dorbinzasa

dorbinzasa

فروش انواع دوربین های مداربسته
توسط ۲ نفر دنبال می شود

5 ویژگی دوربین های دید در شب

https://malked.com/product-category/camera/wireless-cctv-camera/
دوربین بیسیم سیم کارت خور

دوربین مداربسته بی سیم

دوربین مدار بسته دید در شب

دوربین های امنیتی این روزها به طور فزاینده ای محبوب شده اند. چه تصمیم به نصب آن در فضای اداری یا منزل خود داشته باشید، یک سیستم امنیتی مبتنی بر دوربین به شما امکان می دهد فعالیت های اطراف را نظارت کنید. همچنین به شما این توانایی را می دهد که مراقب همه چیز در داخل و اطراف ملک خود باشید. اکثر مردم دوربین های امنیتی با وضوح بالا را ترجیح می دهند دوربین بیسیم زیرا تصاویر و فیلم ها را با وضوح بهتر می گیرد که می تواند به شما کمک کند چهره ها را شناسایی کرده و فیلم را با جزئیات بیشتری نسبت به دوربین های امنیتی معمولی ببینید.

مدل‌ها و ساخت‌های زیادی از دوربین‌های امنیتی در بازار وجود دارد که طیف وسیعی از نیازها را برآورده می‌کنند. اگر به چیزی برای جلوگیری از مجرمان و شرورانی که معمولاً در شب وارد خانه می شوند نیاز دارید، دوربین دید در شب با وضوح بالا ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. این دوربین‌ها می‌توانند حتی در شرایط تاریک نیز فیلم‌هایی با کیفیت بالا ضبط کنند.

در این مقاله، چند ویژگی کلیدی یک دوربین امنیتی دید در شب خوب با وضوح بالا را توضیح داده ایم. این به شما کمک می کند تا تصمیم بهتری برای خرید داشته باشید.

5 ویژگی برتر دوربین دید در شب

1. رنگی یا سیاه و سفید

اگر قصد دارید دوربین را در مکانی نصب کنید که هم در روز و هم در شب روشن است، می توانید یک دوربین امنیتی رنگی را انتخاب کنید. با این حال، برای راهروهای تاریک و مناطق بدون روشنایی محیط، به دوربین های امنیتی دید در شب نیاز دارید.دوربین بی سیم سیم کارت خور بسیاری از دوربین های امنیتی رنگی دارای فیلتر مادون قرمز (IR) هستند که دید در شب یکپارچه را فراهم می کند. با همین قیمت، وضوح دوربین امنیتی سیاه و سفید معمولا بهتر از دوربین رنگی خواهد بود. بسیاری از دوربین‌های دید در شب از نور مادون قرمز (IR) که برای چشم انسان نامرئی است، استفاده می‌کنند تا ناحیه تاریک را با نور “سیل” کنند و در نتیجه عکس یا فیلم بگیرند.دوربین بیسیم موبایلی اگر دوربین امنیتی با دید در شب مادون قرمز بخرید، هنگامی که نور معمولی کافی در محیط اطراف را تشخیص دهد، چراغ های IR را خاموش نگه می دارد و زمانی که هوا تاریک می شود روشن می شود.

https://malked.com/product-category/camera/wireless-cctv-camera/
 دوربین بیسیم کوچک

دوربین بیسیم کوچک

2. بی سیم یا با سیم

بسیاری از مردم اغلب بین انتخاب سیستم های دوربین امنیتی سیمی یا بی سیم سردرگم می شوند. برای تصمیم گیری باید چند نکته را در مورد هر دو نوع دوربین بدانید. انتخاب یک دوربین امنیتی HD با سیم برای مکان ها و نقاط وسیع، تا زمانی که بتوان سیم کشی کرد، ایده آل است. سیم ها و دوربین ممکن است به راحتی برای متجاوزان قابل مشاهده باشد، که ممکن است آنها را منصرف کند یا به آنها اجازه دهد از میدان دید خود فرار کنند. از سوی دیگر، سیستم های دوربین بی سیم را می توان به راحتی در نقاطی که دسترسی به آن ها سخت است نصب کرد. آنها به سادگی نیاز به یک خط دید واضح بین گیرنده و فرستنده دارند. بزرگترین مزیت نصب دوربین های امنیتی بی سیم این است که راحت تر پنهان می شوند.

https://malked.com/product-category/camera/wireless-cctv-camera/
دوربین بیسیم وای فای

دوربین بیسیم وای فای

3. فضای باز یا داخلی

هنگام خرید دوربین دید در شب با وضوح بالا، مهم است که محل نصب دوربین را در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید دوربین را بیرون، نزدیک راهرو، خط حصار یا ورودی نصب کنید، باید در برابر آب و هوا مقاومت کرده و تصاویر و فیلم‌های ویدیویی واضح را در طیف وسیعی از شرایط نوری از نور شدید خورشید تا شب‌های تاریک بدون ماه بگیرد. یک دوربین قوی با طراحی برای محافظت از لنز واقعی در برابر باران، برف، طوفان تگرگ و زباله بهترین عملکرد را خواهد داشت. برای نصب در فضای داخلی، می‌توانید از دوربین دیگری استفاده کنید زیرا نیازی به مواجهه با شرایط آب و هوایی سخت نخواهد داشت.

 لینک های مفید:

دوربین بیسیم

دوربین بیسیم کوچک

دوربین بیسیم خورشیدی

دوربین بیسیم شیائومی

دوربین بیسیم سیم کارت خور

دوربین بیسیم وای فای

دوربین بیسیم داهوا

دوربین بیسیم لامپی

دوربین بیسیم برای موبایل

دوربین بیسیم سیم کارتی

دوربین بیسیم هایک ویژن

دوربین وایرلس

دوربین بیسیم دیجی کالا

 

4. یک یا چند دوربین

وقتی روی یک دوربین امنیتی سرمایه گذاری می کنید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا بهتر است یک دوربین دید در شب را در نزدیکی ورودی خانه خود نصب کنید یا چندین دوربین را در نقاط مختلف مانند ورودی، حصار حیاط خلوت، راهرو، اتاق نشیمن، نصب کنید. و غیره همه چیز به نیازهای شخصی شما بستگی دارد. دوربین بیسیم دیجی کالااکثر شرکت‌ها سیستم‌های دوربین امنیتی را با دوربین‌های متعدد می‌سازند که می‌توانند برای نظارت محیطی، بیرونی و داخلی استفاده شوند و عملاً هیچ نقطه کوری باقی نمی‌مانند. با این حال، این نیز منجر به تفاوت زیادی در قیمت دوربین دید در شب می شود. بر اساس نیاز و بودجه خود تصمیم بگیرید.

5. رتبه بندی لوکس — بالا یا پایین

افراد عادی می توانند به راحتی با عباراتی مانند رتبه بندی لوکس یک دوربین امنیتی گیج شوند. رتبه بندی لوکس به سادگی راهی برای بیان توانایی دوربین برای ثبت تصویر در شرایط نوری مختلف است. امتیاز لوکس برای نور مستقیم خورشید در هر نقطه از 1,00,000 تا 1,30,000 در حالی که امتیاز یک شب صاف بدون ماه 0.001 است. برای دوربین بیسیم خورشیدی امنیتی دید در شب، درجه بندی لوکس پایین تر ترجیح داده می شود. دوربینی با درجه لوکس پایین می‌تواند تصاویر واضحی را در شرایط نور کم یا حتی تاریکی ثبت کند.

https://malked.com/product-category/camera/wireless-cctv-camera/
دوربین بیسیم

دوربین مداربسته

این نکات به شما کمک می کند دوربین دید در شب مناسب را برای ایمن نگه داشتن دفتر یا خانه خود پیدا کنید. توصیه می شود قبل از خرید نیازهای خود را یادداشت کرده و بودجه خود را تعیین کنید.و بعد به فروشکاه مالکد مراجعه کنید.

 

dorbinzasa
dorbinzasa فروش انواع دوربین های مداربسته

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋