dr pharmo dr pharmo

dr pharmo dr pharmo

بهترین کرم ضد آفتاب چیه؟

تعداد زیادی کرم ضد آفتاب داخلی و خارجی در بازار وجود دارد اما واقعا کدام یک برای پوست مناسب تر است؟ در این مطلب قرار است کرم ضد آفتاب سینره رو مورد بررسی قرار دهیم.

کرم ضد آفتاب سینره یکی از برترین محصولات مراقبت پوست ایرانی محسوب می شود. ضد آفتاب سینره در انواع مختلف متناسب با پوست های خشک، نرمال و چرب ساخته می شوند. کرم بر پایه محصولات گیاهی ساخته شده و کیفیت رقابت با برندهای خارجی دارد. قیمت مناسب محصولات سینره یکی دیگر از مزایای این محصول با کیفیت است.

اما هیچ محصولی بدون نقص نیست، در این مطلب قصد داریم این محصول پرطرفدار را موشکافانه مورد بررسی قرار دهیم و از نظر متخصصان و مصرف کنندگان نیز بهره مند خواهیم شد.

چرا باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنم؟

مراقبت از پوست یکی از کارهای مهم در بهداشت پوست و مو محسوب می شود. با توجه به آلودگی هوا و مضرات اشعه خورشید، استفاده از انواع محصولات مراقبتی پوست و مو الزامی است. کرم ضد آفتاب یکی از محصولات مراقبت پوست است که منجر به محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید می شود. نور خورشید اگر چه برای سلامتی مفید است ولی قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید برای مدت طولانی خطرات زیادی به همراه دارد.

 

لیست انواع کرم های ضد آفتاب سینره

برند سینره طیف متنوعی از انواع کرم ضد آفتاب را عرضه می نماید. لیست انواع کرم های ضد آفتاب شرکت سینره در پایین ذکر شده است.

  • کرم ضد آفتاب رنگی +SPF60
  • کرم ضد آفتاب SPF45 مخصوص آقایان
  • کرم ضد آفتاب SPF 50 بدون رنگ
  • کرم ضد آفتاب رنگی SPF30
  • کرم ضد آفتاب رنگی SPF50
  • کرم ضد آفتاب SPF30 بدون رنگ
  • کرم ضد آفتاب +SPF60 بدون رنگ

نظرات مصرف کنندگان را در سایت دکتر فارمو دنبال کنید.

dr pharmo dr pharmo
dr pharmo dr pharmo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋