dimaalesin

dimaalesin

بهبود فرایند ایندکس شدن سایت توسط گوگل

لینک سازی داخلی بسیار مهم است آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد و داشتن یک استراتژی مناسب در این زمینه به ایندکس شدن وب سایت شما کمک می کند. همچنین، موتور جستجو را به طور مرتب بررسی کنید تا خطاهای وب سایت خود را شناسایی و برطرف کنید.
با در نظر گرفتن همه این موارد، مهم است بدانید که گوگل و سایر موتورهای جستجو زمان می برد تا وب سایت شما را فهرست کنند و در صفحه نتایج جستجو ظاهر شوند.
ایندکس در لغت به مفهوم اطلاعاتی است که ثبت و نمایه می شود، در نتیجه گوگل ایندکس (Google Index) به معنای فهرست و فهرست گوگل است. هنگامی که یک صفحه در اینترنت منتشر می شود، اگر ربات گوگل از انتشار اطلاع داشته باشد، آن صفحه را می کشد (بخواند).
مشکل ایندکس گوگل
گاهی اوقات صفحات یک سایت توسط ربات های گوگل ایندکس نمی شوند یا خوانده نمی شوند، اما در نتایج جستجو یا تغییرات ایجاد شده نشان داده نمی شوند (به روز نمی شوند!).
به لطف وجود افزونه های مفید فراوان که کار با آنها بسیار آسان است، نمایه سازی سایت های وردپرسی و وردپرسی توسط گوگل معمولا سریع است.
هر چند وقت یکبار ایندکس کردن گوگل؟
طبیعی است که همه صاحبان وب سایت هر از گاهی وب سایت خود را تغییر دهند. اما یک نگرانی در حال ظهور ایندکس مجدد صفحات به روز شده است.
سوال این است که چقدر طول می کشد تا گوگل صفحه ما را بررسی کند و دوباره آن را ایندکس کند؟ پاسخ این سوال فهرست گوگل را از جان مولر، مدیر وب سایت گوگل آنالیتیکس بشنوید:
افزایش شاخص گوگل به این معنی است که ربات های گوگل در زمان کمتری از سایت شما بازدید می کنند و در نتیجه گوگل تغییرات شما را در نتایج خود سریعتر نشان می دهد. یکی از راه‌های افزایش ایندکس گوگل، افزایش بودجه خزیدن است.
جمع بندی
بودجه خزیدن یا بودجه شاخص نشان می دهد که گوگل چقدر برای سایت شما اهمیت دارد و ربات های خود را برای خواندن سریعتر صفحات شما می فرستد. شما می توانید از راه حل هایی مانند محتوای غنی، به روز رسانی منظم و موثر و کارهای خلاقانه برای افزایش بودجه کاراش خود استفاده کنید.

dimaalesin
dimaalesin

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋