دنیای آشپزی

دنیای آشپزی

آشپزی و کمی بیشتر...
توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۲ نفر را دنبال می کند

متا احتمالاً شبکه اجتماعی رقیب توییتر را در اواسط جولای راه اندازی خواهد کرد



توییتر متا،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

گزارشی تازه می‌گوید متا درحال کار روی مراحل پایانی راه‌اندازی شبکه اجتماعی جدیدی برای رقابت با توییتر است.

 از زمانی که ایلان ماسک کنترل شبکه اجتماعی توییتر را در دست گرفته است، بخشی از کاربران دیگر مایل به فعالیت در این پلتفرم نیستند. درنتیجه نیاز به یک شبکه اجتماعی جایگزین احساس می‌شود. از مدت‌ها قبل در شایعات شنیده می‌شد که متا روی پلتفرم رقیبی برای توییتر کار می‌کند؛ حالا گزارشی تازه جزئیات جدیدی را درباره این اخبار اعلام کرده است.

 

«لیا هابرمن»، متخصص بازاریابی رسانه‌های دیجیتال، می‌گوید اپلیکیشنی که متا برای رقابت با توییتر درحال توسعه آن بوده است، در مراحل پایانی کار قرار دارد و می‌تواند در انتهای ماه ژوئن میلادی (اواسط تیرماه) منتشر شود. او ادعا می‌کند که متا با برخی از محتواسازان منتخب دیدار داشته است تا درباره ویژگی‌های این شبکه اجتماعی جدید صحبت کند.

 

یکی از این محتواسازان با هابرمن حرف زده و اطلاعات جدیدی را درباره این اپلیکیشن که با عنوان «اینستاگرامی برای افکار شما» خطاب شده، ارائه کرده است. ازاین‌رو نام اینستاگرام به این اپ اطلاق شده که شباهت‌های زیادی بین این برنامه و شبکه اجتماعی عکس‌محور اینستاگرام دیده شده است.

 

توییتر متا احتمالاً چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

توییتر متا،اخبار تکنولوژی،خبرهای تکنولوژی

پلتفرم جدید متا که غیرمتمرکز خواهد بود، ظاهراً با پارامترهای فعلی اینستاگرام نظیر نام کاربری و رمزعبور کار می‌کند. به عبارت دیگر، اگر همین حالا یک اکانت اینستاگرام داشته باشید، احتمالاً می‌توانید با همان اکانت وارد این شبکه اجتماعی شوید و دنبال‌کنندگان خود را به‌همراه داشته باشید. نام کاربری، اطلاعات بیو و حتی تیک تأییدیه هم درصورت وجود به این پلتفرم منتقل می‌شود. هابرمن می‌گوید اکانت‌ها یا واژه‌هایی که در اینستاگرام بلاک کردید هم به این شبکه اجتماعی انتقال می‌یابند.

 

از آنجایی که شبکه اجتماعی جدید متا غیرمتمرکز خواهد بود، می‌تواند با پلتفرم‌هایی مثل Mastodon یکپارچه باشد؛ یعنی احتمالاً می‌توانید با کاربران سایر پلتفرم‌ها تعامل داشته باشید. این گزارش می‌گوید محدودیت انتشار محتوای متنی در هر پست این پلتفرم 500 نویسه خواهد بود که کمتر از پست‌های اینستاگرام، اما بیشتر از پست‌های اکانت‌های معمولی توییتر است.

 

در این سرویس جدید امکان به‌اشتراک‌گذاری لینک، تصویر و ویدیوهای حداکثر پنج دقیقه‌ای را هم خواهید داشت. در تصویری که توسط هابرمن از اسلایدهای بازاریابی این شبکه اجتماعی منتشر شده است، می‌توان دید که این پلتفرم شباهت زیادی به توییتر، بلواسکای و نمونه‌های مشابه دارد، بااین‌حال وضعیت کلی طراحی آن شبیه به اینستاگرام است.

 

متا پیش‌تر در ماه مارس در واکنش به شایعات تأیید کرده بود که درحال بررسی ایده یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز برای به‌اشتراک‌گذاری متن است؛ اما هنوز اطلاعات رسمی دیگری از سوی این شرکت اعلام نشده است.

 

 

دنیای آشپزی
دنیای آشپزی آشپزی و کمی بیشتر...

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋