود

مونو پمپ Netzsch

مونوپمپ ها بیشتر در صنایع و فعالیت هایی استفاده میشود که سیال و یا همان موادی که باید پمپاژ شود ، یا درصد ویسکوزیته( ذرات جامد درون مایعات ) بالایی دارد و غلظتش یاد میباشد ؛ در هر دو صورت در اینجور از فعالیت ها از مونوپمپ استفاده میکنند . 

مونوپمپ نچ ، دیگر محصولاتی است که قرار است در این وبلاگ به معرفی آن بپردازیم ، در ابتدا بهتراست با مونوپمپ و مزایای آن آشنا شویم . 

 

پمپ های غلیظ کش به طور کلی در زمینه های بسیاری استفاده میشود از فعالیت های کوچکی مانند بتن سازی گرفته تا صنایع بزرگ و مهمی مانند صنایع آرایشی بهداشتی . 

یکی از مزیت های مونوپمپ ، حفظ بافت سیالات میباشد ، این موضوه در بسیاری از صنایع حائز اهمیت میباشد. برای مثال در تولید مواد شوینده ( مانند شامپو ، خمیردندان ، مایع ظرفشویی و .. ) همچنین در تولید مواد غذایی ( مانند شکلات ، بستنی ، خمیرنان ، خامه و ... ) حفظ بافت اصلی سیال بسیار مهم میباشد ، در صنایعی که در صورت عوض شدن حالت فیزیکی مایع خسارت های بسیاری ایجاد میشود از پمپ غلیظ کش استفاده میشود . 

استریلیزه بودن دستگاه یکی از مهمترین موضوعات در بسیاری از صنایع میباشد ، به عنوان مثال در صنایع آرایشی و بهداشتی ، غذایی و... عدم آلوده شدن سیال در هنگام پمپاژ بسیار مهم میباشد . 

به همین دلیل ساختار منوپمپ و ویژگی موادهای اولیه به شکلی است که  در هنگام پمپاژ بین مواد و فلز بدنه دستگاه واکنشی شکل ندهد و همچنین تکه ای از بدنه وارد سیال نشود ؛ مونوپمپ نچ با دارا بودن تمام این ویژگی ها تبدیل به یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ غلیظ کش شده است . 

شرکت پمپ سازی نچ با بیش از ۱۴۰ سال سابقه در آلمان از معتبرترین برندهای سازنده مونو پمپ در دنیا می باشد. این شرکت محصولات متنوع خود را به بسیاری از کشورها صادر کرده و پشتیبانی خدماتی می کند.

ویژگی های دیگری از پمپ غلیظ کش نچ مانند خودمکشی دستگاه ، تولید سروصدای کم دستگاه ، تولید در انواع سایز و سری های مختلف ، تحمل بالا در برابر دبی و فشار متحمل به آن ، توانایی بالا در پمپاژ سیالات دارای ویسکوزیته بالا ، باعث افزایش محبوبیت آن در صنایع مختلف شده است  .

از مونوپمپ در فعالیت های زیر استفاده میشود : 

+ انتقال مواد غذایی ( مانند سس ، رب ، کم و ژل ، روغن های های خوراکی ، بستنی ، ماست و ..)

+ انتقال مواد شوینده مانند ( خمیردندان ، مایع ظرفشویی و دستشویی و ... ) 

+ مناسب صنایع کاشی و سرامیک 

+ مورد استفاده در صنایع داروسازی 

قابل ذکر است یکی از عیب های برندهای خارجی قیمت متغیر و بالای این محصولات میباشد ، به همین دلیل به صنایع و فعالیت های کوچک و با سرمایه ی کم این مدل از ابزارها توصیه نمیشود مگر اینکه فعالیتشان ریسک بالایی از لحاظ سلامت نیروی انسانی داشته باشد . 

مزایای مونوپمپ : 

+ توانایی بالا در پمپاژ سیالات دارای ویسکوزیته ی بالا 

+مقاومت در برابر دمای بالا 

+ شرایط آسان نگهداری و تعمیر دستگاه

+ امکان سفارشی سازی دستگاه وجود دارد 

+تولید سروصدای نسبتا کمتر 

+ عدم وارد شدن ضربه به سیال از طرف دستگاه 

 

 

 

Parisa Ebrahimi
Parisa Ebrahimi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋