دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

کمیسیون بورس آمریکا ماجرای تغییر نام فولکس واگن به ولتس واگن را بررسی می کند

کمیسیون بورس آمریکا ماجرای تغییر نام فولکس واگن به ولتس واگن را بررسی می‌کند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا که به اختصار با عنوان SEC شناخته می‌شود، به دروغ اول آوریل فولکس واگن ورود پیدا کرده و قصد دارد تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کند. شاید بدانید این کمپانی در آن مقطع گفته بود نام خود را در ایالات متحده به ولتس واگن تغییر خواهد داد، اما پس از جدی گرفته شدن این خبر توسط بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان، این کمپانی اعلام کرد که این تغییر نام فرضی به عنوان دروغ اول آوریل از طرف تیم بازاریابی شرکت برنامه‌ریزی شده و این شرکت برنامه‌ای برای اجرایی کردن آن ندارد.

کمیسیون بورس آمریکا ماجرای تغییر نام فولکس واگن به ولتس واگن را بررسی می‌کند

بر اساس گزارش اخیر منتشر شده در نشریه آلمانی اشپیگل، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا می‌خواهد بداند که آیا شوخی فولکس واگن تاثیری بر قیمت سهام کمپانی داشته است یا خیر. نتیجه این مساله هر چه باشد، فولکس واگن باز هم تحت فشار قرار خواهد گرفت، چرا که در طول ۶ سال گذشته و پس از ماجرای دیزلگیت از اعتبار این شرکت در بین مشتریان آمریکایی کاسته شده است.

شاید بدانید حواشی مربوط به ولتس واگن در ۲۹ مارس شروع شد، وقتی که فولکس واگن یک بیانیه مطبوعاتی ناقص را با تاریخ ۲۹ آوریل روی وبسایت خبری خود منتشر کرد. در این بیانیه اعلام شده بود فولکس واگن از این به بعد در آمریکا مدل‌های برقی خود را با نام ولتس واگن به فروش خواهد رساند.

فولکس واگن برقی

تنها چند ساعت پس از انتشار این بیانیه، تقریبا تمامی رسانه‌های خودرویی به آن پرداختند. اندکی بعد فولکس واگن با قرار دادن نسخه‌ای کامل از بیانیه مذکور و تبریک نام جدید توسط Scott Keogh مدیرعامل منطقه‌ای در ایالات متحده، بازی رسانه‌ای خود را تکمیل کرد!

اما با گذشت چند روز از این جنجال‌ها، بالاخره معلوم شد ژرمن‌ها به استقبال دروغ آوریل رفته و همه را به نوعی فریب داده‌اند! گفته می‌شود این ترفند تبلیغاتی توسط آژانس بازاریابی Johannes Leonardo طراحی و اجرا شده است.

فولکس واگن می‌گوید این کار صرفا با هدف شوخی، خنده و نشان دادن تمرکز این شرکت روی خودروهای الکتریکی صورت گرفته و هیچ هدف دیگری پشت آن وجود ندارد. در هر حال با ورود کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به این مساله به نظر می‌رسد کار از شوخی گذشته و فولکس واگن باید به فکر دلایل محکمه‌پسند بگردد!

 

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋