دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

تیم کوک: حریم خصوصی یکی از مهم ترین مسائل قرن ۲۱ است

تیم کوک: حریم خصوصی یکی از مهم‌ترین مسائل قرن ۲۱ است

«تیم کوک» مدیر عامل اپل در مصاحبه با «کارا سویشر» خبرنگار نیویورک تایمز ضمن اشاره به اختلاف نظرهای اپل و فیسبوک در مورد حفظ حریم خصوصی، به این موضوع تاکید کرد که قرن ۲۱ با بحران امنیت و حفظ قوانین حرین خصوصی روبرو است.

پس از آنکه اپل قابلیت جدید شفافیت رهگیری اپ‌ها (App Tracking Transparency) را به عنوان یکی از ویژگی‌های نسخه بعدی سیستم عامل خود توسعه داد، با انتقاد سخت فیسبوک روبرو شد.

ویژگی جدید موسوم به ATT یا شفافیت رهگیری اپ‌ها همزمان با نسخه iOS 14.5 طی چند هفته آینده منتشر می‌شود و با این حساب تمامی اپلیکیشن‌هایی که به شناساگر تبلیغاتی آیفون دسترسی دارند،‌ باید قبل از ردیابی فعالیت‌های کاربر از وی مجوز بگیرند. فیسبوک معتقد است این ویژگی روی کسب و کارهای کوچک تاثیر منفی می‌گذارد و کارکرد تبلیغات را پایین می‌آورد.

تیم کوک: حریم خصوصی یکی از مهم‌ترین مسائل قرن ۲۱ است

تیم کوک با این استدلال مخالف است و معتقد است که حفظ حریم خصوصی از مهمترین مسایل و موضوعات قرن ۲۱ است. برخی شرکت‌ها قصد دارند از ردیابی کاربران در اپلیکیشن‌‌های شرکت‌های مختلف بهره ببرند و تنها با طرح یک سوال ساده که روی نمایشگر نمایش داده می‌شود،‌ کار را پیش می‌برند.

تیم کوک در ادامه توضیحات خود به این نکته تاکید می‌کند که اپل هر سال ابزارها و ویژگی‌های جدیدی را توسعه می‌دهد و بخشی از تلاش‌های این شرکت حفظ حریم خصوصی کاربران و ارتقا و بهینه‌ سازی امنیت کاربران است. تیم کوک معتقد است که کاربران در بحران حریم خصوصی قرار دارند.

تیم کوک که سال‌ها قبل تصور می‌کرد شرکت‌ها خودشان به چنین موضوعاتی توجه ویژه نشان می‌دهند، اکنون چنین نگاهی ندارد. وی می‌گوید با وجودی که پیشتر اعتقادی به تبیین قوانین و مقررات برای چنین موضوعاتی نداشت، اما اکنون فکر می‌کند چنین قوانینی واقعا لازم است.

مدیرعامل اپل می‌گوید این شرکت دارای بستر رسانه اجتماعی نیست، اما قوانین حریم خصوصی را برای اپل استور نیزرعایت می‌کند. وی بر این موضوع تاکید می‌کند که تمامی اپلیکیشن‌های اپل استور با دقت مورد بررسی قرار می‌گیرند و با دقت لازم آنچه را که به کاربران خود ارائه می‌دهد، ارزیابی می‌کند.

مدیرعامل اپل می‌گوید این شرکت دارای بستر رسانه اجتماعی نیست، اما قوانین حریم خصوصی را برای اپل استور نیز رعایت می‌کند. وی بر این موضوع تاکید می‌کند که تمامی اپلیکیشن‌های اپل استور با دقت مورد بررسی قرار می‌گیرند و با دقت لازم آنچه را که به کاربران خود ارائه می‌دهد، ارزیابی می‌کند.

تیم کوک در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به عینک هوشمند اپل بر این نکته تاکید می‌کند که واقعیت افزوده برای آینده این شرکت موضوع بسیار مهمی است. وی آینده‌ای را متصور است که در آن ارتباط بین کاربران به جای استفاده از کلمات، شامل نمودارها و روش‌های دیگری باشد که متناسب با فضای مجازی است. مدیر عامل اپل معتقد است چنین قابلیت‌هایی برای حوزه آموزش، گیمینگ و حتی برای فروش محصولات نیز کاربرد خوبی خواهد داشت و بخشی از فعالیت‌های آینده اپل به حوزه واقعیت افزوده مربوط می‌شود.

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋