digilearn4u

digilearn4u

توسط ۱ نفر دنبال می شود

ویژگی های لیوان‌های کاغذی الوکاپ چیست؟

امروزه در اکثر کافه‌ها، مهمانی‌ها و مجالس مختلف افراد جهت پذیرایی از ظروف کاغذی به جای ظروف قدیمی استفاده میکنند، آمارها نشان می‌دهد که در بین ظروف کاغذی خرید لیوان‌ کاغذی رتبه‌ی اول را دارد و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هست. مواردی که این لیوان‌ها را از لیوان‌های شیشه‌ای و یا غیره متمایز میکند خصوصیات منحصر به فرد این لیوان‌ها می‌باشد. در ادامه به مواردی از ویژگی‌های لیوان‌های کاغذی الوکاپ اشاره می‌کنیم.

 

ویژگی های لیوان‌های کاغذی چیست؟

①سبک و ضد شکستگی بودن از ویژگی‌های بارز لیوان‌های کاغذی می‌باشد و در مقایسه با لیوان‌های بطری شیشه‌ای، لیوان‌های کاغذی سبک تر بوده و خطرهای آسیب‌رسان و احتمالی شیشه را ندارد.

② هزینه کم لیوان‌های کاغذی این لیوان‌ها را بسیار مورد توجه قرار داده است.


 ③ظاهر اختصاصی؛ با توجه به جنس کاغذی این ظروف، به راحتی و با صرف هزینه‌ی اندک می‌توان این لیوان‌ها را در طرح‌های متنوع و زیبا در اورد. این مساله در کافه‌های بیرون‌بر جهت برندسازی و تبلیغات نقش زیادی را ایفا می‌کند.

④ برای بهبود عملکرد حفاظتی  لیوان کاغذی بیرون‌بر می توان آن را با درب پلاستیکی پوشاند. همچنین برای جلوگیری از سرد شدن محتویات و ارسال قهوه با پیک، می‌توان دهانه لیوان را با فویل آلومینیومی به طور کامل وکیوم کرد.

 ⑤عملکرد بسیار خوب در لیوان‌های با کیفیت؛ لیوان‌های کاغذی الوکاپ می‌توانند رنگ، عطر و طعم نوشیدنی‌های گرم را به خوبی حفظ کنند.

 ⑥برای دستیابی به تولید با کیفیت و سرعت بالا می توان در ماشین آلات بسته بندی ازلیوان‌های کاغذی بهره گرفت. لیوان‌ کاغذی دوجداره یک محصول تمام عیار برای تولیدات و صنایع بسته‌بندی است.

⑦ استحکام و آب‌بندی این لیوان‌ها به گونه‌ای هست که روند باز و بسته کردن درب لیوان بسیار آسان بوده و از خرابی و نشتی نوشیدنی جلوگیری می‌کند


 ⑧مدیریت آسان ضایعات و بازیافت آسان، که می تواند باعث صرفه جویی در منابع شود.

 ⑨باید بدانیم که ظهور فن‌آوری‌های جدید و فرآیندهای جدید به طور مداوم فناوری ساخت لیوان‌های کاغذی را بهبود بخشیده است و انواع جدیدی از لیوان‌های کاغذی ظاهر می‌شوند و تنوع محصولات را به میزان زیادی ترویج و ارتقا می‌‎دهند.

استفاده از لیوان کاغذی بسیار سودمند هست و خواهان خود را در تمامی کشور‌ها دارد. منتهی با توجه به شرایط حساس کره‌ی زمین در خرید این لیوان‌ها باید بسیار دقت شود چرا که بعضی از این لیوان‌ها با روکش‌های کم‌کیفیت از پلی‌اتیلن ساخته می‌شوند و باید توجه داشت که بعضی از این مواد شیمیایی همانند پلی‌اتیلن غیربهداشتی میتوانند تاثیرات بسیار زیان‌باری برای محیط زیست داشته باشد.

از جمله معایب این ماده که از آن در روکش لیوان های ‌بی کیفیت استفاده می‌شود میتوان به موارد زیر توجه کرد.

پلی‌اتیلن مانند بسیاری دیگر از پلاستیک‌ها، زمان زیادی طول می‌کشد تا تجزیه شود، و به همین دلیل لیوان کاغذی می‌تواند برای دهه‌ها در مکان‌های دفن زباله قرار گیرد.
روش دیگر برای دفع زباله‌های کاغذی ظروف سوزاندن است که می تواند منجر به انتشار گازهای مضر شود.
لیوان کاغذی مقدار زیادی انرژی مصرف می‌کند و همچنین منجر به انتشار بالای دی‌اکسید‌کربن، یک گاز گلخانه ای که در گرم شدن کره زمین و تغییرات آب و هوایی نقش دارد، می شود. اگرچه از نظر فنی بازیافت اکثر پلیمرهای پلاستیکی امکان‌پذیر است، اما انواع مختلفی برای مرتب‌سازی وجود دارد که گران و پیچیده است.

اکنون الوکاپ ظروف و لیوان‌های کاغذی با تولیدات جدیدی به عرصه بازار ایران و جهان آورده تا بهترین کیفیت را با کمترین میزان تخریب زیست محیطی به ارمغان آورده باشد.
جداره حاوی گیاه بامبو به عنوان یک فیبر. بامبو یک ماده سلولزی طبیعی است که سازگار با محیط زیست است. نه تنها یک الیاف مرغوب، بلکه دارای خاصیت ذاتی خاصیت ضد باکتریایی و محافظتی در برابر اشعه ماوراء بنفش است که آن را به یک ماده نساجی منحصر به فرد سازگار با محیط زیست در قرن بیست و یکم تبدیل می کند. لیوان اکوکرافت محصولی‌ست که در تولید آن از الیاف بامبو و تکنولوژی کرافت سوئد بهره برده است. اکوکرافت یک محصول زیست محیطی است زیرا از کاغذهای بازیافتی مانند کیسه‌های غلات و بسته‌های موادغذایی ساخته شده است.
این محصول در مقایسه با بامبو و چوب خیزران انعطاف پذیر است. در فرآیند برش، پارگی و چسبندگی  بسیار عالی است .

digilearn4u
digilearn4u

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋