دنیای دیجیتال🖥

دنیای دیجیتال🖥

جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴
توسط ۷۵ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

لوسید Air، اولین خودرو جهان با سیستم صوتی سه بعدی Dolby Atmos

لوسید Air، اولین خودرو جهان با سیستم صوتی سه‌بعدی Dolby Atmos

لوسید اعلام کرده که Air، نخستین خودرو جهان با سیستم صوتی Dolby’s Atmos خواهد بود که از تکنولوژی Surreal Sound پشتیبانی می‌کند. این سیستم با 21 بلندگو که سراسر کابین خودرو گنجانده شده اند، همراه شده است. بعضی از بلندگوهای در بالای سر سرنشینان تعبیه شده اند تا صدا را هرچه بهتر در اتاق خودرو، پخش کنند. به گفته شرکت Dolby، سیستم صوتی در نظر گرفته شده برای Air، شفاف‌ترین صدای قابل پخش در یک خودرو را در مقایسه با تمام خودروهای بازار، ارائه می‌دهد.

لوسید Air، اولین خودرو جهان با سیستم صوتی سه‌بعدی Dolby Atmos

درک جنکینز، از مدیران ارشد بخش طراحی لوسید موتورز، درباره این سیستم می‌گوید: « لوسید Air به عنوان اولین اتومبیل جهان با سیستم Dolby’s Atmos، صدایی شفاف و چند بعدی را در کنار دیگر نوآوری‌های برند ما، به شما عرضه می‌دارد. »

لوسید Air، اولین خودرو جهان با سیستم صوتی سه‌بعدی Dolby Atmos

در حالی که این تکنولوژی برای سیستم‌های صوتی موجود در تلویزیون‌ها بسیار کاربردی است، اما لوسید اعتقاد دارد که این سیستم، برای گوش دادن به پادکست در خودرو، بسیار جذاب می‌تواند باشد. تیم پراید، مدیر بخش موسیقی لابراتوارهای Dolby، در رابطه با آن گفته است: « سیستم Dolby’s Atmos یکی از بزرگ‌ترین الگوهای تغییر در سبک گوش دادن به موزیک در 50 سال اخیر به شمار می‌رود که مورد استقبال جامعه موسیقی هم قرار گرفته است.

کابین اتومبیل، فضایی فوق العاده برای تجربه گوش سپردن به یک موسیقی ناب و با کیفیت است و ما مفتخریم که این تکنولوژی را با همکاری برند لوسید وارد دنیای خودروها کرده ایم. »

لوسید Air، اولین خودرو جهان با سیستم صوتی سه‌بعدی Dolby Atmos

لوسید البته در نظر دارد که این سیستم صوتی پیشرفته را با اپراتور خودرو، ادغام کند. این تصمیم به نفع راننده خواهد بود. لوسید می‌گوید که اعلاناتی همچون نبستن کمربند ایمنی یا باز بودن یکی از درها، از سمت همان صندلی که کمربندش بسته نشده و دری که باز مانده است، پخش می‌شود. حتی اعلان رادار نقطه کور هم از همان سمتی که یک خودرو یا عابر پیاده در نقطه کور قرار دارد، به اطلاع راننده می‌رسد.

لوسید Air، اولین خودرو جهان با سیستم صوتی سه‌بعدی Dolby Atmos

جنکینز در پایان می‌گوید: « یک تجربه پست مدرن و فرا لوکس، فقط از طراحی زیبا و تکنولوژی‌های جدید به دست نمی‌آید. بلکه حاصل ایجاد ارتباط عمیق میان خودرو و سرنشینان آن خواهد بود. »

دنیای دیجیتال🖥
دنیای دیجیتال🖥 جدیدترین اپلیکیشن ها، معرفی بازی، خبرهای تکنولوژی، معرفی گجت ها، کنسول و بازی ها، موبایل و تبلت، مقالات علمی و فناوری، کسب و کارهای نو، بررسی سخت افزار، همه چیز از دنیای دیجیتال🔴

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋