dorbinzasa

dorbinzasa

فروش انواع دوربین های مداربسته
توسط ۲ نفر دنبال می شود

دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست؟

دوربین سیم کارت خور چیست؟

https://malked.com/product/xm-solar-cctv-camera/

دوربین های امنیتی سلولی چیست؟

در مناطقی که دسترسی کافی به اینترنت یا وای وجود ندارد، نمی‌تواند بزرگی برای کاربران باشد. در این شرایط استفاده از می‌تواند کمک بزرگی باشد. این دوربین‌ها بدون نیاز به اینترنت و برق و تنها به باتری و یا جذب انرژی از پنل‌های خورشیدی کار می‌کنند.

در این مقاله سعی کنید تمام پرسش‌های شما حول 3G/4G/5G را پاسخ دهید و به دید جامع‌تر و همهجانبه‌تری در حوزه دوربین‌های مداربسته موبایلی برسیم بروید.

دوربین مداربسته سلولی در واقع جایگزین مناسبی برای دوربین‌های PoE و وایرلس قدیمی می‌باشد و این دسته از دوربین‌های مدار بسته را انجام می‌دهد، برای انتقال به شبکه اینترنت و فای نیازی ندارد و تنها به کمک کمک‌های شبکه‌های موبایل می‌تواند این کار را انجام دهد. در واقع این دوربین‌ها برای مکان‌هایی بسیار مناسب هستند که اینترنت و برق مناسبی ندارند.

نحوه کار دوربینهای مداربسته سلولی در واقع شبیه موبایلهای شماست. بدین ترتیب که یک ماژول سلولی بر روی پنل کنترل اصلی نصب می‌شود و به ایستگاه‌های سلولی دیگر وایرلس می‌فرد. از آنجایی که دوربین‌های مداربسته سیم کارتی به شبکه 3G/4G/5G نیاز دارند، گاهی آن‌ها را دوربین‌های مداربسته LTE نیز می‌نامند.

طبیعی است که این دوربین ها برای انتقال به یک سیم‌کارت 3G یا 4G دارند. از این رو به آن‌ها دوربین های سیم کارت خور گفته شده است. به طور کلی این دوربین ها به دو دسته تقسیم می شوند:

۱. دوربین مدار بسته سیمکارت خور که منبع تغذیه آن باتری است.

۲. دوربین مداربسته سیم کارت خور که از طریق پنل‌های خورشیدی انرژی جذب می‌کند.

بهترین مکان برای نصب دوربین مداربسته ال تی ای کجاست؟

دوربین مداربسته سیم کارت خور چیست؟

شاید برایتان سوال شود که آیا در مکانی نصبی وجود دارد؟ جواب این است که هر مکانی که آنتن سیم‌کارت شما فعال باشد و می‌توانید تماس بگیرید و پیام رد و بدل کنید برای نصب این دوربین مناسب خواهد بود. مکان‌های زیر از موارد مناسب برای هستند:

محل های ساخت و ساز

مزارع و دامداری ها

لنگرگاه ها

خانه های ییلاقی و کلبه ها

تفرجگاه ها

انبارها

پژوهشگاههای حیات وحش

هتل‌ها

مزایا و معایب

این دوربین‌های سلولی در کنار تعداد زیادی که می‌توانند معایبی نیز داشته باشند. برای اینکه بتوانیم با این نوع دوربین مداربسته را کامل بشناسیم بهتر است که چه خوبی‌ها و بدی‌های آن را در کنار یکدیگر ببینیم.

مزایا:

قابل نصب در اکثر مکان‌ها

از آنجایی که اکثر به کمک باتری و یا از طریق پنل‌های خورشیدی انرژی خود را تامین می‌کنند، دیگر نیاز به سیم‌کارت برق نخواهیم داشت. از سوی دیگر بهره‌گیری از سیستم‌های LTE نیازمندی ما به wifi را نیز رفع می‌کند. می‌گفت این دوربین‌ها تقریباً در هر مکانی قابل نصب می‌باشند.

امنیت بالاتر

در مقایسه با که برای انتقال داده حتماً به شبکه نیاز دارند، دوربین‌های مداربسته سیمکارت خور امنیت خواهند داشت و امکان هک شدن آن‌ها توسط متجاوزان کمتر خواهد بود. علاوه بر این متکی بودن به باتری یا انرژی پنل‌های خورشیدی می‌شود که قطعی برق در عملکرد این دوربین‌ها ایجاد نمی‌کند.

آسان نصب کنید

این دسته از دوربین‌ها نیز مانند دوربین‌های مداربسته وایرلس به سیم‌کشی نیاز دارند و این موضوع به میزان زیادی از مراحل نصب و راه‌اندازی آن‌ها می‌تواند باشد. برای راه‌اندازی این دوربین‌ها تنها کافیست دوربین مداربسته سیم کارت خور خود را روشن کرده و سیم کارت را درون آن جای دهید. با دانلود و نصب اپلیکیشن مناسب دوربین دوربین مداربسته‌تان می‌توانید به راحتی و تنها با دوربین دوربین را انجام دهید.

کنترل از راه دور

دوربین‌های مدار بسته بی سیم قدیمی نمی‌توانند به انتقال تصاویر دوربین مداربسته به گوشی از راه دور و بدون اینترنت بپردازند. در حالی که به دلیل وابستگی به سرویس تلفن می‌توان بدون ارتباط با وای فای و در هر فاصله‌ای از تصاویر زنده از دوربین را برایتان پخش کند.

دستگاه شنود

معایب:

هزینه بالا

بالا بودن نسبت به سایر انواع دوربین ها واقعیتی است که باید با آن رو به رو شوید. این بالا بودن دو دلیل دارد؛ دلیل اول پیشرفته بودن تکنولوژی به کار در ساخت آن‌ها و دلیل دوم هزینه‌های لازم برای تهیه یک دیتا اینترنتی برای این سیستم‌های امنیتی می‌رسد. بسته به اینکه چه سرویس‌هایی استفاده می‌کنند می‌کنند این هزینه‌ها می‌توانند متفاوت باشند.

برای کاهش میزان مصرف می‌توانید به صورت زنده و دستی را خاموش کنید، زیرا این قابلیت‌ها میزان مصرف دیتا را به شدت افزایش می‌دهند.

برندهای ناشناخته

اکثر کمپانی های بزرگ دنیا مانند داهوا و هایک ویژن در حال تولید هستند و در این میان شرکت های تولید کننده بسیار ناشناخته و محدود هستند. اکثر کاربران اکثراً مرجع معتبری برای مقایسه‌ها و ارزش‌های سنجش این محصولات را نمی‌دانند و نمی‌دانند که برای این دوربین‌ها تصمیم درستی بگیرند یا خیر.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
dorbinzasa
dorbinzasa فروش انواع دوربین های مداربسته

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋