Ali Jafari

Ali Jafari

گردن درد در واقع ممکن است آرتریت باشد: درک اسپوندیلوز گردن

استئوآرتریت بیش از 32 میلیون آمریکایی را تحت تاثیر قرار می دهد. آرتریت سایش و پارگی نیز نامیده می شود، درد و سفتی مفاصل ناشی از تجزیه غضروف داخل مفاصل در طول سال هاست. استئوآرتریت معمولاً در دست‌ها، لگن و زانو ایجاد می‌شود، اما می‌تواند در هر مفصلی از جمله مفاصل گردن ظاهر شود.

هفت مهره در بالای ستون فقرات گردن شما را تشکیل می دهند. این مهره های گردنی و دیسک های بالشتک بین آنها به چرخش گردن در حین حرکت سر کمک می کند. هنگامی که آرتروز ستون فقرات گردنی را تحت تاثیر قرار می دهد، به آن اسپوندیلوز گردنی می گویند.

در ارتوپدی منهتن ، پزشکان ما در تشخیص و درمان گردن درد تخصص دارند . اگر بالای 60 سال سن دارید و درد و سفتی گردن شما را آزار می دهد، تنها نیستید. در واقع، تخمین زده می شود که 85٪ از سالمندان مبتلا به اسپوندیلوز گردن هستند. خبر خوب این است که درمان‌های محافظه‌کارانه زیادی وجود دارد که می‌توانند بدون نیاز به جراحی ستون فقرات، درد قابل توجهی را تسکین دهند.

علائم آرتریت گردن را بشناسید

آرتریت گردن مانند آرتریت در سایر مفاصل ایجاد می شود. غضروف دیسک‌های گردنی که مهره‌های شما را محافظت می‌کنند با افزایش سن شروع به تحلیل می‌کنند. مهره ها شروع به ساییدن روی یکدیگر یا فشار بر روی اعصاب ستون فقرات شما می کنند.

اگر به طور مرتب تجربه می کنید، ممکن است به اسپوندیلوز گردنی مبتلا شوید:

  • گردن درد
  • سفتی گردن
  • سردرد
  • هنگام چرخاندن گردن احساس ساییدن

درد شایع ترین علامت آرتریت گردن است، اما سفتی آن می تواند شدید باشد. در برخی موارد، سفتی گردن می تواند شما را از چرخاندن کامل سر باز دارد، که می تواند در رانندگی ایمن شما اختلال ایجاد کند.

همه مبتلایان به اسپوندیلوز گردنی علائم قابل توجهی ندارند. اگر علائم را تجربه کنید، ممکن است در اوایل صبح و شب بدتر شوند. برخی افراد متوجه می شوند که علائم با استراحت بهبود می یابند.

گردن درد ناشی از اسپوندیلوز گردن اغلب مزمن است، اما به ندرت آنقدر شدید است که شما را از انجام فعالیت های عادی روزانه خود باز دارد. با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید به یک زندگی پر از درد و ناراحتی رضایت دهید.

درمان درد اسپوندیلوز گردنی

تیم ما در ارتوپدی منهتن رویکردی جامع برای تشخیص و درمان اسپوندیلوز گردنی دارد. ما به طور کلی این بیماری را پس از بررسی سابقه پزشکی شما و معاینه فیزیکی تشخیص می دهیم. ممکن است برای تایید تشخیص شما آزمایش های تصویربرداری مانند اشعه ایکس را سفارش دهیم.

علائم اسپوندیلوز گردن اغلب با درمان های محافظه کارانه به خوبی کنترل می شوند. ما ممکن است استراحت و داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) یا سایر داروهای غیر مخدر را برای کاهش التهاب و درد توصیه کنیم.

فیزیوتراپی همچنین می تواند درد گردن و سایر علائم اسپوندیلوز گردن را بهبود بخشد. تیم ما تمرینات گردن و سایر روش های درمانی را برای تقویت قدرت و بهبود تحرک در گردن شما توصیه می کند. تزریق بی حسی موضعی یا تزریق کورتیکواستروئید نیز ممکن است یک گزینه درمانی باشد.

 

.

Ali Jafari
Ali Jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋