دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

سری آیفون 16 با چه قیمتی و در چه تاریخی عرضه می شود؟

سری آیفون 16 با چه قیمت و در چه تاریخی عرضه می‌شود؟

در این مطلب قیمت و تاریخ عرضه آیفون 16، آیفون 16 پلاس، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را می‌خوانید.

اپل به‌تازگی از سری آیفون 16 رونمایی کرد که نسبتاً طراحی مشابه نسل‌های قبلی داشتند اما همراه با دکمه جدید و برخی مشخصات فنی بهتر بودند. در این مطلب به قیمت چهار مدل آیفون‌های 16 و تاریخ عرضه آن‌ها می‌پردازیم.

قیمت و تاریخ عرضه آیفون 16 و آیفون 16 پلاس

مدل‌های مختلف آیفون +16

آیفون 16 استاندارد با چینش جدید دوربین‌ها و رنگ‌های تازه‌ای معرفی شد. اکنون اپل دو لنز را از حالت مورب خارج کرده و آن‌ها را روی یکدیگر قرار داده است. همچنین این مدل دارای دو دکمه جدید نسبت به آیفون 15 است: دکمه اکشن و دکمه Camera Control. قیمت این گوشی از 799 دلار با حافظه داخلی 128 گیگابایتی آغاز می‌شود. این گوشی از 30 شهریور نیز روانه بازار می‌شود.

مدل آیفون ۱۶ پلاس نیز به لحاظ طراحی همانند مدل پایه است. بااین‌حال نمایشگر بزرگ‎تر این مدل 6.7 اینچی است و با روشنایی 2000 نیت همراه شده. مدل پایه این گوشی با حافظه داخلی 128 گیگابایت با قیمت 899 دلار در دسترس خواهد بود. این گوشی نیز از 30 شهریور قابل خرید است.

قیمت و تاریخ عرضه آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس

سری آیفون 16

یکی از تغییرات اصلی دو مدل پرو جدید، تغییر اندازه نمایشگر آن‌ها بود، آیفون 16 پرو با نمایشگر 6.3 اینچی و آیفون ۱۶ پرو مکس با نمایشگر 6.9 اینچی عرضه می‌شوند. آیفون 16 پرو از قیمت 999 دلار برای مدل 128 گیگابایتی شروع می‌شود؛ یعنی مشابه قیمت پایه آیفون 15 پرو در زمان عرضه.

قدرتمندترین گوشی اپل، آیفون 16 پرو مکس، در رنگ‌های جدید تیتانیوم مشکی تیره‌تر، تیتانیوم سفید روشن‌تر، تیتانیوم طبیعی و تیتانیوم بیابانی معرفی شد. حاشیه‌های دور صفحه‌نمایش این گوشی نیز باریک‌تر از تمام دستگاه‌های اپل است. قیمت پایه آیفون 16 پرو مکس با قیمت 1199 دلار برای مدل 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

پیش‌خرید این دو مدل نیز از روز جمعه آغاز می‌شود و عرضه آن‌ها در تاریخ 30 شهریور خواهد بود.

آیفون 16آیفون 16 پلاسآیفون 16 پروآیفون 16 پرو مکس
قیمت مدل پایه799 دلار 899 دلار999 دلار1199

اسپانسر رویداد معرفی آیفون ۱۶ دیجیاتو، میلی‌گلد است؛ میلی؛ اپلیکیشن خرید و فروش طلای آب شده

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋