Ali Jafari

Ali Jafari

باکرگی چیست؟

 

باکره کسی است که هرگز رابطه جنسی نداشته است. اما مردم "سکس" و "از دست دادن باکرگی" را به روش های مختلفی تعریف می کنند.

باکره بودن یعنی چی؟

باکره کسی است که هرگز رابطه جنسی نداشته است - اما آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست. این به این دلیل است که رابطه جنسی برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد، بنابراین باکرگی نیز می تواند معنای متفاوتی داشته باشد.

بسیاری از مردم فکر می کنند که داشتن رابطه جنسی آلت تناسلی در واژن برای اولین بار باعث از دست دادن باکرگی شما می شود. اما این امر باعث می شود افراد زیادی و انواع دیگر رابطه جنسی از تصویر خارج شوند.

برخی از افراد رابطه جنسی آلت تناسلی در واژن نداشته اند، اما انواع دیگری از رابطه جنسی (مانند رابطه جنسی دهانی یا مقعدی ) داشته اند - و ممکن است خود را باکره ببینند یا نبینند. و افرادی همجنس‌باز، دوجنس‌گرا یا پان‌جنس‌گرا هستند که ممکن است هرگز رابطه جنسی آلت تناسلی در واژن نداشته باشند. اما احتمالاً فقط به این دلیل که رابطه جنسی آلت تناسلی در واژن نداشته اند، خود را باکره مادام العمر نمی بینند.

بسیاری از مردم بر این باورند که تجاوز جنسی و تجاوز جنسی رابطه جنسی نیست - این فقط در صورتی رابطه جنسی است که هر دو طرف رضایت داشته باشند. بنابراین اگر کسی در اولین باری که رابطه جنسی واژینال، رابطه جنسی دهانی یا مقعدی داشت، تحت فشار قرار گرفت یا تحت فشار قرار گرفت، ممکن است آن را به عنوان «از دست دادن باکرگی خود» ندانند.

خط آخر: تعریف باکرگی پیچیده است و این واقعاً به شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید به چه چیزی اعتقاد دارید. برخی از مردم حتی اهمیتی نمی دهند که «باکرگی» به چه معناست یا فکر می کنند مهم است. تاکید بر اینکه آیا باکره هستید یا نه، بسیار کمتر از احساس شما نسبت به تجربیات جنسی خود اهمیت دارد. از خود بپرسید: آیا از تجربیات جنسی که داشته اید یا تصمیم گرفته اید نداشته باشید راضی هستید؟

پرده بکارت چیست؟

پرده بکارت یک بافت نازک و گوشتی است که در دهانه واژن شما قرار دارد .

در مورد پرده بکارت سردرگمی زیادی وجود دارد. بسیاری از مردم فکر می کنند پرده بکارت کاملاً دهانه واژن شما را می پوشاند تا زمانی که باز شود، اما معمولاً اینطور نیست. در بیشتر مواقع، پرده بکارت به طور طبیعی سوراخی به اندازه کافی بزرگ دارد که خون پریود بیرون بیاید و بتوانید راحت از تامپون استفاده کنید. برخی افراد با بافت پرده بکارت آنقدر کم به دنیا می آیند که به نظر می رسد اصلا پرده بکارت ندارند. در موارد نادر، افراد پرده بکارت دارند که کل دهانه واژن را می پوشاند، یا سوراخ پرده بکارت آنها بسیار کوچک است – ممکن است برای برداشتن بافت اضافی نیاز به مراجعه به پزشک داشته باشند. درست مانند سایر اعضای بدن ما، پرده بکارت نیز برای هر کسی کمی متفاوت است.

پرده بکارت شما می تواند در اولین باری که رابطه جنسی واژینال دارید باز شود که ممکن است باعث درد یا خونریزی شود . اما این برای همه اتفاق نمی افتد. و راه‌های دیگری نیز وجود دارد که پرده بکارت را می‌توان باز کرد: دوچرخه‌سواری، ورزش کردن، یا گذاشتن چیزی در واژن (مانند تامپون، انگشت یا اسباب‌بازی جنسی). هنگامی که پرده بکارت شما باز شود، دیگر نمی تواند رشد کند.

آیا داشتن پرده بکارت به معنای باکره بودن شماست؟

برخی از مردم بر این باورند که اگر پرده بکارت شما باز باشد، باکره نیستید. اما داشتن پرده بکارت و باکره بودن یکی نیستند.

برخی از افراد با پرده بکارتی به دنیا می آیند که به طور طبیعی باز است. و بسیاری از فعالیت های دیگر به جز رابطه جنسی می تواند پرده بکارت شما را کشش دهد. بنابراین شما نمی توانید از روی ظاهر یا احساس پرده بکارت تشخیص دهید که آیا فردی رابطه جنسی داشته است یا خیر.

Ali Jafari
Ali Jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋