علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش
توسط ۱ نفر دنبال می شود

Galaxy S24 FE یک گام به عرضه نزدیکتر است. افشای ظاهر گوشی توسط FCC

گلکسی S24 FE یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شد؛ افشای ظاهر گوشی توسط FCC

پس از افشای پوسترهای تبلیغاتی، حالا نوبت انتشار عکس واقعی این گوشی رسیده است.

گوشی هوشمند بعدی سامسونگ، گلکسی S24 FE یا همان Fan Edition، را FCC در ایالات متحده تأیید کرده و این گواهی اولین عکس‌های این دستگاه را افشا کرده است.

به گزارش Mysmartprice، کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) منبع مهمی برای مشاهده ظاهر گوشی‌های عرضه‌ نشده است. بااین‌حال در این عکس جزئیات گوشی دقیق مشخص نیست و فقط می‌توانیم شمایل کلی آن را ببینیم.

عکس منتشرشده نشان می‌دهد گوشی سامسونگ حین آزمایش الگوهای تشعشع، توسط برخی تجهیزات بسته شده است. نمایشگر آن خاموش است و عکس از راه دور گرفته شده اما می‌توانیم تاحدی شباهت‌های این گوشی را در طراحی با گوشی‌های Galaxy S24 و +Galaxy S24 ببینیم.

گلکسی S24 FE

تصاویر مطبوعاتی گلکسی S24 FE اخیراً در اینترنت منتشر شد و بر طراحی آن تأثیر گذاشت. در عکسی که FCC نیز منتشر کرده، ظاهراً دستگاه در جلو و پشت فریم آلومینیومی و قاب شیشه‌ای دارد که مشابه +Galaxy S24/S24 است اما ظاهراً حاشیه‌های باریک سری S24 را ندارد. رنگ‌بندی‌های احتمالی این گوشی شامل آبی، گرافیتی، نعنایی، نقره‌ای و زرد خواهد بود.

مشخصات احتمالی گلکسی S24 FE

بیشتر مشخصات گلکسی S24 FE مشابه گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس خواهد بود؛ ازاین‌رو، این گوشی هم باید چیپست اگزینوس 2400 داشته باشد. حتی در ایالات متحده که سامسونگ معمولاً از تراشه‌های اسنپدراگون برای گوشی‌های رده بالا استفاده می‌کند، این دستگاه احتمالاً از Exynos 2400 استفاده می‌کند. تصمیم برای استفاده از تراشه اگزینوس در ایالات متحده، احتمالاً به‌دلیل قیمت بالای جدیدترین تراشه‌های کوالکام است.

باید منتظر ماند و دید سامسونگ این گوشی را دقیقاً چه زمانی معرفی و به بازار عرضه می‌کند. نسخه‌های FE سری گوشی‌های سامسونگ امکانات گوشی‌های پرچم‌دار سری S را معمولاً با قیمتی مناسب‌تر ارائه می‌کنند و احتمالاً Galaxy S24 FE نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. پیش‌بینی می‌شود فروش جهانی این گوشی آمار و ارقام خوبی را به جا بگذارد.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋