درب اتوماتیک تبریز

درب اتوماتیک تبریز

در انتخاب یک بالابر هیدرولیک به چه نکاتی باید توجه مرد؟

معمول ترین نوع بالابر فروشگاهی در تبریز ۳۰۰ کیلویی می باشد که  از یک الکتروموتور سه اسب بخار به همراه گیربکس و متعلقات بسته به شرایط لازم تشکیل می گردد و این وزن معمولا رایج ترین میزان برای یک بالابر فروشگاهی در تبریز است.زیرا استانداری که در نظر گرفته شده برای حمل یک شخص و میزان بخصوصی بار جهت حمل بین طبقات است.نام دیگر بالابرهای فروشگاهی ، آسانسور فروشگاهی نیز می باشد.

بالابر فروشگاهی در تبریز به طور معمول جهت انتقال بار، کالا و یا حتی نفر بین طبقات یک فروشگاه استفاده می شود. مجموعه ی یک بالابر فروشگاهی از یک الکتروموتور به صورت سه فاز یا تکفاز ، قرقره و سیم بکسل ، گیربکس ، شاسی یا بدنه فلزی بالابر و ناودانی و میکروسوئیچ ها می باشد. براساس میزان وزن باری که قرار است روی بالابر فروشگاهی تبریز باشد ، توان موتور و گیربکس طراحی و انتخاب می گردد.

انواع بالابر فروشگاهی در تبریز

بالابر فروشگاهی هیدرولیک در تبریز

از انواع بالابرها در فروشگاهها می توان به بالابر هیدرولیکی فروشگاهی اشاره کرد. از نظر قیمت این نوع بالابر جز گران قیمت ترینها به شمار می آید. در ساخت بالابر هیدرولیکی از شیلنگ های های انعطاف پذیر استفاده می شود. از دیگر مزایای این بالابر امنیت بالا، قدرت موتوری بالا، استفاده از شیرهای قفل کننده هیدرولیکی روی جک ها میتوان نام برد.

بالابر فروشگاهی کششی در تبریز

بالابر کششی یا الکترومکانیکی یگی دیگر از انواع بالابر ها می باشد که برای جابه جایی افراد و وسیله ها بین طبقات بکار برده میشود. این بالابر امنیت خوب و قدرت موتور بالایی دارد اما نسبت به بالابر هیدرولیکی امنیت کمتری دارد.

ویژگی های بالابرهیدرولیک 

در این مبحث با برخی از کاربردهای یک بالابر فروشگاهی هیدرولیک در تبریز آشنا خواهید شد.از مهمترین تجهیزات حمل کالا و نفر میتوان به بالابرهای هیدرولیک اشاره داشت. این تجهیزات توانایی حمل کالاهای نسبتا سنگین را به شکل بسیار عالی دارند و این یکی از عللی است که بالابرهای هیدرولیکی، نقش مهمی در امورات صنعتی و تجاری بازی کرده اند.

متداولترین استفاده از بالابرها برای حمل بارها و کالاهای سنگین می باشد. اما بعضا بدلیل گران بودن برخی بارهای سنگین، بالابرهای کششی خیلی برای این منظور مناسب نیستند از همین رو بالابرهای هیدرولیکی بسیار مناسب و دارای ضریب ایمنی بالا برای حمل بارهای سنگین می باشند.

از نظر نگهداری باید ذکر کرد که بالابرهای فروشگاهی نگهداری و سرویس آسانتری دارند. تمام بالابرهای هیدرولیکی دارای یک کمپرسور به عنوان نیروی حرکتی هستند. همکاری توام کمپرسورهای هوا و هیدرولیک با یکدیگر زمینه ایجاد یک بالابر قابل اعتماد و ایمن را فراهم میسازد

درب اتوماتیک تبریز
درب اتوماتیک تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋