دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

گوگل رسما تولید Pixel Fold، Pixel 7 و Pixel 7 Pro را متوقف کرد

گوگل رسماً تولید پیکسل فولد، پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را متوقف کرد

گوگل از توقف تولید پیکسل فولد، پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو خبر داده است. البته مدل‌ پیکسل 7a همچنان در دسترس خواهد بود.

گوگل شب گذشته از پیکسل 9، پیکسل 9 پرو فولد، پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL رونمایی کرد. با معرفی این سری جدید، گوگل رسماً تولید پیکسل فولد، پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را متوقف می‌کند. البته مدل‌های پیکسل 7a، پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو همچنان در دسترس خواهند بود.

براساس گزارش Android Authority، با معرفی مدل جدید پیکسل تاشو، گوگل با پیکسل فولد قبلی رسماً خداحافظی می‌کند. در کنار این گوشی تاشو، دو مدل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو نیز دیگر تولید نخواهند شد. باتوجه‌به اینکه مدل جدید پیکسل 9 پرو فولد نسبت به مدل قبلی ارتقای قابل‌توجهی دارد، تعجب‌آور نیست که گوگل دیگر مدل قبلی را تولید نکند و کاربران را به خرید مدل جدیدتر تشویق کند.

توقف تولید پیکسل فولد، پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو

گوگل رسماً تولید پیکسل فولد، پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را متوقف کرد

پیکسل 9 پرو فولد نسبت به پیکسل فولد قدیمی از چندین جنبه بهتر شده است. فرم فکتور گوشی جدید تغییر کرده و اکنون با نمایشگر بزرگ‌تر و نسبت تصویر بهتر همچنین ارتقا به تراشه تنسور G4 جدید، دیگر دلیل کمی برای کاربران وجود دارد تا سراغ پیکسل فولد قدیمی بروند.

از سوی دیگر پیکسل 7 و 7 پرو اکنون دوساله شده‌اند؛ بنابراین منطقی است که گوگل آن‌ها را دیگر تولید نکند تا کاربران بیشتری به سمت خانواده جدید پیکسل 9 با مشخصات فنی بهتر بروند. بااین‌حال، پیکسل 7a و سری پیکسل 8 هنوز در دسترس هستند.

گوگل رسماً تولید پیکسل فولد، پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را متوقف کرد

البته این بدان معنا نیست که دیگر نمی‌توانید سری پیکسل 7 یا پیکسل فولد را خریداری کنید؛ تا مدتی همچنان این گوشی‌ها در بازار موجود خواهند بود و با قیمت نسبتاً خوبی می‌توان آن‌ها را خرید. اما باتوجه‌به ارتقاهای مختلف سری جدید پیکسل 9، مخصوصاً در بخش پردازنده و قابلیت‌های هوش مصنوعی آفلاین آن، می‌توان انتظار داشت که کاربران بیشتر به خرید مدل‌های جدید رغبت داشته باشند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋