دنیا سامان

دنیا سامان

خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

ملوان سرمربی جدید خود را انتخاب کرد

سعید دقیقی صبح فردا با امضای قراردادی دو ساله به ملوان ملحق می‌شود.

ورزش سه: سعید دقیقی صبح فردا با امضای قراردادی دو ساله به ملوان ملحق می‌شود.

ملوان، سرمربی جدیدش را انتخاب کرد

درحالی که طی یکی دو روز اخیر شایعات زیادی مبنی بر انتقال سعید دقیقی به ملوان بندرانزلی شنیده میشد، این مربی قزوینی صبح امروز با حضور در باشگاه ملوان توافق نهایی را انجام داد و صبح فردا قرارداد خود را امضا خواهد کرد.

دقیقی که سال گذشته هدایت شمس آذر را به عهده داشت و در نهایت با این تیم تازه لیگ برتری شده، موفق به ثبت شگفتی شد؛ بعد از پایان فصل اعلام کرده بود که با شرایط مالی کنونی قزوینی‌ها، قادر به ادامه همکاری نخواهد بود. به همین علت در طی یکی دو هفته اخیر زمزمه‌هایی در خصوص تیم بعدی این مربی جوان شنیده میشد که مهمترین آنها مربوط به ملوان بندرانزلی بود.

ملوان که فصل گذشته به همراه مهدی تارتار در لیگ بیست و سوم نتایج خوبی کسب کرده بود؛ برای فصل آتی با این مربی به توافق نرسید و در نهایت تارتار به طور رسمی از این تیم جدا شده و به گل‌گهر سیرجان پیوست. در این بین مدیران ملوان هم با سعید دقیقی به توافق رسیدند و سرانجام این مربی امروز با حضور در انزلی از امکانات این باشگاه دیدن کرد و به توافق نهایی نیز دست یافت. نکته جالب توجه این است که بلافاصله بعد از توافق نهایی باشگاه ملوان با سعید دقیقی، این باشگاه در صفحه اینستاگرامی خود از زحمات مهدی تارتار برای هدایت این تیم در لیگ بیست و سه تشکر کرد.

گفته می‌شود قرارداد سعید دقیقی و ملوان ۲ ساله خواهد بود و او تا پایان لیگ بیست و پنجم، هدایت سفیدپوشان انزلیچی را به عهده خواهد داشت.

 

دنیا سامان
دنیا سامان خبرنویس امروز، کارآفرین فردا. یک دانشجو که میخواد دنیا رو خوشگل تر کنه.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋