دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

وزارت بهداشت خبر داد: ۳ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافتند

وزارت بهداشت خبر داد: ۳ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافتند

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت خبر از بهبود سه تن از مبتلایان به ویروس کرونا داد و اعلام کرد این افراد از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش‌های عادی منتقل شدند و امروز صبح با بهبودی کامل مرخص شدند.

عصر دیروز، دکتر «محمدرضا هاشمیان» پزشک بیمارستان مسیح دانشوری که در زمینه خدمات کرونا فعالیت دارد، با یک استوری اینستاگرامی خبر از بهبود یک جوان ۲۵ ساله در این بیمارستان داده بود و حالا به نظر می‌رسد این خبر با بهبود دو تن دیگر به صورت رسمی تایید شده است. طبق شنیده‌ها، دو فرد بهبود یافته در تهران ۲۵ و ۲۹ ساله بودند و سن و سال جنسیت نفر سوم که در اراک بوده مشخص نیست.

وزارت بهداشت خبر داد: ۳ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافتند

کیانوش جهانپور، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت گفته که سه گزارش مستند وجود دارد که یکی مربوط به پزشکان در اراک است که در روند بهبودی قرار دارد و از بخش مراقبت‌های ویژه خارج شده و در بخش عادی قرار دارد و دو تن دیگر نیز در تهران بوده‌اند:

«یک بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بهبود یافته است؛ همچنین یک بیمار در بیمارستان فیروزگر و یک بیمار در اراک که شرایط مطلوبی نداشته اند، خوشبختانه از آی. سی. یو به بخش انتقال داده شده و اکنون حال عمومی بیماران خوب است و مرخص شده‌اند.»

طبق گزارش‌های موجود، آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری حداکثر حدود سه درصد است. جهان پور در همین زمینه تصریح کرد: «به نظر می‌آید رفتار این ویروس در کشور ما نباید خیلی متفاوت با سایر مناطق باشد. به هر حال بهبود این سه مورد مبتلا به کرونا بسیار نویدبخش است.»

او در پاسخ به این سوال که این بیماران همانند مبتلایان چینی، بعد از بهبود مجدد، به کرونا ویروس مبتلا می‌شوند یا خیر بیان کرد: «این یک بیماری نوپدید است، بنابراین بررسی‌ها و تحقیقات محققان نشان می‌دهد که این بیماری، چرا و چگونه می‌تواند، بازگردد.»

وزارت بهداشت خبر داد: ۳ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافتند

باید گفت در مقابل بیش از ۲۵ هزار تن از مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، معادل ۳۱.۶ درصد آنها بهبود یافته‌اند که بیشترین تعداد گزارش شده پس از چین در سنگاپور بوده است. هنوز درمان قطعی این بیماری یا واکسن و دارویی برای درمان آن، کشف و شناسایی نشده و همانطور که اعلام شد حتی برخی پزشکان چینی اعلام کرده‌اند که احتمال بازگشت این بیماری پس از مشاهده علائم بهبود وجود دارد.

جدول زیر به ارائه آماری از بهبود یافتگان ویروس کرونا در تمام جهان تعلق دارد و از سایت Worldometers استخراج شده است؛ لازم به ذکر است آمار متعلق به ایران این جدول به روز رسانی شده است.

درصد بهبودیافتگانتعداد بهبود یافتگاندرصد مرگ و میرشمار قربانیانشمار مبتلایانکشور/مکانرتبه
۳۲.۳۲۴۹۹۲۳.۳۲۵۹۳۷۷۳۴۵چین۱
۲.۶۲۲۰.۹۸۸۳۳کره‌جنوبی۲
۲.۴۱۷۰.۴۳۶۹۱کشتی دایاموند پرنسس۳
۰.۹۲۲.۲۵۲۲۴ایتالیا۴
۱۵.۷۲۳۰.۷۱۱۴۶ژاپن۵
۵۷.۳۵۱۰۰۸۹سنگاپور۶
۲۴۱۹۲.۵۲۷۹هنگ‌کنگ۷
۴.۶۳۱۸.۷۱۲۶۴ایران۸
۶۰۲۱۰۰۳۵تایلند۹
۲۰۷۰۰۳۵آمریکا۱۰
۶.۶۲۳.۳۱۳۰تایوان۱۱
۵۰۱۱۰۰۲۲استرالیا۱۲
۸۱.۸۱۸۰۰۲۲مالزی۱۳
۹۳.۷۱۵۰۰۱۶ویتنام۱۴
۸۷.۵۱۴۰۰۱۶آلمان۱۵
۲۳۳۰۰۱۳امارات۱۶
۶۱.۵۸۰۰۱۳بریتانیا۱۷
۸۳.۳۱۰۸.۳۱۱۲فرانسه۱۸
۶۰۶۰۰۱۰ماکائو۱۹
۳۰۳۰۰۱۰کانادا۲۰
۱۰۰۳۰۰۳هند۲۱
۶۶.۶۲۳۳.۳۱۳فیلیپین۲۲
۰۰۰۰۳کویت۲۳
۱۰۰۲۰۰۲اسپانیا۲۴
۱۰۰۲۰۰۲روسیه۲۵
۰۰۰۰۲اسرائیل۲۶
۱۰۰۱۰۰۱کامبوج۲۷
۱۰۰۱۰۰۱نپال۲۸
۱۰۰۱۰۰۱فنلاند۲۹
۱۰۰۱۰۰۱مصر۳۰
۰۰۰۰۱بحرین۳۱
۰۰۰۰۱افغانستان۳۲
۰۰۰۰۱لبنان۳۳
۰۰۰۰۱عراق۳۴
۰۰۰۰۱سوئد۳۵
۱۰۰۱۰۰۱بلژیک۳۶
۱۰۰۱۰۰۱سریلانکا۳۷

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋