دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

هیوندای آلکازار معرفی شد؛ یک شاسی بلند هفت نفره لوکس برای بازار هندوستان

هیوندای آلکازار معرفی شد؛ یک شاسی‌بلند هفت نفره لوکس برای بازار هندوستان

شاسی‌بلند کاملا جدید هیوندای آلکازار برای بازار هند رونمایی شد. این خودرو که بر مبنای مدل کرتا (Creta) توسعه پیدا کرده، آلکازار (Alcazar) نام دارد و در دسته کراس‌اوورهای لوکس جای می‌گیرد؛ البته لوکس در مقیاس هند.

کره‌ای‌ها مانور زیادی روی فضای داخلی، عملکرد، ایمنی و تکنولوژی‌های به کار رفته در آلکازار می‌دهند. در نمای بیرونی با دقت در ویژگی‌هایی مثل شکل کلی بدنه و ستون C شباهت این خودرو با کرتا آشکار می‌شود. اما در بخش‌هایی مثل جلوپنجره و قاب چراغ‌ها آلکازار کاملا متفاوت از برادر کوچک‌تر خود است؛ ضمن اینکه از نظر ابعاد نیز این دو تفاوت‌های زیادی دارند و آلکازار ۱۵۰ میلی‌متر طول بیشتری دارد.

هیوندای آلکازار معرفی شد؛ یک شاسی‌بلند هفت نفره لوکس برای بازار هندوستان

به لطف بدنه طویل‎تر و فاصله محوری ۲,۷۶۰ میلی‌متری آلکازار می‌تواند بسته به چینش صندلی‌ها، شش یا هفت سرنشین را با خود حمل کند. با این رقم فاصله محوری، باید گفت آلکازار ابعادی مشابه با نسل سوم سانتافه (مدل موجود در ایران) دارد.

برای خریداران این خودرو، امکان سفارش صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم فراهم شده؛ در صورت سفارش این نوع صندلی، یک کنسول اختصاصی مابین آنها قرار می‌گیرد و آلکازار به نخستین مدل در سگمنت خود تبدیل می‌شود که از چنین کنسولی بهره می‌برد.

هیوندای آلکازار معرفی شد؛ یک شاسی‌بلند هفت نفره لوکس برای بازار هندوستان

متاسفانه فعلا تصاویر محدودی از هیوندای آلکازار منتشر شده و جزئیات چندانی از نمای بیرونی یا داخلی آن مشخص نیست. با وجود این، به نظر می‌رسد بسیاری از اجزای کابین از کرتا به امانت گرفته شده‌اند. این امر به معنای آنست که نمایشگر حاضر در پشت فرمان از نوع دیجیتال بوده و یک نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی بین راننده و سیستم اینفوتینمنت ارتباط برقرار می‌کند؛ یک پد مخصوص هم وظیفه شارژ بی‌سیم تلفن همراه را بر عهده خواهد داشت.

هیوندای آلکازار

هیوندای آلکازار با دو موتور و دو گیربکس عرضه می‌شود. موتور ۲ لیتری بنزینی در نظر گرفته شده برای این کراس‌اوور جدید ۱۵۷ اسب بخار قدرت و ۱۹۱ نیوتن متر تولید می‌کند. با اتکا به این موتور آلکازار قادر خواهد بود در کمتر از ۱۰ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند.

آلکازار با موتور ۱.۵ لیتری دیزلی نیز به فروش خواهد رسید. این موتور ۱.۵ لیتری ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. هیوندای تاکید می‌کند هر دو موتور بنزینی و دیزلی، از لحاظ میزان مصرف سوخت در این کلاس بهترین هستند. ناگفته نماند این کراس‌اوور تازه‌متولدشده با گیربکس شش سرعته دستی یا نمونه شش سرعته خودکار قابل انتخاب خواهد بود.

هیوندای آلکازار معرفی شد؛ یک شاسی‌بلند هفت نفره لوکس برای بازار هندوستان

فروش آلکازار از ماه آینده در هند آغاز می‌شود، در رابطه با قیمت این مدل فعلا حرفی به میان نیامده است. تاتا سافاری، ام‌جی هکتور پلاس و ماهیندرا XUV500 برخی از رقبایی هستند که آلکازار باید با آنها رقابت کند.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋