دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

توییتر احتمالا دکمه کمک مالی را به پروفایل کاربران اضافه می کند

توییتر احتمالا دکمه کمک مالی را به پروفایل کاربران اضافه می‌کند

توییتر قبلا گفته بود که به دنبال قابلیتی برای کمک مالی به کاربران این شبکه اجتماعی است و حالا مدرک جدیدی پیدا شده که می‌تواند نشانه‌ای مبنی بر عرضه این ویژگی باشد. این مدرک از وجود دکمه جدیدی در پروفایل افراد خبر می‌دهد که می‌تواند برای ارسال مستقیم کمک مالی به افراد استفاده شود.

بر اساس تصویری که از سوی توسعه‌دهنده‌ای به نام «جین مانچون وانگ» منتشر شده، می‌توانید دکمه کوچکی را در پروفایل این کاربر ببینید که امکان ارسال پول را فراهم می‌کند. اگر روی این دکمه ضربه بزنید، گزینه‌های مختلفی برای ارسال پول از طریق پی‌پل، ونمو، Patreon یا Bandcamp و Cash App ارائه می‌شود.

توییتر احتمالا دکمه کمک مالی را به پروفایل کاربران اضافه می‌کند

خانم وانگ می‌گوید در ماه مارس شواهدی مبنی بر توسعه قابلیتی به نام «Tip Jar» برای سرویس توییتر Spaces را هم پیدا کرده بود. سرویس Spaces چند وقت پیش به عنوان رقیبی برای اتاق‌های صوتی کلاب‌هاوس معرفی شد. خود کلاب‌هاوس از مدتی پیش امکان حمایت مالی از تولیدکنندگان محتوا را فراهم کرده است.

توییتر احتمالا دکمه کمک مالی را به پروفایل کاربران اضافه می‌کند

در ادامه تصویری از نسخه‌ متفاوت دکمه‌ حمایت مالی را می‌بینید که به جای آبی به رنگ مشکی است. همچنین، می‌توانیم دکمه Super Follow را ببینیم که توییتر احتمالا مشغول کار روی آن است و به شما اجازه می‌دهد تا در ازای پرداخت مبلغ مشخصی به محتوای اضافه‌ اکانت‌ها دسترسی پیدا کنید.

توییتر احتمالا دکمه کمک مالی را به پروفایل کاربران اضافه می‌کند

توییتر هنوز رسما از قابلیت حمایت مالی رونمایی نکرده، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که این قابلیت به‌صورت عمومی در دسترس کاربران قرار بگیرد. به‌علاوه، حتی اگر این قابلیت عرضه عمومی شود، مشخص نیست که همه می‌توانند این دکمه را روی پروفایل خود قرار دهند یا نه. این احتمال وجود دارد که قابلیت دریافت کمک مالی فقط برای کسانی فعال شود که تعداد دنبال‌کنندگان آن‌ها از عدد خاصی گذشته باشد یا حساب آن‌ها تایید شده باشد.

توییتر هنوز رسما به این اخبار و شایعات واکنشی نشان نداده است.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋