دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

داتین متخصصان نرم افزار را از تمام ایران دعوت به همکاری می کند

داتین متخصصان نرم‌افزار را از تمام ایران دعوت به همکاری می‌کند

شرکت داتین که به تازگی رویکرد جذب نیرو از سراسر ایران را در پیش گرفته، از متخصصان نرم‌افزار در سراسر ایران دعوت به همکاری کرد.

این شرکت پروژه دورکاری و جذب نیرو از سراسر کشور را زمستان ۱۳۹۹ با تمرکز بر استان خراسان رضوی آغاز کرد و حالا با عبور از محدودیت‌های جغرافیایی، در نظر دارد همه متخصصان نرم‌افزار (برنامه‌نویس، تحلیلگر و آزمونگر) را از تمام ایران دعوت به همکاری کند.

داتین اعلام کرده است که در راستای توسعه بازارهای خود از دو جنبه افزایش مشتریان و توسعه محصولات جدید و فناورانه، افزایش کمی سرمایه انسانی خود را هدف‌گذاری کرده است. این شرکت  قصد دارد در راستای این هدف، تعداد همکاران خود را از ۹۰۰ نفر به دو هزار نفر تا پایان سال ۱۴۰۳ برساند و گستره جغرافیایی محل سکونت همکاران خود را از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، اراک و اهواز به تمام ایران توسعه دهد.

در راستای همین تصمیم، دیجیتال چندی پیش با مدیر سرمایه‌های انسانی داتین مصاحبه‌ای انجام داد. در این مصاحبه «سید حامد حسینی‌نژاد» از دلایل شرکت داتین برای جذب همکار از سراسر کشور سخن گفت و تمرکززدایی از پایتخت و ایجاد فرصت شغلی برای استعدادهای خارج از شهر تهران را یکی از مهم‌ترین آن‌ها عنوان کرد:

«ما رسالت خود و دایره اثرگذاری داتین را چیزی فراتر از آنچه الان هست، می‌بینیم. به همین‌دلیل در بخش سرمایه‌های انسانی هر کاری را برای ایجاد فرصت و جذب افرادی که با وجود توانایی بالا امکان حضور در تهران ندارند، انجام می‌دهیم.»

داتین یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده راهکارهای کامل و جامع بانکی و بیمه‌ای است که تامین سامانه‌های نرم‌افزاری بانک‌های پاسارگاد، سپه، قرض‌الحسنه رسالت، گردشگری و توسعه تعاون و بیمه‌های پاسارگاد، کوثر باران و حکمت را بر عهده دارد.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋