doorbinmalkedza20

doorbinmalkedza20

توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

ردیاب خودرو آهنروبایی

ردیاب آهنربایی به مدل رادیاب ها گفته می شود که با داشتن آهنربا امکان چسبیدن به سطوح فلزی به طور خاص زیر خودرو را می آورد ،

از می توانم در همه ی مکان های که سطح فلزی دارد استفاده کرده است. این دستگاه بسیار کوچک قابلیت جاسازی در هر قسمت از خودرو و یا هر وسیله ی نقلیه ی دیگری را دارا می باشد و شما می توانید به جای خرید ردیاب خودرو مستقیم ردیاب آهنربایی خریداری نمای.

چند مورد در انتخاب و خرید ردیاب خودرو استفاده کنید:

اول آنکه چیپ جی پی اس دستگاه که مهمترین نکته در خرید رادیاب می باشد در رادیاب های آهنربایی چون منظور استفاده از دستگاه چسباندن آن زیر خودرو می باشد ، اگر چیپ جی پی اس ضعیف باشد ، عملا کارایی ندارد و نمی تواند ماهواره جی پی اس را زیر خودرو پیدا کند.
نکته بعدی توجه به میزان میزان باطری و میزان نگهداری شارژ ردیاب می شود. میزان باطری و نگهداری شارژ و اندازه دستگاه و همچنین قیمت رابطه مستقیمی با هم دارند. یعنی هر چقدر بیشتر باطری بیشتر باشد میزان نگهداری شارژ نیز بیشتر من باشم و اندازه رادیاب بزرگتر و قیمت نیز بیشتر رفت

رادیاب های آهنربایی دارای دو حالت کار آنلاین و حالت آماده برای کار من هستند به این صورت که در حالت آنلاین هر لحظه مکان رادیاب مشخص شده و حتی بعداً توان من گزارش هفته گذشته را تقویت کرد ولی در حالت آماده به کار فقط به صورت مورد می توانم از قدرت دستگاه در صورت نیاز پیدا کنم.

آهنربای پشت دستگاه باید به اندازه کافی قوی باشد که وزن دستگاه و تکان هایی که ماشین می خورد را تحمل کند و از خودرو جدا نشود ، پس باید به قدرت مگنت های ردیاب نیز توجه شود زیرا در صورت تبدیل شدن به دستگاه خودرو به خودرو مورد توجه قرار گرفته است. دسترسی نخواهید داشت.

همچنین باید به ضد آب بودن دستگاه نیز توجه ویژه شود ، زیرا دستگاهی كه معمولاً باشد و ضد آب نباشد حتماً در یك روز بارانی زیر خودرو كارایی خود را از دست خواهد داد.

 

doorbinmalkedza20
doorbinmalkedza20

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋