کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری

دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com
توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

جوانسازی تنها فایده تزریق چربی دست نیست!

تزریق چربی دست یکی از مواردی است که در کلینیک دکتر لاغری با مدیریت دکتر ضرغامی انجام می‌شود. البته خیلی از متقاضیان دلیل انجام این متد زیبایی را نمی‌دانند. تزریق چربی به دست عمدتا برای رفع چین و چرو‌ک‌های دست و بازگردانی جوانسازی انجام می‌شود.

. . .

 

در این مقاله قصد داریم به صورت مختصر در ارتباط با تزریق چربی دست و فواید آن برای شما عزیزان صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

تزریق چربی دست چیست؟

یکی از ایمن‌ترین و موثرترین راه‌ها برای درمان مشکلات ظاهری دست‌‌ها، جوانسازی آن‌ها با یک انتقال ساده چربی است. این روش باعث افزایش حجم می‌‌شود و ظاهر دست‌‌ها را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد و اساساً کاهش تدریجی کلاژن را که با افزایش سن اتفاق می‌‌افتد، معکوس می‌کند.  برای انجام این روش باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشید، اگرچه این روش به هیچ وجه یک جراحی بزرگ نیست. شما باید حداقل ۱ محل اهدا کننده در بدن خود داشته باشید که دارای سلول‌‌های چربی در دسترس باشد که بتوانند تغییر مکان دهند.

دو روش برای پر کردن دست برای جوانسازی وجود دارد. پیوند چربی دست و فیلرهای تزریقی که هر ۲ روش قابل اعتماد و عالی برای ترمیم حجم از دست رفته هستند. پیوند چربی دست بیشترین جوانسازی ( پر کردن انگشتان، بند انگشتان، پشت دست )، بادوام‌ترین و از نظر زیبایی شناختی قوی ترین نتیجه را فراهم می‌کند. با این حال، برای ۲ تا ۳ هفته دست‌ها ممکن است بیش از حد پر به نظر برسند و رنگ برنزی تا قرمز داشته باشند. اکثر افراد به راحتی با این زمان بهبودی کنار می‌آیند.

مزیت‌های تزریق چربی دست چیست؟

  • بازیابی چربی و کلاژن از دست داده شده که با افزایش سن و قرار گرفتن در معرض مواد مختلف اتفاق می‌افتد.

  • از چربی بدن خود بیمار به عنوان پرکننده استفاده می‌شود، با این کار پتانسیل واکنش آلرژیک را به میزان قابل توجهی می‌توان کاهش داد.

  • مدت زمان عمل سریع است، این زمان بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه می‌باشد.

  • نتایجی به دست می‌آید که سال‌ها ماندگاری دارند.

  • منجر به کاهش چین و چروک بر روی دست‌ها می‌شود.

تنها چند مورد از موارد و مزیت تزریق چربی دست می‌باشد. برای دریافت مشاوره بیشتر می‌توانید با مشاورین کلینیک دکتر لاغری،‌ معتبر ترین مرکز تزریق چربی در سعادت آباد، تماس بگیرید.

۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵

کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری
کلینیک تزریق چربی دکتر لاغری دکتر لاغری، بهترین مرکز تزریق چربی در تهران؛ دکتر لاغری در سعادت آباد فعالیت خود را از سال 1383 به عنوان مرکز جراحی محدود آغاز کرد. وبسایت: drlaghari.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋