web farsi

web farsi

اطلاعات خوب در مورد همه چیز
توسط ۱ نفر دنبال می شود

ویژگی های ردیاب خودرو که باید بدانیم؟

ویژگی های ردیاب خودرو


بنابراین، اکنون که تفاوت بین ردیاب خودرو و مقداری ایده از محدوده قیمت ردیاب خودرو را درک کردید، نکته بعدی که باید به آن نگاه کرد ویژگی های دستگاه های جداگانه است. برخی از ویژگی هایی که در دستگاه های ردیابی GPS باید در نظر گرفته شود در زیر ذکر شده است.

 

پشتیبانی – با هر ردیاب ماشین، می‌خواهید خدمات پشتیبانی موجود را در نظر بگیرید. ممکن است برای عملکرد دستگاه، فعال کردن ویژگی ردیابی، یا ردیابی وسیله نقلیه خود در صورت گم شدن، به کمک نیاز داشته باشید. شما می خواهید در نظر بگیرید که چه نوع پشتیبانی در دسترس است.
عمر باتری - باتری دستگاه شما چقدر دوام می آورد؟ در حالت ایده‌آل، شما یک باتری بادوام می‌خواهید تا نیازی به تعویض مکرر آن نداشته باشید. یکی که روزها یا حتی بیشتر طول بکشد بهترین است.
سهولت استفاده - نیازهای خود را در نظر بگیرید و یک ردیاب را برای پوشش نیازهای خود انتخاب کنید، اما همچنان استفاده از آن نسبتا آسان است. شما یک ردیاب خودرو می‌خواهید که تنظیم آن آسان باشد و کار خود را انجام دهید.
Breadcrumbs – این ویژگی اطلاعاتی را در مورد اینکه آیا وسیله نقلیه شما روی نقشه بوده است را به ما می دهد. برای ردیابی مکان و حرکت وسیله نقلیه خود می توانید نقشه را مشاهده کنید.
Geofencing – این ویژگی یک مرز مجازی روی نقشه است. شما می توانید geofence مجازی خود را راه اندازی کنید و هر زمان که ماشین شما از آن مرز خیالی خارج شد به شما هشدار می دهد. برای مثال، اگر محدودیت‌هایی را برای جایی که نوجوانتان می‌تواند سفر کند، تعیین کرده‌اید، مفید خواهد بود. اگر خودروی شما خارج از این محدوده حرکت کند، به شما اطلاع داده خواهد شد.
هشدارهای سرعت و رانندگی تهاجمی - اگر راننده نوجوانی دارید، باز هم این کار مفید است. می‌توانید هشدارهای سرعت را تنظیم کنید تا زمانی که خودروی شما سریع‌تر از سرعت مشخصی حرکت می‌کند یا رانندگی تهاجمی مانند شتاب‌گیری یا ترمز ناگهانی وجود دارد، مطلع شوند.
جرقه زنی روشن/خاموش – این ویژگی به شما اطلاع می دهد که ماشین شما روشن و خاموش است.
یکپارچه‌سازی فناوری – این می‌تواند شامل ویژگی‌های بی‌شماری باشد، از جمله اینکه چه نوع نرم‌افزاری برای ردیابی استفاده می‌شود، آیا GPS می‌تواند به پورت OBD-II وصل شود و چه نوع اطلاعاتی که ردیاب خودرو ارائه می‌کند.
حساسیت حرکتی – در صورت امکان، یک ردیاب GPS را انتخاب کنید که به حرکت حساس باشد. این سیستم ها تنها زمانی که خودرو در حال حرکت است از باتری ردیاب استفاده می کنند و در نتیجه عمر باتری را افزایش می دهند.

منبع دیجی ویرا

web farsi
web farsi اطلاعات خوب در مورد همه چیز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋