digilearn4u

digilearn4u

توسط ۱ نفر دنبال می شود

5 تیپ مردانه با پیراهن آستین کوتاه

با ورود به روزهای گرم سال، آقایان بیش از پیش از لباس آستین کوتاه استفاده می‎کنند. گرما نباید منجر به بهم ریختگی و عدم آراستگی مردان شود. لباس آستین کوتاه در عین خنک بودن و راحتی، اگر با شلوار، کفش و اکسسوری مناسب و رنگ درخور، ست شود، زیبایی بهتری به ارمغان می‎آورد. افرادی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند، برای خود و اطرافیان ارزش قائلند. اگر شما نیز جزو این دسته افراد هستید و دغدغه مناسب بودن استایل لباس خود در فصول گرم را دارید، این مطلب را از دست ندهید. زیرا در این مطلب روش‌های آسان و خلاقانه‌ای را برای ست کردن پیراهن آستین کوتاه مطرح می‎کنیم.

1- پیراهن آستین کوتاه مردانه سفید رنگ

اولین و بهترین ایده برای تیپ آستین کوتاه، لباس سفید رنگ است؛ زیرا قابلیت ست شدن با طیف وسیعی از رنگ‌های مختلف را دارد. پیراهن آستین کوتاه سفید جزو مرسوم‌ترین لباس‌هایی است که در کمد اکثر آقایان به چشم می‎خورد. آستین کوتاه سفید، هم برای تیپ رسمی و هم اسپرت مناسب است. هم چنین به دلیل رنگ روشنی که دارد، دافع نور بوده و کاربرد زیادی در فصول گرم دارد. از مزایای دیگر لباس آستین کوتاه سفید این است که با انواع شلوار پارچه‌ای، کتان و جین قابل ست کردن است. در صورتی که قصد پوشیدن کت و شلوار را داشته باشید، یک لباس آستین کوتاه سفید می‌تواند جلوه و ظاهر بهتری به تیپ شما بدهد.

 

2- پیراهن آستین کوتاه مردانه چهارخانه

از جمله پیراهن‌های آستین کوتاه که طرفداران زیادی دارد، پیراهن مردانه آستین کوتاه چهارخانه بوده که هم برای تیپ رسمی، هم اسپرت و استفاده روزمه مناسب است. متناسب با ترکیب رنگ لباس، می‌توان آن را با شلوار کتان تیره یا شلوار جین ست کرد. پیراهن آستین کوتاه مردانه زئوس طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی در مدل چهارخانه دارد و متناسب با هر شلواری که داشته باشید، می‌توانید رنگ مناسب را تهیه کنید.

3- پیراهن آستین کوتاه مردانه مشکی

رنگ مشکی جزو رنگ‌های مورد علاقه و پرطرفدار، بخصوص برای پیراهن مردانه آستین کوتاه است. پیراهن مشکی نیز مانند پیراهن سفید قابلیت ست شدن با انواع لباس‌ها و رنگ‌ها را دارد و در انواع تیپ رسمی، اسپورت یا کژوال استفاده می‌شود. رنگ مشکی نشان دهنده ابهت و اقتدار بوده و همچنین فرد را لاغرتر نشان می‌دهد. استفاده از ست کفش و کمربند رنگی، نمای بهتری به استایل مشکی می‎دهد.

4- پیراهن آستین کوتاه مردانه رنگی

بهترین زمان برای استفاده از آستین کوتاه رنگی، فصل بهار و تابستان است. به خصوص استفاده از پیراهن روشن با طرح درشت، یک تیپ تابستانی و ساحلی به شما می‎دهد. استفاده از کفش اسپورت و عینک آفتابی، تکمیل‌کننده ظاهر زیبای شما خواهد بود.

5- ست کردن پیراهن آستین کوتاه با شلوار پارچه‌ای

ترکیب لباس آستین کوتاه و شلوار پارچه‌ای، یک استایل کلاسیک و شیک را برای آقایان به ارمغان می‎آورد. این استایل در کنار کفش کالج یا چرم مردانه، ترکیب زیبایی خواهد بود. برای بیشتر شدن جذابیت استایل، می‎توانید از اکسسوری مانند کمربند چرم و ساعت با دستبند چرم استفاده کنید. در گرمای فصل تابستان، شلوار پارچه‌ای می‌تواند گزینه بهتری نسبت به شلوار جین باشد. پیراهن آستین کوتاه زئوس قابلیت ست شدن با انواع شلوار پارچه‌ای در رنگ‌های مختلف را دارد.

 

نکات مهم در انتخاب پیراهن مردانه آستین کوتاه

1- پیراهن آستین کوتاه مردانه باید فیت بدن فرد باشد. گشاد یا تنگ بودن، و کوتاه یا بلند بودن، ظاهر زیبایی به آقایان نمی‌دهد.

2- برای استفاده از پیراهن مردانه آستین کوتاه به خصوص در تابستان و فصل گرما، باید به جنس آن توجه کنید. برای خنک بودن لباس، جنس آن بهتر است نخ و پنبه‌ای باشد.

3- آستین کوتاه به دلیل این که جزو دسته بندی پیراهن‌های اسپورت نیز قرار میگیرد، به راحتی با شلوار جین نیز ست میشود. تنها نکتهای که باید رعایت کرد، تناسب بین رنگ لباس و رنگ شلوار جین است که با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

خرید پیراهن آستین کوتاه

اکنون که استایل‌های مختلف برای آستین کوتاه مردانه مطرح شد، دغدغه بعدی تهیه پیراهن مردانه آستین کوتاه با قیمت مناسب است. سایت زئوس می‎تواند یک پیشنهاد خوب برای آقایان شیک پوش باشد. زیرا نه تنها جنس و کیفیت لباس در اولویت است، بلکه قیمت پیراهن آستین کوتاه نیز در این فروشگاه مناسب بوده و طرح‎های و رنگ‌های متنوعی را در اختیار آقایان قرار داده است.

جمع بندی

برای پوشیدن پیراهن آستین کوتاه مردانه باید اصول و نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید ست‌های جذابی در کنار شلوار و کفش داشته باشید. آراستگی، مرتب بودن و نحوه ست کردن لباس آستین کوتاه تاثیر زیادی در شیک بودن استایل آقایان دارد. در این مقاله به 5 مورد از استایل مناسب برای لباس آستین کوتاه اشاره کردیم که می‎توانید این طرح‎های متنوع را در فروشگاه زئوس دیدن کرده و خریداری کنید.

digilearn4u
digilearn4u

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋