digilearn4u

digilearn4u

توسط ۱ نفر دنبال می شود

اشتباهات پوشیدن کفش و لباس مردانه

دقت کرده‌اید که بعضی از خطاهای پوشش و استایل کاملا مشخص هستند و تقریبا افرادی که از دنیای مد و پوشاک و خوش تیپ بودن هم بی‌خبر هستند به‌راحتی به آن واکنش منفی نشان می‌دهند؟ مثلا پوشیدن جوراب با صندل از آن خطاهایی است که تقریبا همه می‌دانند نباید در استایل و پوشش خود مرتکب آن شوند. اما برخی نکات دربارۀ لباس رسمی و نیمه‌رسمی برای همه به‌ویژه افراد نه‌چندان حرفه‌ای کاملا مشخص نیست. از همین روی، رعایت نکردن آن قوانین باعث می‌شود که به پرتگاه بدتیپی نزدیک شوید. به همین خاطر، در این مقاله از اشتباهاتی در استایل و طرز لباس پوشیدن آقایان حرف زده‌ایم که می‌توانند تیپ آقایان را نابود کنند. با ما همراه باشید.

 پوشیدن جوراب اسپرت سفید

شاید شما هم تجربۀ باز کردن کشوی جوراب‌ها و مواجه شدن با انبوهی جوراب کهنۀ اسپرت را داشته باشید. این جوراب‌های کهنه و غیررسمی می‌توانند یک‌تنه تیپ و استایل‌تان را مخدوش کنند. آیا واقعا فکر می‌کنید پوشیدن یک جفت جوراب کهنۀ ورزشی، آن هم به‌رنگ سفید با کت‌شلوار فکر خوبی است؟ اگر ازنظر شما چنین چیزی ایراد ندارد، باید گفت که حس و سلیقه‌تان در دنیای مد و زیبایی در وضعیت خوبی قرار ندارد.

شلوارهای گشاد با قدی بلند و چند لایه چین در ناحیه دم‌پای شلوار باعث می‌شوند شلخته و کوتاه‌قد به نظر برسید. البته برخی معتقدند که یک لایه چین در قسمت دم‌پای شلوار مطلوب است ولی این مورد هم مناسب نیست و در دنیای مد کنونی جایی ندارد. بهترین اندازه برای قد شلوار، حالتی است که دم‌پای آن کمی بالاتر از کفش می‌ایستد.

پس برای اینکه شلوارتان دم‌پای مناسبی داشته باشد باید از خیاط بخواهید که آن را تا لبۀ کفش کوتاه کند یا به‌صورت دم‌پای دوبل دربیاورد. منظور از دم‌پای دوبل هم همان حالتی است که این بخش از شلوار به‌سمت بالا تا می‌خورد. چنین حالتی باعث می‌شود که جوراب‌تان هم دیده شود و اگر از آن افرادی باشید که در انتخاب جوراب خوش‌سلیقه هستند، این شیک بودن را به رخ دیگران خواهید کشید.

باور کنید که کفش‌های پنجه‌مربعی سال‌هاست که از مد افتاده‌اند! با پوشیدن این سبک از کفش‌ها، گویی سوار ماشین زمان می‌شوید و به حوالی ۴۰ سال پیش می‌روید. برای داشتن تیپ رسمیِ مناسب باید به سراغ کفش‌هایی بروید که نوک‌شان گرد و اندکی تیز است.

این سبک از پنجه برای کفش‌ها نه قدیمی می‌شوند نه از کلاسیک بودن دور می‌شوند. نکتۀ دیگری که در انتخاب کفش رسمی باید در نظر بگیرید، جنس آن است. جنس چرمی برای کفۀ کفش و رویه آن، انتخاب مطلوبی به نظر می‌رسد. اگر رنگ آن هم مشکی یا قهوه‌ای باشد که دیگر عالی خواهد شد. (منبع)

تقریباً تمام تی شرت های شما مارک دار هستند

بله، پوشیدن تی شرت های مارک دار می تواند بسیار جذاب باشد، اما به راحتی می توانید از بالای آنها کنار بروید. برخی از مردان فکر می کنند برندسازی تنها راه برای نشان دادن کیفیت وسایل پوشاک خود است، اما همیشه اینگونه نیست. شما ممکن است بخواهید تی شرت هایی بپوشید که باعث راحتی شما شود، چه مارک تجاری باشد یا نه - ما مطمئن هستیم که کسی متوجه آن نخواهد شد! آن را بسیار جذاب تر برای دیدن یک مرد در یک تک رنگ تی شرت، اما اگر شما در پوشیدن تی شرت مارک اصرار دارید، سعی کنید از تی شرت هایی با آرم یا مارک های کوچک استفاده کنید.

digilearn4u
digilearn4u

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋