دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

برخی از کاربران از ظاهر شدن خطوط سبز روی صفحه نمایش Galaxy S24 Ultra خبر می دهند

برخی کاربران از ظاهرشدن خطوط سبزرنگ در نمایشگر گلکسی S24 اولترا خبر می‌دهند

برخی کاربران ظاهرشدن خطی به رنگ سبز یا سفید را روی نمایشگر گلکسی S24 اولترا سامسونگ گزارش داده‌اند.

برخی کاربران گلکسی S24 اولترا از ظاهرشدن یک خط سبزرنگ روی پیکسل‌های نمایشگر خبر دادند. یکی از کاربران نیز می‌گوید که یک خط سفید به صورت افقی همراه با یک خط سبز روی نمایشگر گوشی او ظاهر شده است. سامسونگ هنوز بیانیه‌ای درباره این مشکل منتشر نکرده. در چند وقت اخیر، کاربران زیادی از مشکلات نمایشگر این گوشی شکایت داشته‌اند و چنین مسائلی برای شرکتی که خود سازنده صفحه‌نمایش است، چندان مطلوب نیست.

برخی کاربران در ردیت عکس‌هایی از گلکسی S24 اولترا منتشر کرده‌اند که روی نمایشگر آن یک خط سبز عمودی ظاهر شده است. به‌نظر می‌رسد که تنها کاربران آمریکایی این مشکل را گزارش داده‌اند. یکی از کاربران گفته است که وقتی این گوشی را از روی میز برداشت، یک خط سبز به‌طور ناگهانی ظاهر شد. او می‌گوید این گوشی ضربه‌ای نخورده یا داغ نشده بود.

نمایشگر گلکسی S24 اولترا

کاربر دیگری نیز گفته است که این مشکل شش روز پس از استفاده از گلکسی S24 اولترا پدید آمد. در این مورد، نه تنها یک خط سبز عمودی، بلکه حتی یک خط سفید افقی نیز ظاهر شده‌ است.

خط سبز روی نمایشگر گلکسی S24 اولترا

برخی کاربران از ظاهرشدن خطوط سبزرنگ در نمایشگر گلکسی S24 اولترا خبر می‌دهند

از آنجایی که سامسونگ خود تولید‌کننده صفحه‌نمایش‌هاست، بروز چنین مسائلی معمولاً بازخوردهای گسترده‌ای در رسانه‌ها پیدا می‌کند. مدتی پیش، کاربران از رنگ نمایشگر در مقایسه با گوشی‌های قبلی گلکسی شکایت داشتند؛ البته سامسونگ این مورد را رد کرده است و می‌گوید برای طبیعی‌ترکردن رنگ‌ها عمداً حالت Vivid را تغییر داده است.

بروز چنین ایرادی، درحالی‌که تنها اندکی از عرضه این گوشی می‌گذرد، مخصوصاً برای کاربرانی که فقط چند روز آن را خریده‌اند، باعث نارضایتی شده است. به‌نظر می‌رسد که حتی اگر تنظیمات گوشی را به حالت کارخانه برگردانید، این مشکل برطرف نمی‌شود و احتمالاً با یک ایراد سخت‌افزاری مواجه باشیم. البته هنوز مشخص نیست این مشکل چقدر همه‌گیر باشد و باید منتظر بیانیه‌ای از سوی این شرکت کره‌ای باشیم.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋