درب اتوماتیک تبریز

درب اتوماتیک تبریز

ساخت و تولید راهبند اتوماتیک پارکینگ

ویژگیهای یک راهبند

امروزه وجودها با گسترش جوامع به یک ضرورت تبدیل شده است، مدیریت پایش و کنترل تردد خودروها و افراد را بدون دخالت فیزیکی و انسانی امکان پذیر میسازند. در شرایط پاندومی بیماری کووید -19 کرونا این نیاز را بسیار افزایش داده ،گرچه حس نیاز به یک راهبند حتی پس از کشف واکسن کرونا برای سازمان ها و مراکز درمانی در جهت نظم دهی مردم و خودروها و جلوگیری از هرج و مرج بیش از پیش احساس خواهد شد.

 

 

کارآیی مفید این تجهیزات علاوه بر موارد ذکر شده و همچنین امکان نگهداری و مراقبت از ابزارها و وسایل منجر به انتخاب راهبند توسط سازمانها ، اماکن تجاری ، صنعتی و مسکونی ، بیمارستانها ، مجتمع ها و… شده است. همین انتخاب منجر به کاهش نیروی انسانی حراستی و حذف وسایل نقلیه شده است. در این مقاله سعی شده تا به مزایای راهبند ها پرداخته شده و راهنمایی های لازم در این خصوص انجام پذیرد.

عمده ترین مزایای راهبند

بعد از اقدام به نصب راه اندازی ، این دستگاه به کمترین میزان دخالت نیروی انسانی نیازمند است. و تنها با فشردن یک دکمه از هر جا میتوان فرمان حرکت بالا یا پایین را ارسال نمود. پس اگر ، حتی شما یک دستگاه راهبند برای خود خریداری نموده اید و نمی خواهید فردی بر آن نظارت داشته باشد ، قابلیت مدیریت آن به  تنهایی را خواهید داشت. شستی های کنترل راهبند را می توان در درون منزل نصب نمود. همچنین می توان کنترل ترددها را از طریق تجهییزات دیگری مانند اسکنرهای اثر انگشت ، اسکنرهای کف دست و اسکنر شبکیه چشم و غیره کنترل نمود. بنابراین ، حداقل نیروی فیزیکی برای کارایی یک راهبند مورد نیاز است.

 

درب اتوماتیک تبریز
درب اتوماتیک تبریز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋