Parisa Ebrahimi

Parisa Ebrahimi

توسط ۱ نفر دنبال می شود

پمپ اسیدی پویش پمپ

در این وبلاگ سعی شده است که در پست های مختلف ، ممحصولات صنعتی پر فارش و پرطرفدار صنعتی را به خوانندگان معرفی کرده و همچنین با معرفی برندهای تولید کننده ی داخلی این محصولات از صنعتکاران عزیز کشورمان حمایت کنیم .

در این پست به پمپ اسیدی پویش پمپ پرداخته شده است ، پمپ اسیدی همانطور که از اسمش پیدا است از آن برای پمپاژ سیالات دارای خواص شیمیایی خطرناک ( ماننده خورندگی ، دارای بخار خطرناک و... ) استفاده میشود ؛ همین مهم بودن نقش آن در صنایع مختلف باعث پدید آمدن برندهای مختلفی در زمینه ی تولید پمپ اسیدی شده است مانند پویش پمپ .

شرکت پویش پمپ پیشتاز یک تولید کننده ی پمپ ایرانیست که از سال 1379 در این زمینه تشروع به کار کرده است.
کمپانی پویش پمپ پیشتاز در ساخت تمامیه قطعات محصولاتش از مواد اولیه مرغوب استفاده می کند که همین امر سبب محبوبیت این کمپانی شده است.
پمپ ضد اسید یکی از مهمترین محصولات تولیدی این شرکت ایرانی می باشد.

همانطور که گفته شد این شرکت محبوبیت زیادی در بین صنعتکاران داخلی دارد که از مزیت های این شرکت سررشته میگیرید ، در ادامه به این مزیت ها میپردازیم :

از نقاط قوت این شرکت می توان به استفاده از مواد پلی پروپیلن درجه یک همراه با تأییده و آنالیز و همچنین تقویت تمام قطعات پمپ با الیاف جهت استحکام و مقاومت بیشتر در برابر خورندگی و سایش اشاره کرد .
و همپنین این شرکت دارای گواهینامه های رسمی و معتبر iso ۹۰۰۱_۱۴۰۰۱_۴۵۰۰۱ و همچنین تأییده عملکرد فنی از پژوهشکده های رسمی و رضایتنامه عملکرد از شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی می باشد که باعث آسودگی مشتری در زمان خرید و استفاده میشود..

مهم ترین مزیت این پمپ ها که باعث رقابت آن ها با نمونه های خارجی می شود، جنس آن ها است. تمام قطعات پمپ های پیشتاز از پلیمر مرغوبی که با الیاف تقویت شده، ساخته شده است. این موضوع علاوه بر مقاومت آن ها در برابر خوردگی، استحکام آن ها را نیز بالا افزایش میدهد.

باید ذکر کرد کع انواع پویش پمپ پیشتاز قابلیت کار با هر دو موتور تکفاز و سه فاز را دارا هستند. موجود بودن لوازم آن ها و خدمات پس از فروش، نکته دیگری است که برندهای ایرانی را از انواع خارجی آن متمایز می کند.

از دیگر ویژگی های مثبت پمپ ضد اسید پیشتاز، انجام تست های مربوطه جهت بررسی عملکرد و کیفیت آن هاست. این مورد نیز منجر به اخذ تاییدیه و گواهینامه هایی مبنی بر استاندارد بودن آن ها شده است. به همین خاطر بسیاری از صنایع، علاقه مند به استفاده از این برند هستند. چراکه با رعایت این استانداردها از راندمان بالایی برخوردارند. همچنین قیمت پمپ پلیمری پیشتاز با توجه به عملکرد بالای آن ها بسیار مناسب می باشد.

 

ساختمان ساختار پمپ ضد اسید پویش پمپ : 

به صورت کلي پمپ هاي ضد اسيد را با استفاده از موادهاي اوليه اي همچون پلي پروپيلن ، پلي اتيلن ، PVC و تفلون استفاده ميشود ، به صورت حتم ویژگی مشترک تمام اين موادها مقاومت آنها در برابر خوردگي ميباشد . 

در برخي از صنايع که آب بندي بسيار مهم مي باشد و يا فشار پمپاژ زياد باشد از اورينگ و واشر استفاده ميشود ( در زمان انتخاب اين دو قطعه بايد دقت داشته باشيد که خاصيت ضد خوردگي داشته باشد؛ و همچنین پروانه هاي درون دستگاه به صورت تکي و نيمه باز تعبيه ميشود.

از پمپ پلیمری پیشتاز در چه زمینه هایی استفاده میشود :

استفاده اصلی این پمپ ها برای پمپاژ سیالات خورنده در هر نوع صنعتی است. از جمله این سیالات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

انواع اسید

سیالات شیمیایی

حلال ها

انواع باز ها

Parisa Ebrahimi
Parisa Ebrahimi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋